Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by Braxen
Woho .. har pillat på en alternativ lineup, har glömt 1 tror jag, sorry .. har försökt ta hänsyn till de som hade önskemål om när deras mix ska spelas, men listan är säkert fortfarande lite defekt, men det lämnar jag till Steve att slutföra !
Måndag.
Laszlo
Jeremy h
Rebel9
Tisdag.
Braxn
Taste
Steve
Patrik
Onsdag.
Jofawe
Vizay
Fred acler
Intercity
Torsdag.
Christian ö
Dj p.a
Scul
jag tycker att det ser bra ut, kan ju passa på att säga att jag inte kan på onsdag men om vi följer Braxens schema så funkar det prima
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Braxen
Woho .. har pillat på en alternativ lineup, har glömt 1 tror jag, sorry .. har försökt ta hänsyn till de som hade önskemål om när deras mix ska spelas, men listan är säkert fortfarande lite defekt, men det lämnar jag till Steve att slutföra !
Originally posted by Christian Ö.
Jofawe, skulle du kunna editera informationen på förstasidan och göra den lite internationell genom att översätta till engelska?
jag hinner inte, ska till Lund i kväll och vara där till söndag.
men om nån kan övesätta så kan jag editera in det sen..
Mar-11-2006 09:14
FredAcler
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2004
Schemat ser kanon ut, nu ser vi till o kör kommande vecka så kan vi börja planera inför sommarupplagan av denna festival
Linan ser helt ok ut. Dock bör nog och jag Steve byta plats. Om jag inte minns fel skulle han lira ett lite tranicare tech set och jag lirar helt andra bullar
Annars ser det mycket nice ut. Ska bli superkul att höra.
En annan tanke. Kanske borde låta bannern länka till en sida med info och "klickbar" streamlänk. Att folk bara läser att det är en mixfestival utan möjlighet att klicka sig till en stream så tror jag intresset blir väldigt tunnt.
Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by Gate 42
En annan tanke. Kanske borde låta bannern länka till en sida med info och "klickbar" streamlänk. Att folk bara läser att det är en mixfestival utan möjlighet att klicka sig till en stream så tror jag intresset blir väldigt tunnt.
Precis, klickar man på min banner så länkas man till förstasidan i denna tråd
Last edited by Christian Ö. on Mar-11-2006 at 12:04
Mar-11-2006 10:29
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Gate 42
Linan ser helt ok ut. Dock bör nog och jag Steve byta plats. Om jag inte minns fel skulle han lira ett lite tranicare tech set och jag lirar helt andra bullar
Så, ändrat lite .. nu kör du efter mig, 'efter house och innan trancen'