Fest?! När, var?! Just det... Jag har ju inte fyllt 18 än och är ganska ny här på forumet.. Kan bara tala om att jag heter Fredrik och är 15 år bor i Östersund.. Kan ställa upp som DJ ifall det e nån som vill ha mig ..
Cya
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
Oct-21-2003 19:32
Mario_GX
tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Bjuv, Sweden
tjena....skoj att ja hittade denna topicen ja är gärna med o arrangerar fest...har jobbar som arrangör sen 2-3 år tillbaka...och just nu är jag pub/ljud-ansvarig för en pub i hässleholm. jobbar även som dj o bartender, så ja kan ha lite olika uppgifter som ni ser det ända som ja inte är inne på direkt är ljuset, finns det någon som installerat ljus så vore det toppen, men hur blir det me festen liksom, det är så många förslag som tas upp på TA men sällan blir verkligt... hur många av er är egentligen beredda på att ställa upp för festen???
//Dj M
Oct-22-2003 18:23
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
jag är iaf... vet dock oxå att hyffsat många har en tendens att banga ur... men jag tycker iaf vi ska ha en liten fest, behöver ju inte ha fetaste!
Oct-22-2003 19:12
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
För er som e nytillkomna till denna tråd ber jag skumma tillbaks lite i tråden... på så sätt får ni reda på varför den har just hela 15 sidor Det är mest en geografisk & ekonomisk fråga tillsammans med lokalproblem...
ser det ut som om man orkar läsa de 15 sidorna gör det någon annan dag när ja har mer tid, så var ligger problemet någonstans? det som är saken...att festen måste vara där ljudet och ljuset finns, tror ingen pallar släpa efter halft ton ljudutrustning efter sig genom halva sverige hur många seriösa finns det då? som till 100% inte tänker banga ur när väl projektet har börjat...
Oct-22-2003 20:13
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Som sagt... skumma igenom lite så förstår du snabbt... Ljud & ljus är inte det som är svårt att fixa...
ser nu att folk inte är överänns över var dom ska ha festen
Oct-22-2003 20:31
DjAviander
Simply Addicted
Registered: Sep 2003
Location: New York, NY
Trist, dags att enas snart då!
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
Oct-23-2003 19:34
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by DjAviander
Trist, dags att enas snart då!
mjo, men det e ju bara det att alla vill ha den i n'rheten av där dem bor vilket kommer att sluta i att den kommer vara i sthlm för det e la där dem flesta bor vilket kommer att leda till att många som inte bor i sthlm inte kommer att komma så det blir inte så många på festen.
jag hade gärna åkt till sthlm för att träffa alla och festa, men det e bara det att det kostar en hel del att åka ToR o sen ska man käka nått o dricka och så... bo nånstans e la säkert inget problem, men kostar fortfarande massa pengar :/
Oct-23-2003 22:13
DjAviander
Simply Addicted
Registered: Sep 2003
Location: New York, NY
quote:
Originally posted by dbl
mjo, men det e ju bara det att alla vill ha den i n'rheten av där dem bor vilket kommer att sluta i att den kommer vara i sthlm för det e la där dem flesta bor vilket kommer att leda till att många som inte bor i sthlm inte kommer att komma så det blir inte så många på festen.
jag hade gärna åkt till sthlm för att träffa alla och festa, men det e bara det att det kostar en hel del att åka ToR o sen ska man käka nått o dricka och så... bo nånstans e la säkert inget problem, men kostar fortfarande massa pengar :/
Jo visst.. Det kostar men det är det värt tycker jag!
Det lär ju som sagt bli i sthlms området..
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
Oct-24-2003 23:53
mellow pleasure
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2003
Location: Ostersund
Inenting är omöjligt !!
Mister Mellow Pleasure har jobbat c:a 3år inom krogen i sthlm vilket ger en del kontakter. Kanske jag skulle kunn hjälpa till med detta. Lokal är inte helt svårt inte heller musik utrustning ( kontakter på Luftgitarr & Fantastiska nöjen) Så varför inte *ler* var länge sen man skaka benen Fett må jag säga. Till detta kommer oxå en ekonomisk aspekt, hur ska man finansiera kalset ? Inträde då förskott verkar osäkert om man fixar privat ska det köpas in lite förfriskningar detta är inte billigt minsann. Ja bolla idee´r så ska jag höra mig för lite bland vänner och kontakter. Troligen bör det ju finnas ngn bra DJ eller kanske till och med kanske just DU kan spela. I´m ON !!
Originally posted by mellow pleasure
Mister Mellow Pleasure har jobbat c:a 3år inom krogen i sthlm vilket ger en del kontakter. Kanske jag skulle kunn hjälpa till med detta. Lokal är inte helt svårt inte heller musik utrustning ( kontakter på Luftgitarr & Fantastiska nöjen) Så varför inte *ler* var länge sen man skaka benen Fett må jag säga. Till detta kommer oxå en ekonomisk aspekt, hur ska man finansiera kalset ? Inträde då förskott verkar osäkert om man fixar privat ska det köpas in lite förfriskningar detta är inte billigt minsann. Ja bolla idee´r så ska jag höra mig för lite bland vänner och kontakter. Troligen bör det ju finnas ngn bra DJ eller kanske till och med kanske just DU kan spela. I´m ON !!
DJ e ju inte direkt något problem... har vi massa här.
största problemet e att få allt folket till sthlm där festen lär bli, och alla har tyvärr inte råd med det... får jag bara ett jobb och tjänar pengar och så, så kommer jag gärna.. men det tar la ett tag, och inte ens då e det ju helt säkert att man kan fixa pengar att åka till sthlm ToR för o ha pengar där :/