|
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Ik dacht alleen 's ochtends heel even dat ik werd aangevallen door een woedende baviaan toen onno ineens keihard in zn slaap begon te lachen! |
Dat heb ik nou ook weleens! (dan wordt ik badend in t zweet wakker, en dan galmt dat "HAAHAAHAAAAHAAAHAAHAAAAA!!!" nog na in mn hoofd..... )
ff zonder gekheid , t was n vreed feestje, lekker gestampt en gespringnicht (theseus ) en JEZUS opti, wat heb jij een verrotte conditie zeg!! (mn oma houdt t nog langer vol )
En Remy, je moet niet zo zeiken (je was best enthausiast, geef t nou maar gewoon toe ) Mido nog gevonden trouwens?
2 all the rest
GrtZ
WooT 
|