Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

Fest?! När, var?! Just det... Jag har ju inte fyllt 18 än och är ganska ny här på forumet.. Kan bara tala om att jag heter Fredrik och är 15 år bor i Östersund.. Kan ställa upp som DJ ifall det e nån som vill ha mig ..

Cya

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Oct-21-2003 19:32  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict

Registered: Aug 2003

tjena....skoj att ja hittade denna topicen ja är gärna med o arrangerar fest...har jobbar som arrangör sen 2-3 år tillbaka...och just nu är jag pub/ljud-ansvarig för en pub i hässleholm. jobbar även som dj o bartender, så ja kan ha lite olika uppgifter som ni ser det ända som ja inte är inne på direkt är ljuset, finns det någon som installerat ljus så vore det toppen, men hur blir det me festen liksom, det är så många förslag som tas upp på TA men sällan blir verkligt... hur många av er är egentligen beredda på att ställa upp för festen???

//Dj M

Old Post Oct-22-2003 18:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

jag är iaf... vet dock oxå att hyffsat många har en tendens att banga ur... men jag tycker iaf vi ska ha en liten fest, behöver ju inte ha fetaste!

Old Post Oct-22-2003 19:12  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

För er som e nytillkomna till denna tråd ber jag skumma tillbaks lite i tråden... på så sätt får ni reda på varför den har just hela 15 sidor Det är mest en geografisk & ekonomisk fråga tillsammans med lokalproblem...

Många idéer har kommit upp genom åren

Old Post Oct-22-2003 19:30  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict

ser det ut som om man orkar läsa de 15 sidorna gör det någon annan dag när ja har mer tid, så var ligger problemet någonstans? det som är saken...att festen måste vara där ljudet och ljuset finns, tror ingen pallar släpa efter halft ton ljudutrustning efter sig genom halva sverige hur många seriösa finns det då? som till 100% inte tänker banga ur när väl projektet har börjat...

Old Post Oct-22-2003 20:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Som sagt... skumma igenom lite så förstår du snabbt... Ljud & ljus är inte det som är svårt att fixa...

Old Post Oct-22-2003 20:27  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict

ser nu att folk inte är överänns över var dom ska ha festen

Old Post Oct-22-2003 20:31  Sweden
DjAviander
Simply Addicted

Trist, dags att enas snart då!

Old Post Oct-23-2003 19:34  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by DjAviander
Trist, dags att enas snart då!

mjo, men det e ju bara det att alla vill ha den i n'rheten av där dem bor vilket kommer att sluta i att den kommer vara i sthlm för det e la där dem flesta bor vilket kommer att leda till att många som inte bor i sthlm inte kommer att komma så det blir inte så många på festen.

jag hade gärna åkt till sthlm för att träffa alla och festa, men det e bara det att det kostar en hel del att åka ToR o sen ska man käka nått o dricka och så... bo nånstans e la säkert inget problem, men kostar fortfarande massa pengar :/

Old Post Oct-23-2003 22:13  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

quote:
Originally posted by dbl
mjo, men det e ju bara det att alla vill ha den i n'rheten av där dem bor vilket kommer att sluta i att den kommer vara i sthlm för det e la där dem flesta bor vilket kommer att leda till att många som inte bor i sthlm inte kommer att komma så det blir inte så många på festen.

jag hade gärna åkt till sthlm för att träffa alla och festa, men det e bara det att det kostar en hel del att åka ToR o sen ska man käka nått o dricka och så... bo nånstans e la säkert inget problem, men kostar fortfarande massa pengar :/

Jo visst.. Det kostar men det är det värt tycker jag!
Det lär ju som sagt bli i sthlms området..

Old Post Oct-24-2003 23:53  Sweden
mellow pleasure
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2003
Inenting är omöjligt !!

Mister Mellow Pleasure har jobbat c:a 3år inom krogen i sthlm vilket ger en del kontakter. Kanske jag skulle kunn hjälpa till med detta. Lokal är inte helt svårt inte heller musik utrustning ( kontakter på Luftgitarr & Fantastiska nöjen) Så varför inte *ler* var länge sen man skaka benen Fett må jag säga. Till detta kommer oxå en ekonomisk aspekt, hur ska man finansiera kalset ? Inträde då förskott verkar osäkert om man fixar privat ska det köpas in lite förfriskningar detta är inte billigt minsann. Ja bolla idee´r så ska jag höra mig för lite bland vänner och kontakter. Troligen bör det ju finnas ngn bra DJ eller kanske till och med kanske just DU kan spela. I´m ON !!

Mail me

Old Post Nov-04-2003 16:17  Sweden
Click Here to See the Profile for mellow pleasure Click here to Send mellow pleasure a Private Message Visit mellow pleasure's homepage! Add mellow pleasure to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001
Re: Inenting är omöjligt !!

quote:
Originally posted by mellow pleasure
Mister Mellow Pleasure har jobbat c:a 3år inom krogen i sthlm vilket ger en del kontakter. Kanske jag skulle kunn hjälpa till med detta. Lokal är inte helt svårt inte heller musik utrustning ( kontakter på Luftgitarr & Fantastiska nöjen) Så varför inte *ler* var länge sen man skaka benen Fett må jag säga. Till detta kommer oxå en ekonomisk aspekt, hur ska man finansiera kalset ? Inträde då förskott verkar osäkert om man fixar privat ska det köpas in lite förfriskningar detta är inte billigt minsann. Ja bolla idee´r så ska jag höra mig för lite bland vänner och kontakter. Troligen bör det ju finnas ngn bra DJ eller kanske till och med kanske just DU kan spela. I´m ON !!

DJ e ju inte direkt något problem... har vi massa här.

största problemet e att få allt folket till sthlm där festen lär bli, och alla har tyvärr inte råd med det... får jag bara ett jobb och tjänar pengar och så, så kommer jag gärna.. men det tar la ett tag, och inte ens då e det ju helt säkert att man kan fixa pengar att åka till sthlm ToR för o ha pengar där :/

Old Post Nov-04-2003 17:54  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId track please [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMegamind - "Sturm Und Drang" (Pleasure Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:22.

Forum Rules: