Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Nou dan ik ook maar

Op de zaterdag zelf besloten dat ik toch wel naar Mysteryland wilde, omdat Joop opbelde dat hij nóg een extra kaartje had. Andreas, Susanne (vriendin zonder kaartje - mét auto) en ik in het bakkie naar Ruigoord gescheurd. Goed aangegeven trouwens op die borden

Gelijk toen we de auto uitklommen zagen Jochem (Flippertje) en ik elkaar en Marcel (Mr. Marcello) was er ook nog bij!! Geprobeerd een beetje samen op te lopen, maar ze liepen iets sneller dan ons
Toen voor Susanne voor 40 euro een kaartje aan de deur gekocht en hoopa! naar binnen!
Het was kwart over 3, dus we zijn gelijk ff naar de meeting gewandelt, alwaar ik blij was om wat TAs te treffen!! Wat een verrassing niet?
Na het meeten ff om een cameraatje gezocht en muntjes gehaald en gelijk al een horde Leeuwarders tegengekomen. Toen ff de Q-Dance tent getjekt en de eerste straaltjes zweet van die dag van m'n hoofd geveegd
Met een groepje vriendjes/vriendinntjes naar de Main gewandelt, waar Janneman net bezig was. Het was ERG warm zo pal in de zon, maar toch ff lekker gekreupeld op Jean z'n setje. Hij was ook goed bezig!! Beetje aan het spelen met z'n plaatjes: klonk lekker
Totdat opeens Roog begon..zo'n rare overgang!!

Toen zijn we ff naar Ashley Casselle gelopen omdat ik die zo graag wou zien. Hij draaide nl. ERG lekker in Berlijn (Love From Above)!!
Andreas vond het ook (net als Harmen) te trage prog en Susanne vond er al helemaal niets aan (Hardstyle/Trance wijffie). Ik vond het toch wel een fijne set, maar toch maar weggegaan omdat ik de enige was die het leuk vond!!
Toen ff Matt Hardwick meegepakt, die ook zeer fijne trancy shit aan het spinnen was We liepen de tent in en iik zag gelijk Leander vooraan staan, dus ff een sprintje getrokken om hem in z'n bil te knijpen (geintje)
En wie zie ik daar staan.....de BOUMA BROS!!!! Ook ff mee gechat (Sander, vond je t wel leuk? ) en Sido ff aan Andreas voorgesteld. Gezellie!!

Nou ja...ff Matt Hardwick wat extra zelfvertrouwen gegeven en toen naar Dana geloof ik. Althans, dat probeerden we! We waren halverwege de tent toen er opeens een dikke rel ofzo begon, gelijk dikke kutsfeer daar (dit jaar hardcore weg, volgend jaar hardstyle..toch? ). Dus jammergenoeg voor Susanne hebben we het bij Dana laten afweten.

Beetje rondgezworven, bij de main (Felix da housecat: SLECHT) ff op m'n handdoekje gezeten, en toen maar voor bij de ID&T tent gaan zitten om op Joop te wachten.
Ondertussen nog ff Armin meegekregen (aarggh wat een gozer is het toch ) en ff gezwaaid en maar weer gaan zitten. Had ondertussen best weer last van m'n enkel. Susanne was ff naar de hardstyle gegaan, en Andreas naar Marco V, en ik ben ff de bosjes ingedoken met Tim
Kwamen we Hendrik en Hen3 ook nog tegen (groetjes aan Hen3)

Daarna weer ff bij de tent gezeten en toen was het tijd voor Joop!!
Met alle Leeuwarders (nou, niet allemaal, want de zwabbertjes konden niet meer lopen door teveel drugs en bleven dus gelukkig maar in de Q-Dance tent) vooraan gaan staan en Joop flink toegejuicht. Hij kéék zelf naar me!!! LoL
Was een leuk setje Zelf een cameraploeg en een fotgraaf om zich heen gehad
Na afloop ging eigenlijk iedereen weer z'n eigen weg en zijn wij met z'n 3-en naar de auto gegaan.
Mooie lasers trouwens bij de Main

Leuk feessie!!! Nu op naar Afrika

p.s. Ik kwam Ahsley Casselle nog tegen Heb ff gepraat en z'n emailadres gekregen Joepie!!

Old Post Aug-19-2002 08:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by M5

schijnt dat er security lui helemaal gaar geschopt zijn door 20 man tegelijk.. iemand daar iets van meegekregen?

gelukkig heb ik er zelf niets van mee gekregen, maar die maten van mij die moesten werken hebben idd gehoord dat er security lui helemaal inelkaar getrapt zijn door lui van de f-side. Dat soort mensen snap ik dus écht niet!

Verder is er ook nog een hele ton met id&t-muntjes in de vip-area gejat!! tering die lui kunnen voorlopig genoeg zuipen op id&t-feesten!

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Nu op naar Afrika

wat onwijs gaaf dat je daar naar toe gaat zeg! je vertrekt dus a.s. donderdag? dat gaat echt een geweldige ervaring worden denk ik zo! Veel plezier daar in ieder geval!! en niet vergeten je favo-muziek mee te nemen hè!!

Sasha!

Old Post Aug-19-2002 09:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Toen was het ook de hoogste tijd om naar de judge te lopen, en daar nog een flinke tijd staan zweven met flipper01. De judge zette naar mijn mening een goede set neer, maar ik heb hem beter horen doen. Om 16.15 ofzo maar weer es teruggelopen naar de hangplek... en al vrij vlot met z'n allen besloten het geheel te verplaatsen naar een plekkie in de schaduw van de serious trance tent!!! damn damn damn, wat was dat weer een relaxed idee...
...Ondertussen was franzelare (had ik de hele middag mee rondgesjouwd er al van tussen, en kuipers zat zich waarschijnlijk kapot te stampen in de te kleine Q-dance tent) en dus maar alleen naar matt hardwick geweest... ook heeeeeeeeerlijk.. wederom los gegaan, want wat was er een ruimte in die peperdure tent zeg! .

Uiteindelijk afgesloten met picotto en vuurwerk.... TOP DUS!!! picotto sluitte trouwes met underworld - cowgirl .. .. TE VET gewoon!

Helaas was ik pas na 15:00 uur binnen, klote auto ..
Niet zo lang bij de meeting gestaan, want we baalden dat we al zo laat waren en zijn maar snel naar The Judge gerend die voor een lekkere binnenkomer zorgde!! Daarna Matt Hardwick die lekker draaide (zelfs 2 dezelfde numemrtjes als we even daarvoor bij Ferry hadden gehoord) Het was er lekker rustig en heb alleen KolkieWolkie daarbinnen gezien.. Hij probeerde me nog duidelijk te maken dat net buiten de tent de hangplek was ingericht, maar dat begreep/hoorde ik niet helemaal. Ik heb d'r ook helemaal nix van gezien
Wie weet trouwens hoe dat nummer heet dat Matt en Ferry draaiden, het begint met het tikken van een klok en dan komt in een keer de Bass erin..??

het nummer waarmee Mauro afsloot was: Underworld - Born Slippy! Echt een gouwe ouwe!! Heerlijk!!!!!

En Miss P, veel plezier in Z-Afrika!!!!

=> Wil je mijn hele partyreport lezen?? Check dan maar ff mijn website (party-reports) www.Mood43.tk

Last edited by Flipper01 on Aug-19-2002 at 11:42

Old Post Aug-19-2002 09:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Flipper01

Helaas was ik pas na 15:00 uur binnen, klote auto ..
Niet zo lang bij de meeting gestaan, want we baalden dat we al zo laat waren en zijn maar snel naar The Judge gerend die voor een lekkere binnenkomer zorgde!! Daarna Matt Hardwick die lekker draaide (zelfs 2 dezelfde numemrtjes als we even daarvoor bij Ferry hadden gehoord) Het was er lekker rustig en heb alleen KolkieWolkie daarbinnen gezien.. Hij probeerde me nog duidelijk te maken dat net buiten de tent de hangplek was ingericht, maar dat begreep/hoorde ik niet helemaal. Ik heb d'r ook helemaal nix van gezien
Wie weet trouwens hoe dat nummer heet dat Matt en Ferry draaiden, het begint met het tikken van een klok en dan komt in een keer de Bass erin..??

het nummer waarmee Mauro afsloot was: Underworld - Born Slippy! Echt een gouwe ouwe!! Heerlijk!!!!!

En Miss P, veel plezier in Z-Afrika!!!!

Als je het over het tikken van een klok hebt moet ik gelijk denken aan Riva - Time Is The Healer. Denk dat Armin van Buuren remix gedraaid werd.
Zon SUPER nummer is dat!!!

Old Post Aug-19-2002 11:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Hier is dan ook mijn party rapport...

We kwamen rond half een aan op Mysteryland. In het begin ff de boel verkend. Het was lekker weer, alleen het was echt verschrikkelijk heet in de trance tent toen Francois draaide, gelukkig viel het later op de dag mee, omdat ze zo verstandig waren om de achterkant geheel te openen
Daarna op weg na de reusachtig Q-dance tent, waar om 13.30 in de middag al verschrikkelijk gebeukt werd Yves de Ruyter was weer erg lekker bezig... vooral Katana - Fancy Fair vs Our Destination - No Escape is echt master. Punk (Cosmic Gate remix) en ook Push - Universeal Nation (Ferry Corsten Remix)!!! kwamen nog voorbij.. daarna weer ff weg gegaan, maar dat had ik niet moeten doen want ik hoorde van Darkzwever dat Yves nog een dozijn bonzai platen (end of the earth, first rebirth, kings of clubs, mass effect) had gedraaid... damn, damn gemist

Vanaf het VIP-desk nog de wei, het polderlandschap & bijbehorende mensenmassa bekeken, waar Lucien Foort toch wel lekkere "achtergrond" muziek draaide Daarna draaide Gielen, die ik toch een beetje tegen vond vallen (en dit is dus de eerste keer dat ik dit zeg over Gielen ). Tussendoor nog ff naar de meeting geweest, altijd leuk om weer eens een paar TA-ers te ontmoeten en enkele nieuwe koppies gezien te hebben

Toen Judge (die vette trancers aan het draaien was) & Cold (The Second Trip.. veeeettt) nog ff gechecked en toen was het natuurlijk tijd voor Ferry Corsten. Zoals gewend draaide hij weer erg lekkere uplifting trance... Riva - Time Is The Healer (AvB remix), Gouryella - Ligaya, Eon - Pocket Damage, 4x4 - Indigo, Exposure - Magic Impuls (deze verschrikkelijk goede M.I.K.E. plaat werd ook minstens 3 x gedraaid op M'Land) op er maar een paar te noemen. Op het einde werd het wat minder met o.a. 20 minuten Punk... maar Mauro Picotto - Back To Cali (Push Remix) maakte veel goed (dit is toch wel DE trance plaat van Mysteryland, Ferry, Armin, Marco V en Cosmic Gate hebben 'm gedraaid en zij zullen vast niet de enige zijn denk ik). Echt een "publieksplaat" 4x handjes (zal bij Marco vast niet anders zijn geweest) in de lucht en iedereen weet dit nummer op waarde te schatten.. ik vond trouwens de sfeer in de trance tent erg goed

JamX & de Leon draaide ook aardig... lekkere duitse trance met een erg hoog "dumonde" gehalte. Vooral Ayu - Trauma (Dumonde Dub) is errrrg vet. En wat heeft Can You Dig it toch een harde bass zeg... pff. Ze draaide ook nog hun nieuwste productie (heeft nog geen naam) en hun 3 laatste remixen (Hi-Gate - Saxuality (DuMonde Remix)... niet echt geweldig, Vincent Stormfield - Sweet Harmony (DuMonde remix), die "cover" die toch erg goed klonk, en Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Remix)... Die toch wel erg vet klonk moet ik zeggen en echt een waardige afsluiter was. hmmm.. als ik dit zo lees, is het toch wel eeeeeerrrugh veel Dumonde wat er gedraaid is... maar goed

Daarna was Armin eindelijk aan de beurt.. hij begon meteen super met zijn remix van Solar Stone - Seven Cities en daarna draaide hij nog erg veel toptunez zoals Exposure - Magic Impuls, 4 Strings - Diving (Hiver & Hammer remix) (Kippevel-moment ), Kansai- ?, Energy 52 - Café del Mar (John 00 Flemming remix), Riva - Time Is The Healer (Armin van Buuren DUB), Pulser - Cloudwalking (die uberphatte nieuwe Beatsquasers Remix), Push - Strange World (2000 Remake), Armin van Buuren - Sunburn (toch best een lekker nummer live) en hij eindigde met Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye (Dark Matter remix -- het tweede kippevel moment bij mij).. echt toen die vocalen kwamen werd het publiek helemaal gek. Ik vond Armin (zoals verwacht) de beste Dj (die ik heb meegemaakt) op M'Land.

Cosmic Gate begon natuurlijk met hun "welcome to the Cosmic Gate" intro... ik verwachtte eigenlijk de Truth (net zoals op mijn verjaardag )... maar ze begonnen met een ander nummer (volgens mij een van de tracks op hun nieuwe album). De vaart zat er meteen lekker in en ze draaide nog harder dan ik gewend was van hun. Arome - Hands Up (DJ Scot Project Remix), Tuneboy - House Nation (IN MY HOUSE), Sioux - Pho (Cosmic Gate Remix), 4 Strings - Diving (Cosmic Gate Remix -- ook een zeer vette remix is dat!) zijn enkele tracks die ik nog herinner) Daarna gingen ze wat meer trancier draaien en Mauro Picotto - Back To Cali (Push Remix) kwam weer voorbij! Ze speelde ook nog DJ Tiesto - Lethal Industry (ai.. vond ik niet echt passen.. maar ja wie ben ik ). Enerlaatste nummer was de classic Melt To The Ocean waarna de allerbeste CG-plaat Fire Wire hun erg goede set eindigde.

Mysterland was zeker super... toch het beste festival die ik heb meegemaakt, omdat gewoon alles top was (behalve dan dat ik zoveel heb moeten missen )... lekker weer, super sfeer, erg veel top dj's, nergens lange irritante wachtijden en gratis muntjes (thanks JamX ).

Vond het alleen wel een beetje zielig voor die DJ's in die toch niet bescheiden Soap tent.. volgens mij zijn daar nooit meer dan 100 man geweest ofzo.. Het zwembad was nog het hoogtepunt volgens mij .. zal er volgend jaar nog ene Soap tent staan?.. Denk dat ze 10x beter voor een nog grotere Q-dance en Trance tent op moeten stellen...

Old Post Aug-19-2002 19:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Nou ik wilde ook een lang party report gaan schrijven maar voor mijn party report moet je maar die van moogwai lezen...heb hem wel niet gezien maar we zijn wel de hele tijd in dezelfde tenten geweest.

Ik had wel andere kippenvel momenten

cafe del mar(john 00 flemming rmx)...ogen dicht tijdens de break en helemaal in trance (was nie de enige)
Gouryella - Ligaya...wat een plaat!!!!!!!!!!!

Greetz Muppet

Old Post Aug-19-2002 19:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by The Groove
Ik heb me daarna uitstekend vermaakt met Hennes & Cold (alleen Cold bleek er te zijn). Hij gaf een uitstekende set weg en ik vond hem persoonlijk 1 van de beste.

Dan hadden ze 'm beter gewoon DERB kunnen noemen ipv Hennes & Cold, want Cold is de man achter Derb

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Als je het over het tikken van een klok hebt moet ik gelijk denken aan Riva - Time Is The Healer. Denk dat Armin van Buuren remix gedraaid werd.
Zon SUPER nummer is dat!!!

Dit is zeker Riva - Time Of The Healer (Armin van Buuren Remix)!!

Ferry draaide 'm en Armin draaide de DUB (zonder vocalen dus) die nog beter klinkt.

Old Post Aug-19-2002 19:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Toen nog 2 vage bekenden van kameraad van mij opgehaald. Gingen voor het eerst naar groot feest. Was ook te zien zeg. gast ging Sensation helemaal idealiseren toen we onderweg waren. En Trance Energy moest ook zo geweldig zijn en bladibla.
Was ook te merken dat eerste was, om 17 uur waren ze al brak een half uitgetelt asperines gaan halen.
Heb ze tot eind ook (gelukkig) nie meer gezien

hehe, ik kwam ze om iets over 11 nog tegen... komen met een big smile op me af, ik d8 van wie zijn die gastjes toch .... owwwwwwww ja, die zaten vanmorge bij me in de auto ... gozertjes helemaal van: ik sta strak! ik sta strak

overigens wel grappig: op de heenweg lulden hun ons de oren van de kop, en op de terugweg hebbik ze eigenlijk nie gehoord

Hard = goed

Old Post Aug-19-2002 20:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Dit was dus de laatste keer dat ik strak op de foto ga! Wat een grijns...

Iemand nog een leuke partyfoto?

Old Post Aug-19-2002 21:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Wel cute hoor JD

Old Post Aug-20-2002 07:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

2 moogwai:

niet alleen de soap tent maar ook de progressive tent was op bepaalde tijden zo goed als leeg....(laten we het maar niet hebben over het wel weer aparte publiek wat er dan ook nog rondliep....niet bevorderlijk voor de sfeer )

Old Post Aug-20-2002 08:09  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

seb fontaine is echt een sukkel, moet je dit stukkie ff lezen column van peter van leeuwen:
Ik heb het altijd erg gevonden. Je staat uren op iemand te wachten en ondanks dat je halverwege die wachttijd voelt dat die `iemand` niet gaat komen blijf je maar wachten. Vreselijk vind ik het. Nu zit ik over het algemeen tegenwoordig op helemaal niemand meer te wachten maar toch had ik dit weekend weer zo`n onaangename verrassing: "Ster-deejay" Seb Fontaine kwam niet opdagen op een tweetal Capital-evenementen waar ik bij betrokken ben.

Nu is het een feit dat je in house-land nu eenmaal vaak te maken krijgt met kapsones. Kapsones, ster-allures, hoogmoed, eigendunk en zelfoverschatting, dat mag je ook zeggen. Deejays zijn namelijk in hun eigen sprookje gaan geloven en het slechte nieuws voor hen is: sprookjes zijn verzonnen. Ik wil gelijk even zeggen dat niet alle deejays zich hieraan schuldig maken zodat ik niet weer boze mailtjes tegemoet kan zien. Het is zelfs zo dat de meeste Nederlandse deejays nog wel begrijpen dat het sprookje niet bestaat en dat een paar misstappen in hun carrière ze weer terugbrengt naar af. Bij het postkantoor of achter de toonbank bijvoorbeeld. Er zijn in Nederland uitzonderingen maar in Engeland en Amerika is de uitzondering meer regel.

Wie is Seb Fontaine? Het is zelfs moeilijk om uit te leggen waarom deze man zich kapsones denkt te kunnen aanmeten. Hij draait plaatjes en deed dat op het juiste moment op de juiste plaats. Zo kwam hij af en toe in beeld bij televisie-programma`s over de engelse house-scene en daarin maakte hij een leuke, spontane indruk. Zijn carrière is vruchtbaar en hijzelf ook; hij heeft 6 kinderen op de wereld gebracht, mede in samenwerking met zijn vrouw vermoed ik. Daarbuiten is hij een vrolijke snuiter (altijd even vooraf snuiten!) en vindt hij een drankje geen straf. So far so good. Wat er dit weekend is gebeurd is nog niet helemaal bekend. Feit is dat Seb zijn vlucht heeft gemist vanuit Athene en beweerde dat hij tussen 14.30 (het moment van het missen van de vlucht) en zijn optreden op Mystery Land (gepland om 20.45 uur) en in de «O» (gepland om 02.00 uur) met geen mogelijkheid Nederland meer kon bereiken. Volledige onzin dus. Om half 7 kwam hij in Londen aan en toen had hij eenvoudig een vlucht naar Nederland kunnen halen, dat weet iedereen die wel eens vliegt of vliegtuigen spot op een klapstoeltje in het weiland. Volgens zijn manager was dat echter niet te doen. Nu weten we allemaal dat er tussen Nederland en Londen vaker vliegtuigen vliegen dan dat Lijn 3 vanaf Centraal vertrekt dus wij boden onmiddellijk aan om zelf een vlucht voor Mijnheer te regelen. Zo gezegd, zo gedaan. Jammer was alleen dat zowel de mobiele phone van Seb als die van zijn manager opeens niet meer bereikbaar waren! Zeker Ben?

Wordt dit nou zo`n pissig afzeikstukje omdat toevallig één deejay niet komt opdagen? Jazeker. Want het moet uit zijn met die houding van de top-deejays. Paul Oakenfold, Todd Terry...hoevaak zijn ze al NIET geweest? Vaak. Maar je moet als organisatie wèl twee maanden van te voren het bedrag voor de boeking overmaken en in de praktijk betekent dat dat je nog wel even wat moeite moet doen om je geld terug te krijgen. Het is mooi geweest. De heren krijgen betaald om een plaatje op te zetten en ik kan niet aan mijn ouders uitleggen dat sommigen van deze heren 20.000 Euro betaald krijgen om 2 uurtjes te "werken", hetgeen neerkomt op anderhalf keer een jaarsalaris van mijn vader vroeger. En al helemaal niet dat sommigen dan TOCH nog liever thuis blijven en de fans (diegenen die nota bene hebben gezorgd dat ze dit soort bedragen kunnen verdienen!) teleurgesteld achterlaten!!!

"Wat is er met Peet? Zo kennen we hem helemaal niet! Zo serieus en zo!" hoor ik jullie denken. Jullie hebben gelijk. Op een mensenleven is een gebeurtenis als dit helemaal niks. Vraag maar aan de mensen in Duitsland die deze week allemaal zijn overspoeld of ze Seb hebben gemist afgelopen zaterdag. Zal wel meevallen. Lijkt me trouwens knap vervelend als je clochard bent in Duitsland en je niet eens meer onder je eigen brug kunt slapen, maar dit terzijde. Of ga uitleggen in één of ander Giro 555-dorpje in Afrika dat het knap klote is dat we in alle haast Armin een uurtje eerder moesten laten beginnen omdat Seb Fontaine er niet was. "Waarom was hij er niet?" zullen die Afrikanen in Zwahiliaans vragen. "Seb had geen zin." "Aha," zeggen die Afrikanen dan weer, "zeker omdat jullie hem als een slaaf gebruiken en niks wilden betalen, zoals jullie blanken wel vaker doen?". Lachend moet je dan zeggen: "Nou, viel mee, we hadden een goede prijs afgesproken. Hij heeft ons gematst, hij wilde maar 10.000 Euro, zeg maar zoveel geld dat jullie dorp de komende 20 jaar had kunnen redden." "Aha, dat is mooi klote voor jullie! Hebben jullie nog wel iemand gevonden om zijn set over te nemen?" zullen ze dan vragen, aangezien Afrikanen gek zijn op dansen: "Ja, Ashley Casselle wilde het wel doen. Voor weinig." "Pfoe, nou, eind goed al goed dan hè?" zullen ze zeggen. "Nou, ik vond niet dat ie goed draaide. Hé gasten, ik ga jullie zien hè? Althans, een paar van jullie als ik volgende keer kom. Alvast gecondoleerd met de anderen. Ik ga naar huis, balletje eten." Ja, ik kan nu eenmaal goed met die Afrikanen opschieten....

Zo, lekker een rancuneus stukje. Lachen doen we wel weer een andere keer. Dan gaan we het bijvoorbeeld hebben over Helmut Lotti die de erfenis van Elvis wel heel erg te grabbel gooide afgelopen week met een werkelijk tééénenkrommende ode. Of we gaan het hebben over het feit dat er al jonge meisjes zijn die niet eens weten wie Elvis was. Of we gaan lachen over het feit dat het wel heel triest is dat iedereen wèl weet wie Helmut Lotti is. Maar misschien gaan we het wel eens hebben over hele andere zaken. Over Tiësto bijvoorbeeld. Ik las een interview in de Playboy met hem (ik koop de Playboy uitsluitend voor de lekkere wijven met een nietje door de klit maar mijn oog viel er per ongeluk op...) en daar wilde ik wel een paar dingetjes over zeggen. We zien wel, volgende week is er weer een week. Seb of geen Seb.

***81 oudere columns van Peter van Leeuwen vind je op www.markvandale.nl***

Old Post Aug-20-2002 08:56  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJan Van Biesen - I Love Techno 2003 DVD [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSmith & Pledger pres. Aspekt - "Hi-Jack" (Vocal Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:58.

Forum Rules: