Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by mellow pleasure
Tjena killen kollad in MP3 sida och såg att du är från rimbo. Har en kvinnlig bekant *s* som är därifrån. Men numera så bor hon i Norrtälje. Brukar själv tillbringa tid i Sthlms skärgård på sommaren ( Blidö) !! Nu är ni med i Mellow Pleasure:s klubb för oviktigt vetande. Bye Och tack för kritiken !!!
haha, snygg text Men jag hittade en "bugg"...på framsidan står det fetthalt 1,5%, medan det på baksidan står 3%.
Registered: Apr 2002
den gröna bilden var mkt mkt cool ser ut som något jag skulle vilja ha i min lägenhet, med en lampa inuti brycebilden var oxå snygg den bruden me ränder på, gillade jag inte heller hehe. ska väl inte säga vem hon påminner om
Nov-26-2003 16:21
mellow pleasure
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by Glorie
den gröna bilden var mkt mkt cool ser ut som något jag skulle vilja ha i min lägenhet, med en lampa inuti brycebilden var oxå snygg den bruden me ränder på, gillade jag inte heller hehe. ska väl inte säga vem hon påminner om
Originally posted by mellow pleasure
Jag vet *s* hittade inte det "röda" paketet när jag ville göra bilden så buggen är ett tecken på min otroliga otålighet bara. Så jag vet om den !!
då tar man bara o ändrar på det
Nov-26-2003 18:21
mellow pleasure
Senior tranceaddict
quote:
Originally posted by dbl
då tar man bara o ändrar på det
Nope icke !!! Har inte lust *s* det var skoj då !!!
^^ mitt battle me en kompis jag är Kiko GFX
vem var bäst tycker ni ?
utse gärna en vinnare
ni e ju grymt skillade båda två, men jag tycker bättre om dina förändringar än den andre killens..
de två sista bilderna av er e ju minst sagt skitsköna... älskar sånt.. grymt najs
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Nov-26-2003 21:44
mellow pleasure
Senior tranceaddict
Får man ??
quote:
Originally posted by Smekbar
ni e ju grymt skillade båda två, men jag tycker bättre om dina förändringar än den andre killens..
de två sista bilderna av er e ju minst sagt skitsköna... älskar sånt.. grymt najs
LÅnade bilden och kastar mig in i tävlingen ! Om det är OK ?