|
| quote: | Originally posted by Eagle`
jingskes zwijgt toch is met ulle bullcrap, Club is een fuckin' top club. Hoe ze vandaag op standard kwamen spele was gelijk st-truiden of dender die op verplaatsing komen voor max. een puntje...
Djeezes ploeg in opbouw so fucking what maat, da zijn ze al 3 jaar, dees is Club Brugge die gaan ni op verplaatsing met 10 man achter den bal voor een puntje spelen zelfs ni op Anderlecht of Standard. Dees heb ik nog in geen 10 jaar meegemaakt (is da uberhaupt ooit al is gebeurd en dan heb ik het ni over een CL tegen Ac milan), ik wist ni wak zag  |
idd, het klopt dat ze bij club voor minstens een punt kwamen. En dat ze zich hebben aangepast is normaal niet iets wat bij een topclub hoort. Maar we moeten niet doen alsof dit nog nooit eerder is gebeurt in de Belgische competitie. Zo heeft Anderlecht zich vorig jaar op Club ook aangepast, en dat tegen een Brugge dat totaal niet goed draaide
| quote: | | 4-5-1 for crying out loud, wa voor een tactiek is da nu met slakken als clement in de verdediging, das al gedoemd om te mislukken voor de 1ste minuut om is. |
keuze van Mathijssen, hij zal wel geoordeeld hebben dat dit de best mogelijke manier was om OP DIT MOMENT Standard te bekampen. Er zijn gewoon nog een aantal gekwetsten en er is nog een groot gebrek aan automatismen.
En ik ben het ermee akkoord dat Clement in principe niet meer bij Brugge mag spelen, die komt eigenlijk te kort voor een topclub. Maar als er niet teveel ruimte in de rug van de verdediging is (zoals gisteren wel het geval was), kan hij zeker nog zijn nut hebben (remember ook de match op GBA). Daarbij komt nog dat de beste vervanger voor Clement met een masker op moet spelen. Als Mathijssen echt van oordeel was dat Kucera daarmee een goeie prestate zou neerzetten had die wel gespeeld.
| quote: | | [En dan nog, onder de caje, ferrera en janevski speelden we teminste nog voor te winnen ... van dees moest ik werkelijk kotsen. |
en we hebben gezien hoever we daarmee gekomen zijn hé. Caje is gewoon te min voor een topclub. Ferrera is tactisch een zeer sterke coach, maar staat echt wel bekend als een vrij devensieve trainer: zijn uitgangspunt is de nul houden. En over Janevski kunnen we beter helemaal zwijgen, dat is al helemaal een flop met zijn ruit op het middenveld. Maar goed dat hij het zelf op tijd inzag, anders had Club nooit de beker gewonnen
|