Man en een relatie van 17 maanden en 14 dagen... Woon sinds september 2005 met haar samen Het is niet altijd rozegeur en maaneschijn , maar het is wel fijn om je eigen plekje te hebben
Mar-18-2006 11:23
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Meltoooooooozzzzzz!!
Is dit weer een eenmalig blitzbezoek, of komt ge terug wa vake piepen hier?
Originally posted by Jasperovitsj
Meltoooooooozzzzzz!!
Is dit weer een eenmalig blitzbezoek, of komt ge terug wa vake piepen hier?
Nope nope ni éénmalig... Ik ga terug wa vaker op't forumpke posten Probleem da'k heb van even weggeweest te zijn is da'k begot ni meer kan meepraten met de laatste Trance tracks, dus voel me eigenlijk terug e rookie, maar is een beetje m'n eigen fout... Enfin, ik heb jullie zekers gemist en miste ook de Trance feesjes met de BeTa mensen, anders zou'k ni terugkeren naar't HET forumpje he!! Een klein beetje hulp (als da gaat he, anders ook no probs) voor een Trance set (asot's,...) zou wel leuk en gemakkelijk zijn, zodat ik terug wa replies kan doen en meepraten...
Mijn top 5 volgen en je hebt de essentie mee Meltoz
Mar-18-2006 14:33
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
Mercie mannekes, voel me hier al direct weer thuis se, hmmm
Mar-18-2006 16:18
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^boeeeeee his posts are so negative... BAN!
Mar-18-2006 17:30
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
quote:
Originally posted by Meltoz
Een klein beetje hulp (als da gaat he, anders ook no probs) voor een Trance set (asot's,...) zou wel leuk en gemakkelijk zijn, zodat ik terug wa replies kan doen en meepraten...