|
|
|
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
zit nu pas achter de pc, heb vandaag nog gewerkt, ben echt brakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
de eerste dag was wel redelijk, James Holden was wel lekker, we hebben de rest van de avond voornamelijk in de kleine zaal doorgebracht omdat bij het aankondigen van Tiesto de hoofdzaal echt stampvol zat NOg ff Sido Bouma gemeet tijden Holden En maar gelijk ff gevraagd wat de tussenstand is van de busreis naar GKGG
En nog een tijdje staan lullen met Magik54 in de kleine zaal over Den Haag en het nachtleven hier. Enne, je krijgt nog steeds 1 bier
Dag 2 was echt FAN-TAS-TISCH
Mensen die ik heb gezien & gesproken: Bellie, Donna, RV, ahp2002 (foto! ) en da was t wel geloof ik
IK kwam maar voor 1 man, en dat was Mauro (en een heel klein beetje Lucien Foort )
Wat dus opviel was toen wij rond 11 uur voor de deur stonden was dat er géén rij was en er echt superweinig mensen waren. Eerst hebben we lekker zitten uitbrakken op de banken bovenin, ondertussen genietend van Kevin Saunderson
Toen we naar beneden kwamen nog ff laatste half uurtje van Saunderson meegepakt en toen kwam ie eindelijk, Mauro Picotto!!
Hij begon zijn set met dezelfde track waarmee hij zijn set in maart begon op Radio 1, echt superlekker begin! Hij draaide een kleine drie uur en ik was in die drie uur mijn moeheid finaal vergeten echt top! Het publiek ging er echt helemaal voor, en Picotto genoot er zelf ook van, echt gaaf om te zien was dat Ook draaide hij nog tegen het einde aan effetjes Adam Beyer - Ignition Key (Speedy J Remix), daar hoopte ik al op Jammer dat Coldfunk niet voorbijkwam
Na Mauro zijn we weer weggegaan, we waren echt doodop (nix geslapen en dan ook nog Koninginnedag ff naar LoveLands geweest), om 6 uur lag ik in me nest, om er 4 uur later weer uit te komen om naar werk te gaan
Zo, en nu slapen
|
|
May-01-2003 17:24
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
May-01-2003 21:26
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
japeman
tranceaddict

Registered: Sep 2002
|
|
Ik ben naar dag 1 geweest, wat een topavond!! James Holden is mijn held, en wat is 'ie lelijk zeg! Geweldig om te zien, zo'n vakman!!
Hij draaide erg veel dingen van 'm zelf, wat ik helemaal geweldig vond, totaal uit m'n dak gewoon.
Tiesto en Don Diablo vond ik weer minder, maar ik was wel erg verwend na meneer Holden.
Nog even bij Sister Bliss wezen kijken, maar ik vond 't geluid helemaal ruk, was wel jammer, want ik zag toch wel een beetje uit naar sister bliss...
Naja, wel een topper van een avond gehad!!
J.
May-02-2003 14:06
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:47.
Forum Rules: