|
| quote: | Originally posted by christina
hoe kunt ge nu iets analyseren da nog ni geweest is?
ik zou het eerder veronderstellen noemen... |
We analyseren toch hun voorbije sets?
Conclusie die we al langer kunnen trekken is dat top dj's gedurende een lange periode ongeveer dezelfde set spelen, met daarin de meer toegankelijke en bekendere platen. Dat is hun goed recht. Armin speelt geen asot, Markus speelt geen gdjb. En nu vrijdag zal dat ook niet het geval zijn.
Hehe, die "Voorbereiden op het ergste" vind ik anders ook wel mooi.
Moet altijd met Illusion int sportpaleis, dan kan het niet te hard tegenslagen.
___________________

No Rules, Great Old
|