quote: | Originally posted by TOR
Op zich wel indrukwekkend, vooral omdat hij dit jaar bewijst dat het niet alleen de wagen is die hem telkens doet winnen. |
Hier ben ik het niet mee eens. Je kunt hem nu niet gaan vergelijken met Fisichella, want deze renault is, net als vorig jaar om Alonso gebouwd. Net zoals ferrari dat al jaren doet voor Schumacher. Daarom kwam Barrichello er ook nooit aan te pas. En dat is nu wel te zien, omdat hij Button stront voor z'n ogen rijd de laatste paar races!
Nee, Renault heeft Alonso een auto gegeven die hij kan afstellen op de manier zoals hij graag wilt rijden en tevens is deze auto niet stuk te krijgen!
Ook denk ik dat Renault iets heeft ontdekt zodat ze ontzettend veel brandstof verbruiken in de laatste 20 minuten van de kwalificatie. Want zo snel zijn in de kwalificatie en toch nog een 5 tal rondens langer door kunnen rijden in de race is volgens mij onmogelijk. Ze tanken die auto tot de nek toe vol. Rijden in 20 minuten met een 'foefje' heel die tank leeg, zodat ze op het einde sneller kunnen zijn dan de rest.
|