|
|
|
|
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Dec-21-2002 21:34
|
|
|
 |
 |
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001
|
|
|
Iedereen die nu nog beweert dat Tiesto hetzelfde draait die verklaar ik nu officieel nerd en verzoek ik vriendelijk zijn mond te houden omdat tie niet weet waar die over lult. Hij draaide echt fenominaal en knetter strakke platen. Stevig, melodieus, superstrakke overgangen.. hij is zijn nummer 1 echt wel waard. Kon het gelukkig van dichtbij meemaken allemaal, eerst achteraan begonnen en met een beetje moeite zo naar voren gekomen. Het viel me op dat er een zeer laag bouwvakker gehalte was en veel normale partygangers. Sfeer was onwijs goed. Decor was beetje magertjes, maar geluid en licht compenseerde dat wel weer. Marco V draaide boven verwachting goed, lekkere stevige dansbare nummers, geen bouwvakker trance.
Was er al meteen vanaf 21:00, Faro gecheckt, was zeer relaxt bezig. Jammer dat veel mensen zijn talenten niet willen erkennen. Daarna nog Futureshock, was beetje te monotoom en barste van de breaks, beetje saai dus. Toen doorgewandeld naar de Techno waar het lekker vertoeven was tot middernacht. Rond middernacht gekeken waar de meeting was, even rondje gelopen niemand gevonden, net toen ik nog een keertje op de afgesproken plek was om even te blijven staat wachten zag dan uiteindelijk het vrolijke gezicht van Theehuis, Snuggle, Magrec, OptiSjineesch, Basv, Jappio, Lex en alle anderen. Meteen naar de meeting dus los gegaan op meneer Verwest.
50 Euro was dit feest meer dan waard, jammer alleen dat ik een prent van 86 euro van de politie Amsterdam kreeg voor het stilstaan op de vluchtstrook om te bellen. Wat een stel trieste randdebielen zeg, vluchtstrook is voor noodgevallen en dit telefoontje was er ook 1. Ga ik verder niet in details over, maar deze bekeuring ga ik bezwaar tegen aantekenen... flikk0rz.
Ik ga weer verder maffen... atjoooooooooooooooooo (Y)
Dec-22-2002 10:55
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Dec-22-2002 11:17
|
|
|
 |
 |
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
|
|
|
Ik heb de set van tiesto op Id-T en 3fm gehoord, het eerste gedeelte op ID-T was waar maar dan ook zwaar teleurstellend. Het 2de gedeelte op 3fm was geweldig, vooral toen hij 'Venus' draaide, wat een plaat is dat zeg!
|
|
Dec-22-2002 12:08
|
|
|
 |
 |
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
|
|
|
WOW!!!! Wat een feest zeg! En zo onverwacht. Vond namelijk de line-up niet super, maar besloot toch maar te gaan met me broertje.
Dus wij rond 10en met de intercity naar Innercity. Heel die trein vol met IC volk, wel leuk op zich dus 
Bij binnenkomst was het even verwarrend wat te doen met me jas, maar later bleek het uitkomst om de jassen over zoveel pleken te verdelen, want heb op ze hoogst drie minuten staan wachten op me jas en dat is toch erg netjes als je bekijkt wat een massa mensen er was 
Maarre dit is niet de chronologische volgorde, ik begin dus bij binnenkomst van de aankomsthal Ik had even met Snuggle afgesproken, dus eerst even naar de techno. Daar kwamen later ook Optimus, Little Thesaus, New Wave en Magrec ook heen. Ook Mvijf kwam ik nog tegen bij Rino Cerrone, die best wel een lekker setje draaide, maar ik blijf techno niet super vinden en had het na 3 kwartiertjes wel gehad. We zouden even naar het TA meeting point gaan.
Daar aangekomen was ook Jappio er en Chicane en Basvh. Met Basvh, Snuggle+vriendin, Chicane en me broertje ben ik na de meeting de main in gelopen. het was tijd voor Tiesto. Het was allejezus druk en je had 30 vierkante centimeter voor jezelf om te dansen. Desalniettemin was het een (Y) set van Tijsie en ik kon me er dan ook niet echt aan storen. Alles is wel voor bijgekomen. Vette techno, Tomcraft en ook ze eigen remix van Die another day. Wat een hoogtepunt was dat zeg!!!
Na Toiesto was het de beurt aan Marco V. In tegenstelling tot Chicane had ik het na een uurtje helemaal gehad met hem en mijn broertje en ik zijn dan ook weggegaan. We kwamen heel toevallig Thesaus en Optimus tegen en liepen met hun mee naar de Prog zaal waar Sander Kleinenberg net begonnen was. Maar wat een meester zeg. Op Capital was niet helemaal overtuigd, maar wat ie gister neerzette was geweldig. Wat een topset was dat zeg!!! Die twee uurtjes waren ook zo voorbij. Kwam Partyhardy nog tegen bij Sander kleinenberg. Wat ben jij toch een topgozer he! Heb me weer super vermaakt met jou. Op Qontact gaan we ook even wreed stampen 
Na SK kwam Johan Cyber, nix van verwacht, maar toch een leuk stukje van mee gepikt. Draaide ook lekkere plaatjes, maar me broertje en wat vrienden van hem wilden even stampen. Naja ok dan maar naar Dana. Ben er niet kapot van en vond het dit keer ook weer bout, Ieder ze eigen stijl, maarre ja mij maak je er niet blij mee. Als tweede plaat al Lovin you en die si zoooooo slecht! maar ja tot half 7 gebleven jasjes gehaald naar RAI gelopen en weer naar huis gegaan
Al met al een topfeest! Eentje die me nog lang zal heugen en die zkr in me top 3 staat.

Dec-22-2002 13:21
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:18.
Forum Rules: