quote:Originally posted by mellow_head Michael J Fox nog een jonge knaap was , etc. argh.. die met die burgemeester daar .. das een vet serietje
___________________ Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision www.djconfig.com Config Mixcloud
En FreddyTex
quote:Originally posted by ConFig argh.. die met die burgemeester daar .. das een vet serietje Spin City is mjf zen laatste, kweet welke hij wel wil zeggen ma kan er ni opkomen.
Family Ties is the one you're looking for Zenden ze nu trouwens nog steeds uit 's morgens, maar kweet niet meer juist op welke zender...
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Config argh.. die met die burgemeester daar .. das een vet serietje Spin City, maar da's recenter. @ Devilex: was ook een fan van Spellbinder vroeger Onlangs opnieuw uitgezonden trouwens..
quote:Originally posted by Jasperovitsj Dat is wél Spin City Wouter Daarna heeft Charlie Sheen de hoofdrol overgenomen, en Heather Locklear speelde daar ook in mee. ah shit, hele tijd mistaken voor iets anders, het is inderdaad Spin City
kan me eigenlijk niet veel van mijn kindertijd herinneren qua tekenfilms. boeken herinner ik me nog heel goed zoals bvb pinkeltje
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
heb ik toch zeer lang gevolgd eigenlijk
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
choh ik ook, zelfs hunne show gezien int sportpaleis.