Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Originally posted by Progrez
Kostelijk.

Tien jaar geleden met veel show aangekondigd als de nieuwe Antwerpse topclub. Vandaag in acuut degradatiegevaar en door een derdeklasser uitgeschakeld in de beker van België.

Het worden nog interessante maanden.

Idd het ziet er niet goed uit voor de Ratten. Zeker niet met het degradatie-scenario van dit seizoen, zoals het er nu naar uit ziet zouden ze eindronde moeten spelen.. (kan wel nog interessante eindronde worden met KVM, Beerschot, Lierse, Antwerp,..)

Wel leuk dat RC Mechelen door is, hoop echt dat we hen loten..

En nu ook nog eens Standard uitgeschakeld..

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Nov-12-2008 22:28  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Lol, Standard

Old Post Nov-12-2008 22:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Progrez
Kostelijk.

Tien jaar geleden met veel show aangekondigd als de nieuwe Antwerpse topclub. Vandaag in acuut degradatiegevaar en door een derdeklasser uitgeschakeld in de beker van België.

Het worden nog interessante maanden.

Fusioneren he jongens. Een jaartje geklaag en gezaag maar derna een topclub met één van de grootste achterbans van België.

Old Post Nov-13-2008 08:01  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Fusioneren is bij zulke ploegen gewoon uit den boze.
En het is niet de eerste keer dat een eersteklasser door een derderklasser naar huis wordt gestuurd in de beker. Vorig jaar werd Sint-Truiden er door Aalst ook nog uitgekegeld, en STVV zit nu ook in tweede klasse.

Old Post Nov-13-2008 08:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Devilex
Fusioneren is bij zulke ploegen gewoon uit den boze.
En het is niet de eerste keer dat een eersteklasser door een derderklasser naar huis wordt gestuurd in de beker. Vorig jaar werd Sint-Truiden er door Aalst ook nog uitgekegeld, en STVV zit nu ook in tweede klasse.

Dat dachten ze bij Waterschei en Winterslag ook en daar staat nu toch een topclub.

Maargoed als iedereen hardleers is moeten ze de gevolgen maar dragen. Ploeteren in 2e en in de onderste regionen spelen in 1e.

Nu zie ik GBA zich wel eenvoudig redden dit seizoen.

Old Post Nov-13-2008 08:34  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Ja Mechelen heeft zich vorig jaar ook perfect kunnen redden, dus met wat geluk kan GBA dat ook.

Old Post Nov-13-2008 08:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by djcresto
Dat dachten ze bij Waterschei en Winterslag ook en daar staat nu toch een topclub.

Maargoed als iedereen hardleers is moeten ze de gevolgen maar dragen. Ploeteren in 2e en in de onderste regionen spelen in 1e.

Nu zie ik GBA zich wel eenvoudig redden dit seizoen.

Genk is in mijn ogen geen topclub hoor

en ik zie GBA zich uiteindelijk ook wel zonder al teveel moeite redden. Hun ploeg is minder als die van vorig jaar, maar is nog steeds beter als de kern van Tubeke, Roeselares, Dender en Bergen (om maar een aantal ploegen te noemen).

Old Post Nov-13-2008 09:13  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

Harm van Veldhoven stapt zelf op bij GB

do 13/11/08 - Voor Harm van Veldhoven werd de bekerblamage tegen RC Mechelen zijn laatste wapenfeit bij Germinal Beerschot. Hij hield de eer aan zichzelf en trekt de deur op het Kiel dicht.
Na de 1-4 tegen RC Mechelen had Van Veldhoven woensdagavond laat al een gesprek van anderhalf uur met het bestuur van GB. Een dag later is zijn vertrek een feit.
(Belga)
Meteen na de match had Van Veldhoven al gezegd aan zijn assistent "dat hij het begrepen had."

Van Veldhoven besliste dan ook om de handdoek te gooien. Hij was bezig aan zijn tweede seizoen bij Germinal Beerschot, daarvoor coachte hij Cercle.

De Nederlander volgde in juli 2007 Marc Brys op en werd vorig seizoen knap vijfde met GB.

Dit seizoen kreeg de ploeg al met heel wat blessures af te rekenen en kon het de vertrokken Losada en Colman nooit vervangen.
"Mijn rol is uitgespeeld"
Meteen na de bekernederlaag had Harm van Veldhoven "in zijn hart" al afscheid genomen van Germinal Beerschot.
(PhotoNews)
Van Veldhoven voelde nog maar weinig respect en vertrouwen bij zijn spelers.

"Door een stap opzij te zetten, wil ik de club de mogelijkheid geven om zich, met een nieuwe wind, opnieuw te lanceren", zegt Van Veldhoven.

"Ik heb het hier uitstekend naar mijn zijn gehad, maar voel dat m'n rol is uitgespeeld."

"Ik hoop uit de grond van mijn hart dat GB er de komende weken in slaagt om de linkerkolom te bereiken, want dat is waar deze club thuishoort", zegt hij.

www.sporza.be

Ben toch verrast.. zeker omdat ie nog strijdlustig klonk in zijn gesprek met Filip Joos op Studio 1.. ne mens kan rap van gedacht veranderen na zo'n blamage

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Nov-13-2008 12:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by djcresto
Fusioneren he jongens. Een jaartje geklaag en gezaag maar derna een topclub met één van de grootste achterbans van België.

Het is weer de tijd van het jaar. Waarom per se een fusie?

Als in een boerendorp als Brugge twee deftige clubs kunnen overleven, moet dat in Antwerpen ook lukken. Antwerpen, met een bevolking van een half miljoen inwoners, is groot genoeg om twee omvangrijke voetbalclubs te herbergen. Het is niet omdat de resultaten van Antwerpse 'topclub' G*A op dit moment even zwaar tegenslagen dat er onmiddellijk fusies moeten gebeuren. Dan houden we op lange termijn geen enkele club meer over. Bovendien is een fusie geen garantie voor de creatie van een topclub. Dat bewijzen Beerschot en Germinal Ekeren nu eens te meer.

No Rules, Great Old

Last edited by Progrez on Nov-13-2008 at 14:55

Old Post Nov-13-2008 14:49  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

Deze middag op café Club - Anderlecht gaan kijken. Over de eerste 25 minuten kan ik niets zeggen aangezien ik die gemist heb. Van hetgeen ik gezien heb kan ik zeggen dat ik vrij teleurgesteld was in Club. Hetgeen ik in de eerste helft zag viel nog mee, hoewel ik ook toen Club maar matig vond spelen. Anderlecht leek toen steeds meer het betere van het spel te krijgen terwijl Club op den duur voornamelijk maar op de counter kon uitkomen. Club begon steeds meer en meer duels te verliezen, bijna al de ballen leken mij voor Anderlecht te zijn.

Aan de start van de tweede helft ging Anderlecht op dat elan verder, bleven ze duels winnen met dan uiteindelijk een 1-1 als gevolg. Pas na een 15 - 20 tal minuten vond ik dat Club enigzinds meer in het spel kon komen hoewel ik ze ook dan niet echt overtuigend vond. Na die rode kaart van bleitmuil zou je dan denken dat Club volledig voor de winst zou gaan, maar ik heb er niets van gezien in ieder geval. Eigenlijk heb ik op geen enkel moment de indruk gehad dat Club vandaag de winst nog ging / kon pakken. Toch wel vrij teleurstellend, als er één ploeg verdiende te winnen vandaag was het Anderlecht

Old Post Nov-16-2008 22:21  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Pronostiekje voor de rooi duivels:

lux - b 1-1

Old Post Nov-19-2008 16:59  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

0-3

Stom wel dat ze het nergens uitzenden.

Old Post Nov-19-2008 17:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2008-2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1998....la locomotive track 1... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMandy & Booka Shade - O Superman [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:18.

Forum Rules: