Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Voyage i Linköping
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

nej, om du tycker så, så är det upp till dig

alltså, det låter kanske skumt... men det finns roligare saker i livet än att ta illa upp

Old Post Jan-29-2003 23:19 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
låt oss säga att du träffar oss här från forumet, osså glider jag upp till dig och kollar dig i ögonen och säger så här "Fan vilken jävla kuksugare du är" helt seriöst. Skulle du inte ta illa upp? ursäkta mitt språk

ROFLMAO

kan verkligen se mind gå fram till reveal med sina poi:ar i händerna och säga det

Old Post Jan-29-2003 23:22  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by reveal
min teori om att ta illa upp:

om någon jag inte känner säger nåt dåligt, då tar jag inte illa upp, för personen känner inte mig, och kan följdaktligen inte veta vad han pratar om

om det är någon jag känner, då är det 1) ett skämt, och då finns det ingen anledning att ta illa upp, eller så är det 2) sant, och då är det heller inget att ta illa vid, för det är ju sant

slutsats: jag tar aldrig illa upp

de här e vad som kallas en helgardering

ungefär som...du kommer till ett T-kors..."vart ska vi" frågar du....vi ska antingen höger, eller vänster

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-29-2003 23:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by Vizay
vi ska antingen höger, eller vänster

på frågan "ska vi höger eller vänster" i en t-korsning, så är "ja" ett jävligt bra svar

men vaddå helgardering? jag visade ju bara på de tänkbara fallen, och hur jag tänker i dem... slutsatsen var det viktiga

Old Post Jan-29-2003 23:57 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

haha de har jag inte tänkt på ....vilken klockren kontring

men asså okej...slutsatsen va de viktiga men du helgarderade ju på alla punkter lixom

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-30-2003 00:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by Vizay
haha de har jag inte tänkt på ....vilken klockren kontring

men asså okej...slutsatsen va de viktiga men du helgarderade ju på alla punkter lixom

japp, annars är det ju luckor i argumentet, och då håller det ju inte, eller hur

Old Post Jan-30-2003 00:23 
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Det korrekta svaret ang. höger eller vänster i en T-korsning tordes vara: Raktfram.

(har ni inte sett x-files?)

En sak jag inte förstår dock är varför skulle man ta illa upp när någon försöker förstå sig på något de inte kan något om tex trance.

Old Post Jan-30-2003 00:31  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

helvete vad det här eskalerar.. tog ill upp när han kallade mig pervers, that's it!

Old Post Jan-30-2003 01:00 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

jag förklarade bara min egen personliga syn på fenomenet "att ta illa upp", det är den vi har diskuterat

Old Post Jan-30-2003 01:03 
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Dioxys
helvete vad det här eskalerar.. tog ill upp när han kallade mig pervers, that's it!

ta illa upp när man blir kallad pervers??
för det första så skojade jag bara vilket du borde förstå.... eller hur???
och för det andra så sa jag det till Glorie vilket man borde förstå av quoten.. så det så

Old Post Jan-30-2003 01:20  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Kul diskussion....

Det är klart att det är bra om man inte kan ta illa upp...men det räcker juh inte som förklaring att inte göra det... Om nån säger nåt rktigt taskigt till mig så är det klart att jag inte visar tecken på svaghet, man står juh upp för sig själv. Men jag skulle nog ta illa upp, det beror nog på vad det är egentligen.

Ja, egentligen skiter jag fullständigt i vad nån tycker om min musik. Men när nån står och proppagerar emot trance och andra står och lystnar, osså håller dom med, så står den här personer och talar med argument emot musiken och övertygar dom andra att den personen har rätt, då blir jag ruggigt irriterad. Det är ok att tycka en sak, en annan sak att få folk att tycka lika dant, när det handlar om nåt negativt alltså.

Old Post Jan-30-2003 09:12 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

jo, jag håller verkligen med dig mind..
ok, vi glömmer det där med att jag tog illa upp? jag hade mens kunde inte råför det..

eller som det där med usa klankade ner på sverige, som om vi vore communist nazis och hade nåra utav världens farligaste terrorister här hemma...

Old Post Jan-30-2003 11:54 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Voyage i Linköping
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGuy Ornadel ID [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTranquility Base - Razorfish (Aspekt's Chillout Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:57.

Forum Rules: