Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Rugby World Cup 2007 France
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

pouah à montpellier c'était de la folie furieuse, d'ailleurs je crois qu'on a été filmé par M6 au moment où on chantait la marseillaise (enfin moi j'avais des paroles alernatives type "sers moi un demi" ) et où on a fracassé le bar (enfin nos mains sur le bar plutot)

Bref c'était énorme, des fesses à l'air des drapeaux des cris de joie des CRS qui dispersent la foule enfin voilà quoi

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Oct-07-2007 06:20  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by PEZ68
Dommage que y'ai pas trop d'effervescence dans les rues pour cette victoire (du moins de mon côté)

La rue de Rivoli et les Champs c'était la folie

Old Post Oct-07-2007 09:00  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Fiji out, dommage c'était vraiment la folie le jeu qu'ils proposaient...

Au final aucune équipe n'est imbattable, les boks sont négociables, reste a voir si les pumas vont se faire égratigner par les chardons ou pas ce soir...

Y'a pas à dire, le rugby ca roxx 1000 fois plus que le foot

Old Post Oct-07-2007 15:02  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alexander1984
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:

+ 1

meilleur ambiance, plus de respect, pas de simulations (je viens d'halluciner en voyant Dida simuler pour une caresse d'un supporter !!!) et c'est quand même plus entraînant, quand on est bien dedans, on pousse avec l'équipe !!! allez les bleus !!!

Old Post Oct-07-2007 17:09  France
Click Here to See the Profile for alexander1984 Click here to Send alexander1984 a Private Message Add alexander1984 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by severnayaprods

+ 10

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-07-2007 17:32  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

ça fait vachement plaisir ça !!! je le savais tout le monde me disais qu'on allais perdre & tout ça dlc (dans leur cul)

Old Post Oct-07-2007 17:57  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

génial ! ce bordel hier soir dans les rues

Old Post Oct-07-2007 18:41  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by _ Andy _
génial ! ce bordel hier soir dans les rues

ouaip, meme trop visiblement puisque t'as mis un gros /ignore à mon sms

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Oct-07-2007 19:05  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

*Bon bah je reviens d'argentine/écosse et c'était très moche.... des fautes de mains des chandelles inutiles et pas beaucoups d'inspiration dans les appels..... une ambiance mou du genou à part quelques argentins (une ola qui ne partait pas),

*Par contre si quelqu'un connait le morceau joué quand les ecossais marquent un essais il est sympatoche (biniou electronique) ca m'a bien fait rire, tellement marré qu'on a fini par danser tecktonik dessus (pitoyable lol)

Old Post Oct-07-2007 22:33  France
Click Here to See the Profile for JorisC Click here to Send JorisC a Private Message Add JorisC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Gentes messieurs dames.

Si des personnes peuvent téléphoner tranquilles de leur boulot ou ont rien d'autre à foutre que de trainer sur 2 sites en particulier à 10.00 pétantes, alors je leur serai très reconnaissants s'ils pouvaient me chopper

1 des 2000 places pour les demies-finales (voire plusieurs, jusqu'à 4 en fait) Je connais même pas le prix mais c'est pas grave dans la limite de 200€/place

Si jamais... Vous en remporteriez une et que
1. vous pourriez pas y aller
2. vous sauriez pas quelle adresse donner

PM.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-08-2007 07:26  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

Tout ça pour les revendre sur e-bay

Old Post Oct-08-2007 07:38  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

non pas vraiment... Enfin, si plus de 4 oui évidemment mais comme mes parents et ma soeur sont là ce we, ca leur ferait super plaisir, et à moi aussi

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-08-2007 07:44  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Rugby World Cup 2007 France
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmatt hardwick @ nec [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJeff Bennett - Oblique [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:10.

Forum Rules: