|
| quote: | Originally posted by Viber
יש לי 45 פסול קורסים
סתם דאגתי בסוף, הוספתי תטאצ'ים שלך ובאמת זה עזר מה גם שנפלתי על אחלה בן-אדם שאפילו הוסיף שטויות משלו על מנת להוציא אותי ושאל מה אני רוצה.
בעיקרון לפחות שליש מהטכני כולל מפקדים זה אנשים שמתים לצאת אבל פחדו לעשות בעיות\ללכת לקב"ן\לא יודעים מה לומר אבל יש משו במה שהם אומרים למה אם אתה עושה 3 שנים אתה צריך להעלות בסוף לאיזה 72 בתמורה לאבטש"ים וכל מני חרא בשביל שלא תדפק בשום צורה באזרחות.
עכשיו אני כניראה בבסיס הכי קרוב לבית שיכולתי לבקש בארץ,אני יוצא יומיות ודי טוב לי,החרא הוא שאני סתם בבסיס עד חמש כל יום במקום לצאת באיזה שתיים ולעשות משו עם החיים...יש משהו של אפסנאות שאני יכול לבקש שעובדים קשה אבל הולכים
הביתה באיזה 11-13 ולפעמים אפילו לא צריך לבוא...ניראה מה אני עושה
בקשר לזה
אבל תכל'ס לפחות עכשיו חזר לי קצת החשק לחיות
|
כמו שאמרתי לך כבר אז
הכי חשוב להרגע ולחשוב מה עושים
שמח שאתה עם 45, פרופיל מצוין במיוחד שהוא פסול קורסים
אתה בטח עובד כללי - זה אומר שיש לך גם קיצור שירות
אני יודע שיש המון אנשים שמתים לעשות צעד ומפחדים
ראיתי המון כאלה וחבל
בקשר ללעלות פרופיל - 45 לא דופק אותך באזרחות
אתה תמיד יכול להגיד שהיית תת משקל, בעיות ברכיים, גב, צוואר ועוד 9349384938 דברים
זה 45!! עשית 3 שנים ואם תהיה חייל ממוצע המפקד שלך גם יכתוב לך בתעודת שחרור שהיית חייל מצטיין
אתה חושב שמישהו באמת יסתכל על ה 45 שלך !?
המפקד שלי בעצמו אומר לחיילים לפני שיחרור שאין צורך לעלות פרופיל (אצלנו כולם עם 45)
כדי לעלות אותו צריך לעשות אבט"ש\שמירה
וכרגע גם ככה אין לך פטור מזה אז אנלא מבין ממה אתה חושש?
חצי שנה לפני שיחרור תלך לקפס תראה לו שאתה מבצע תורנויות כמו כל חייל ותעלה פרופיל
למרות שאני לא רואה בזה צורך
בקשר לשעות שלך
זה שאני יוצא הביתה ב 10-11-12 לא אומר שכל צהל ככה
זה יפה שאתה שואף לצאת מוקדם אבל אם קבלת יומיות (וזה מה שרצית) אתה צריך לשמוח
רוב האנשים בבסיס שלי עושים 7:30 עד 16:30 ככה שאתה לא שונה
בקשר לעבודה קשה תמורת יציאות - אני בעד זה
והמפקד שלך גם יעריך אותך
תאמין לי שזה עדיף על לבוא ולגרבץ עד 5
זה יעביר לך תזמן מהר ותלך מוקדם מה רע
שמח שעזרתי לך אפילו בקצת וסוףסוף אתה נהנה
אולי לאט לאט אנשים יבינו שצבא זה לא דבר רע רק צריך לדעת איך לעבור אותו
בהצלחה
|