Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen 22 januari 2003
Wat ga jij stemmen op 22 januari?
You do not have permission to vote on this poll.
CDA 5 6.94%
PvdA 13 18.06%
VVD 25 34.72%
SP 6 8.33%
D'66 5 6.94%
Groenlinks 1 1.39%
LPF 4 5.56%
Leefbaar Nederland 0 0%
Iets anders....(reply even!) 3 4.17%
Ik ga niet stemmen .... (waarom? reply even!) 3 4.17%
Ik MAG nog niet stemmen..... 7 9.72%
Total: 72 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by TimeportE
hoe heeft jou partij het gedaan new wave, de pvdt??

Ik maak reclame voor PvdT maar ik heb Groen Links gestemd

Old Post Jan-23-2003 12:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

We zullen het er best over gehad hebben, maar dat jij Groen Links hebt gesetmd verbaast me toch enigszins Tim
Heb ik dan echt zo'n slecht geheugen of is dit inderdaad een nieuwe wending in je leven?

In beide gevallen: Hoera Mits je dan natuurlijk ook echt achter het programma staat en niet doelloos maar op een knopje hebt gedrukt, zoals ik van sommige mensen gehoord heb (ja ik ken echt iemand die t gedaan heeft LoL)

Old Post Jan-23-2003 13:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Optimus
heb volmacht aan mijn moeder gegeven, gestemd op Dittrich van D66

...ik ook d'66, het heeft niet echt geholpen he?
Zit je daar al die moeite voor te doen, blijkt dat de helft van de bevolking er geen reet van heeft begrepen en maar is gaan stemmen op de leukste kop. Erg lullig voor d'66, omdat zij niet mee mogen doen met de grote debatten.

Old Post Jan-23-2003 15:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by T.H.C.
...ik ook d'66, het heeft niet echt geholpen he?
Zit je daar al die moeite voor te doen, blijkt dat de helft van de bevolking er geen reet van heeft begrepen en maar is gaan stemmen op de leukste kop. Erg lullig voor d'66, omdat zij niet mee mogen doen met de grote debatten.

ach ja, ik denk dat Boris mijn standpunten het beste kan vertegenwoordigen, vandaar Dat ze ind e regering zouden komen, daar had ik geen rekening mee gehoduen en ik denk dat dat ook niet goed zou zijn, want dan zouden ze denk ik teveel concessies moeten doen mbt hun partijprogramma

Old Post Jan-23-2003 16:08 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Optimus
ach ja, ik denk dat Boris mijn standpunten het beste kan vertegenwoordigen, vandaar

Gvd....kom er net pas achter dat de graaf wge is een die Boris van je nu de grote baas is....
Bij mij was de keuze voor d66 meer een afvalrace,alle andere partijen hebben allemaal te veel - punten waarom ik er niet op wilde stemmen, en ik kwam erachter dat d66 softdrugs helemaal wil legaliseren

Last edited by T.H.C. on Jan-23-2003 at 16:34

Old Post Jan-23-2003 16:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Miss Proximus
We zullen het er best over gehad hebben, maar dat jij Groen Links hebt gesetmd verbaast me toch enigszins Tim
Heb ik dan echt zo'n slecht geheugen of is dit inderdaad een nieuwe wending in je leven?

In beide gevallen: Hoera Mits je dan natuurlijk ook echt achter het programma staat en niet doelloos maar op een knopje hebt gedrukt, zoals ik van sommige mensen gehoord heb (ja ik ken echt iemand die t gedaan heeft LoL)

Eerste keer ook Groen Links gestemd.
Toen SP
En nu weer GroenLinks.

Hoppaaaaaaaaa, waar zie ik een wending?
Ik mag dan nog wel een hekel aan BEPAALDE buitenlanders hebben maar dat betekend niet dat ik dan geen GroenLinks mag stemmen

Old Post Jan-23-2003 18:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

He, waarom is t erg dat Boris de baas is?

quote:
Boris Dittrich nieuwe fractieleider D66

DEN HAAG - De man die D66 uit de malaise moet trekken is Boris Dittrich, nummer drie op de lijst en de nieuwe fractievoorzitter van de Democraten. Een dag na de verkiezingsuitslag, die D66 terugbracht van zeven naar zes zetels, kozen de fractieleden niet voor de ambitieuze nieuwkomer Lousewies van der Laan, maar voor een Kamerlid met ervaring.

Al voor de verkiezingen was er intern kritiek op D66-lijsttrekker Thom de Graaf. Een goed Kamerlid, zeker, maar te flets, te weinig wervend, luidde het oordeel. Niet voor niets fungeerde Van der Laan als 'running mate' van De Graaf. Die wist tenminste hoe ze in het middelpunt van de belangstelling moest komen.

Wat dat betreft heeft D66 aan de 47-jarige Dittrich ook een goeie. Sinds hij in 1994 Kamerlid werd wist hij de aandacht van de media altijd wel te vinden. Dittrich behoorde tot de nieuwe groep homoseksuele politici die openlijk voor hun geaardheid uitkwamen. Hij pleitte vurig voor invoering van het homohuwelijk. Een van zijn andere wapenfeiten was een initiatiefwetsvoorstel over het bestraffen van 'stalking', de wet werd in 2000 aangenomen.

Voor zijn Kamerlidmaatschap werkte Dittrich als advocaat in Amsterdam en als rechter bij de arrondissementsrechtbank in Alkmaar. Dat hij in Leiden rechten ging studeren was niet vanzelfsprekend, Dittrich wilde eigenlijk schilder worden maar werd afgewezen door de kunstacademie.

Asiel

De vader van Dittrich vluchtte in 1948 uit het toenmalige Tsjechoslowakije naar Nederland en vroeg hier asiel aan. In het katholieke gezin waarin Dittrich opgroeide werd dan ook veel over politiek gepraat. Dittrich was later actief voor organisaties als Amnesty International en publiceerde over ontvoeringen door het apartheidsregime in Zuid-Afrika.

Dittrich kreeg als Kamerlid eerst asielbeleid onder zijn hoede, vanaf 1998 werd hij de D66-woordvoerder voor justitie. Om fractievoorzitter van D66 te worden in een tijd dat de voormalige regeringspartij nog maar zes zetels heeft moet je wel over veel optimisme beschikken. Maar dat is iets waar het de mediagenieke Dittrich niet aan ontbreekt.

Old Post Jan-23-2003 18:57 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Flipper01
Mijn stem is weer naar Zalm van de VVD gegaan!
Ik ben heel benieuwd of CDA en PVDA een regering kunnen vormen....en hoe lang deze kan blijven bestaan.

Precies!

Ik was zeker voor de coalitie CDA-VVD... maar ja nu krijgen we dus CDA-PVDA en daar moet van beide kanten weer flink wat water bij de wijn worden gedaan, met als gevolg dat het een slappe hap wordt! Wat Bos allemaal heeft beloofd gaat toch niet gebeuren en ook enkele "radicale" plannen van het CDA zullen stranden... dus we krijgen straks gewoon 4 jaar saaie politiek.

Daarom heb ik ook op Zalm gestemd... ik was niet voor CDA-PVDA en nu kan ik dus lekker mekkeren straks

Old Post Jan-23-2003 22:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
met als gevolg dat het een slappe hap wordt

weet je wat pas slappe hap is, dat cda eerst met vvd en d66 gaat praten en als dat niet lukt zou misschien lpf ook nog in het beeld komen.. das pas slappe hap (vind ik dan)

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-24-2003 08:44  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

Waar liggen op dit moment de verschillen tussen de PVDA & CDA?

PVDA wil met hypotheekrenteaftrek rommelen en CDA niet
PVDA wil WAO intact houden en CDA wil WAO compleet hervormen
CDA staat voor een strengere aanpak van criminelen
CDA heeft strenger integratiebeleid

nog meer?

Old Post Jan-24-2003 09:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

quote:
Originally posted by TimeportE
weet je wat pas slappe hap is, dat cda eerst met vvd en d66 gaat praten en als dat niet lukt zou misschien lpf ook nog in het beeld komen.. das pas slappe hap (vind ik dan)

Nou, dat is toch best begrijpelijk.
Er moet natuurlijk wel een regering komen die het met elkaar eens is. CDA en PVDA verschillen nou eenmaal aardig wat van mening dus het is logisch om dan eerst naar andere oplossingen te kijken. Natuurlijk is een regering met PVDA de beste oplossing qua zetelverdeling, maar als je op zoveel punten van elkaar verschilt....

Old Post Jan-24-2003 09:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Flipper01
Nou, dat is toch best begrijpelijk.
Er moet natuurlijk wel een regering komen die het met elkaar eens is. CDA en PVDA verschillen nou eenmaal aardig wat van mening dus het is logisch om dan eerst naar andere oplossingen te kijken. Natuurlijk is een regering met PVDA de beste oplossing qua zetelverdeling, maar als je op zoveel punten van elkaar verschilt....

nou in debatten viel die tegenstelling toch wel enigsinds mee, ook in de krant werden meerdere malen gesproken over dat de verschillen zeker wel overbrugbaar zijn.. ook sprak balkenende tijdens de campagne zeker meerdere malen, er moet een 2 partijen coalitie komen (en revereerde toen niet naar vvd) om een sterke regering te krijgen..

snap em niet..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-24-2003 09:53  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen 22 januari 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackfrom djdoboy trancequility 32 [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFloorfilla - Sex Is Danger [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:03.

Forum Rules: