Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [28 et 29 Juillet 2007] Tomorrowland @ Boom (Belgique)
Pages (51): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

il était temps

et quel site au fait ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-04-2007 12:08  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004
quote:
Originally posted by Insigma
il était temps

et quel site au fait ?

http://www.id-t.be/tml/index_.html

Old Post Jul-04-2007 12:09  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

l'url de pauvresse
Sont fous ces belges.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-04-2007 12:13  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Insigma
l'url de pauvresse
Sont fous ces belges.

Héhé, n'empeche je n'arrive pas plus loin que la page principale et toi ?

Old Post Jul-04-2007 12:14  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sebdevinc
Fantomas de la Trance

Registered: Nov 2006

J'aime bien les Sites D'ID-T avec le maximum d'effet graphique qui te fait planter ton ordi et met 3h a s'ouvrir !!
Alala après la page principale on peut allé dans les différentes zones de tomorrow mais bon les temps de chargements

Allé jespère que la timetable sera biento connue

Old Post Jul-04-2007 13:20  France
Click Here to See the Profile for sebdevinc Click here to Send sebdevinc a Private Message Add sebdevinc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by sebdevinc
J'aime bien les Sites D'ID-T avec le maximum d'effet graphique qui te fait planter ton ordi et met 3h a s'ouvrir !!
Alala après la page principale on peut allé dans les différentes zones de tomorrow mais bon les temps de chargements

Allé jespère que la timetable sera biento connue

Boh, moi je sélectionne mon avatar, met mon nom, puis un curseur en croix rouge s'affiche sur un écran noir qui reste noir indéfiniment ...
J'attend également avec grande impatience la timetable rien que pour le fait de voir si l'on doit choisir entre AVB et PVD ce qui est très probable ...

Old Post Jul-04-2007 13:23  Belgium
sebdevinc
Fantomas de la Trance

Registered: Nov 2006

Et bah, la suite est super surprenante !!!
C'est une sorte de MMORPG où on se balade dans tomorrow
On va voir les stages et ce qu'il propose discuter avec les autres, vraiment bizar !!
JE retourne explorer ce site ^^

Old Post Jul-04-2007 13:25  France
Click Here to See the Profile for sebdevinc Click here to Send sebdevinc a Private Message Add sebdevinc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by sebdevinc
Et bah, la suite est super surprenante !!!
C'est une sorte de MMORPG où on se balade dans tomorrow
On va voir les stages et ce qu'il propose discuter avec les autres, vraiment bizar !!
JE retourne explorer ce site ^^

Chez moi ca reste noir ...
C'est peut-etre firefox, je retente avec IE ...

Last edited by djmanu on Jul-04-2007 at 13:38

Old Post Jul-04-2007 13:29  Belgium
Insigma
poste utile.

quelle bande de boulets.
Fin de transmission.

Tu vas voir, ma main à couper que la timetable, qd quelqu'un sera parvenu à la trouver sera pas "exportable" en texte.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-04-2007 14:06  France
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Impossible de m'y connecter depuis le boulot, bien trop lourd!!! Je verrai ce soir.

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jul-04-2007 14:22  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

le site est lourd mais chapeau pour l'initiative, balade dans la tomorrowland 2nd life style c'est que du bon, on se rapproche du web 3.0 là par contre ça a planté pendant que je me baladais

sinon, 14h - 1h samedi et 10 ou 11h - 00h dimanche

on peut toujours apporter bouffe et boisson sur le camping, à l'exception de bouteilles en verre

et oubliez pas vos cartes d'identités !!

Old Post Jul-04-2007 17:46  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by greg69
le site est lourd mais chapeau pour l'initiative, balade dans la tomorrowland 2nd life style c'est que du bon, on se rapproche du web 3.0 là par contre ça a planté pendant que je me baladais

mdr y a un mec qui me course et quand je m'arrête il me monte dessus, je fais quoi?

Old Post Jul-04-2007 17:58 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [28 et 29 Juillet 2007] Tomorrowland @ Boom (Belgique)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (51): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Vocal = "How Can I Feel From This Moment" [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCape 4 - "Africa" (Darkmoon Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:40.

Forum Rules: