Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fotbolls-VM 2006
Pages (49): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Tyskland ägde Polen som om det vore 1939

Nää det var ett riktigt lågt skämt

Old Post Jun-14-2006 21:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Jag höll också på Polen, men vad gör man när inte ett enda lag som man håller på inte har vunnit ännu i VM?

Jag är för de mindre fotbollsländerna oftast.

Old Post Jun-14-2006 21:19  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

Äääh tråkigt att det slutade 2-2 i en riktigt rolig match mellan Saudi-Arabien och Tunisien. Så dåligt som Tunisierna spelade i andra halvlek tyckte jag att Saudierna lika gärna kunde fått vinna

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Jun-14-2006 23:08  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Klinsmann lirar inte längre.

Dom andra är också fel

då måste det vara fler än en eftersom Al Jaber var med i VM 90 också

Old Post Jun-15-2006 04:03  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Jafan Sverige, idag gäller det!!
Jag började bli smått nervös redan igår kväll efter GER-POL när försnacket började inför kvällens match.
Idag är det lite sådär konstig oros-känsla i magen och när man tänker framåt mot matchen ikväll får jag en ilning genom hela kroppen.
Men jag längtar dit också, en härlig känsla som är svår att beskriva (en del av er har den säkerligen också)

Och jag är optimistisk, finns ju liksom inget annat alternativ för då rasar ju allting...låter sjukt men det känns verkligen så
Har detta VM-jippo verkligen tagit oss svenskar med sådan storm eller är det bara jag?!
För egen del var det samma känslor i kroppen VM 2002 och EM 2004, skillnaden i år är ju att allt har varit så framhävande i media så det känns än mer viktigt nu

Vad gäller startelvan ikväll tror JAG inte att vi får se någon förändring mot senast.
Det kommer förmodligen att bli ett ganska kompakt spel över mittfältet idag, och då tror jag lagerbäck väljer Svensson istället för Källström.

Hur ska ni spendera timmarna före match och var/hur ska ni se kvällens drabbning?

Själv så slutar jag i god tid idag, runt 15.00.
Systembolaget, hem, duscha, på med "sverigekläderna" sen ut på stan och sätta mig i en park och försöka lugna nerverna med några kalla öl.

Sedan försöka ta mig in på någon uteservering med storbilds-TV..sedan får utvecklingen i matchen bestämma vad som händer

En sak är säker, blir det vinst ikväll kommer jag att festa hela natten...och inte klaga på baksmällan imorgon!!

HEJJA SVERIGE NU FÖR BÖVELEN!!!!!!

Old Post Jun-15-2006 09:10  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Sverige måste vinna ikväll, och det hoppas jag att man gör. Hoppas också på att England klantar till det, men de har världens enklaste utgångsposition nu, Hoppas som fan på att de underskattar Trinidad & Tobago.

Old Post Jun-15-2006 09:17  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

HUR I HELVETTE KAN SVENSSON FORTFARANDE FÅ SPELA ?! NU LACKAR MAN JU PÅ RIKTIGT

(..han spelar väl?)

Last edited by Braxen on Jun-15-2006 at 09:54

Old Post Jun-15-2006 09:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Braxen

(..han spelar väl?)

håller med att han ska bort..

Old Post Jun-15-2006 10:05  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by RebeL9
då måste det vara fler än en eftersom Al Jaber var med i VM 90 också

Saudiarabien var inte med i VM 90

Old Post Jun-15-2006 10:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Braxen

Simpelt - Lagerbäck får banka hans tjej i utbyte mot att Svensson får speltid...

www.laszlo.se

Old Post Jun-15-2006 10:56 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Laszlo
Simpelt - Lagerbäck får banka hans tjej i utbyte mot att Svensson får speltid...

Syftar du på Anna Bing eller vad hon heter så är dom inte ihop längre

Old Post Jun-15-2006 11:01  Sweden
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

ska dra iväg till spelhålan och lira på 4-0, 5-0, 6-0 till England.

Hatar England men T&T suger ju hårt och deras tur är slut nu

Old Post Jun-15-2006 11:03  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fotbolls-VM 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (49): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackany suggestions to this song? [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMONDO GROSSO - SHAKE YA BODY [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:12.

Forum Rules: