Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Hörrni.. om en timma är det bara 2 dagar kvar.. wiee!

Old Post Oct-17-2005 20:58  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Fan jag vill också dit

www.laszlo.se

Old Post Oct-17-2005 21:16 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by Laszlo
Fan jag vill också dit

satsa på en biljett i dörren då

Old Post Oct-17-2005 22:17  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by jofawe
satsa på en biljett i dörren då

Ain't got cash Har inte fått pengar av CSN så jag har knappt gå ut och festa på studenthaken för tillfället - annars hade jag utan tvekan åkt...jag är ju inte den som missar en sådan här fest i vanliga fall

www.laszlo.se

Old Post Oct-17-2005 23:15 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

St_Andrew
Eng3l
mr_fisken + 3
kvicket + 5
cham the dj + 3
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN
Jofawe + 1
Aendy + 1
Kaveh + 4
Steve + 1
Anuga
euphoria_ibiza
K-PAXian + 3
staz + massa folk
keddo
marey
DJ P.A! +14
Try
scintilla
Swedetrance +2
Versace + en jävla massa folk

det mest roliga är att jag ej lyssnat på Armin sedan jag såg honom på Ibiza i somras..så det blir en hel del surprises for mig..gött!

Last edited by Versace on Oct-18-2005 at 08:20

Old Post Oct-18-2005 07:59  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Versace
St_Andrew
Eng3l
mr_fisken + 3
kvicket + 5
cham the dj + 3
Clearthought
Vizay
Braxen + 2
NooN
Jofawe + 1
Aendy + 1
Kaveh + 4
Steve + 1
Anuga
euphoria_ibiza
K-PAXian + 3
staz + massa folk
keddo
marey
DJ P.A! +14
Try
scintilla
Swedetrance +2
Versace + en jävla massa folk

Med min halv kassa räkning, så är vi typ 62 + en jävla massa folk

får leta efter ett större ställe

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Oct-18-2005 13:39  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by anuga

Förfesten blir ju större än main eventet...ring upp Armins agent och be honom boka in Armin till förfesten istället...om det krisar sig kan jag ta hans plats sen på kvällen

www.laszlo.se

Old Post Oct-18-2005 13:42 
Clearthought
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2005

quote:

Ska vi börja m förslag på ställe då kanske? Ställen som ligger nära är ju Karmen och Kvarnen, Kellys (hm alla på K ) Bullwinkles och sen vet jag inte ifall London/Paris finns kvar (tror d hette så, ligger i samma byggnad som Mondo) Sen finns det ett rätt mysigt ställe på Götgatsbacken mitt emot S:t Patrick's ungefär minns inte namnet men dom körde lite house där sist. Ali's Bar(sveavägen) finns ju också hehe
Vad säger ni?

Old Post Oct-18-2005 13:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Clearthought Click here to Send Clearthought a Private Message Add Clearthought to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:

Asså, vet inte, men antagligen kommer inte alla på förfesten? =)

Fast asså även fast bara hälften skulle komma e det ju många

Old Post Oct-18-2005 14:30  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

quote:
Originally posted by Clearthought
Ska vi börja m förslag på ställe då kanske? Ställen som ligger nära är ju Karmen och Kvarnen, Kellys (hm alla på K ) Bullwinkles och sen vet jag inte ifall London/Paris finns kvar (tror d hette så, ligger i samma byggnad som Mondo) Sen finns det ett rätt mysigt ställe på Götgatsbacken mitt emot S:t Patrick's ungefär minns inte namnet men dom körde lite house där sist. Ali's Bar(sveavägen) finns ju också hehe
Vad säger ni?

Vad som rymmer oss alla duger

P.S. hörde ett rykte från DI.fm att detta antagligen kommer spelas in, och det finns en möjlighet att det e ASOT220

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Oct-18-2005 14:32  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kvicket
Senior tranceaddict

Tror som ni andra att man inte ska räkna med att alla på listan är på att förfesta
Jag, fisken, cham, marey o staz kommer förfesta med lite andra i en lokal på min gård så vi kan inte komma på något annat.
Runt 22 tänkte vi dock dra till Söderhof som ligger nästan exakt utanför södra station, ölen går på 29 spänn så det kan vara ett tips.

Old Post Oct-18-2005 16:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Kvicket Click here to Send Kvicket a Private Message Add Kvicket to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

jag å sällskap ska ju vara i södertälje på förfest.. fast blir det nått större så kommer vi självklart dit =)

(edit)
Räknade om lite i leden och såg att vi är 18 i mitt crew... bestämm en krog så kör vi där!

Bullwinkles kan vi lätt fixa trance på, en fd bartender är med i mitt crew :P

(Edit)
Bullwinkles GÅR det köra trance på.. redan fixat..

Last edited by jofawe on Oct-18-2005 at 21:16

Old Post Oct-18-2005 17:29  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHardfloor - Acperience (ID Remix). [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNatious - Amber (Silk Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:35.

Forum Rules: