|
damn..ik had net een heel stuk getypt..m'n vinger knalde tegen t verkeerde knopje..wég tekst..gvd 
maar ja..ik schreef dus dat ik naar de Lounge was geweest, waar andreas (b/f) a.k.a dj Antiphus van 0.30 tot 2.00 draaide..STAMPEUU!!!
jammer alleen dat t huppelkutjesavond was en dat de duistere progressive plaatjes niet echt aansloegen...dus veranderde ie op de helft z'n stijl maar (je moet toch wát als semi-prof dj ) en gooide de eerste échte beukplaat erin (Spectrum - Air Red Rip geloof ik)..en toen ging ik echt maar ff los om het goeie voorbeeld te geven (jammur M5 ik had je nodig )...en daarna nog wat toppers, Picotto- Iguana en Lazy Jones - Let me tell you...en dan gewoon KEIHARD eindigen met Taub..wát een droom..haha..ik heb lekker de hele fokking tent door gespringpot woei!! 
hij heeft een draaiopdracht binnen, voor (tenminste) 4 feestjes deze zomer, georganiseerd in loodsen van de Hell's Angels, die staan overigens ook aan de deur en achter de kassa: lekker veilig dus...en die zijn in (resp.) Harlingen, Sneek, Zwolle en Haarlem, dus als jullie zin hebben in het echte stampwerk!!! Hij staat samen met 1 trance dj (kan ook best beuken), 1 techno dj (onze buurjongen..vandaar dat ik oordopjes op heb achter de pc haha) en 1 die nog gevraagd moet worden....anywayz..als ik de definitieve info heb dan laat ik t ff weten!! Cheerz d00ds