Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kremlin is BACK!!!!!!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by MaGiK54
In de kleine zaal was het publiek wel chill vond ik

ja idd was stukken minder, Holden liep daar op het eind ook nog in zaal 2 met zn/een (?) vriendin.

Old Post Apr-30-2003 20:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001

...

Last edited by Bouma-Bros on Sep-28-2014 at 08:50

Old Post May-01-2003 08:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ChooChoo
Junktion

Registered: May 2001

Ja ik heb ook een top-feestje gehad. We kwamen best laat binnen, maar we hebben nog veel van James Holden mee kunnen pikken. Hij draaide echt goed. We zijn ook nog ff in zaal 2 geweest, alleen vonden we het geluid daar ook echt slecht.
Tiesto draaide ook wel lekker vond ik, wel hard, maar goed. Nog lekker gek staan doen op motorcycle..
Tsja en daarna door naar koniginnedag. Ben nu best dood

greetz

3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point

Old Post May-01-2003 12:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for ChooChoo Click here to Send ChooChoo a Private Message Visit ChooChoo's homepage! Add ChooChoo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ornadel
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

Ben nu echt superbrak. Gister nog naar dag 2 geweest. Was niet zo druk, maar dat kon de pret niet drukken. Vond Picotto en Lucien echt super. Heb Saunderson te kort gehoord, maar wat ik hoorde was ook geil. Vandaag weer werken

Old Post May-01-2003 13:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ornadel Click here to Send Ornadel a Private Message Add Ornadel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

MWOEHAHAHAHA

KINGDOM

sorry ik moet ff lachen...
Als jullie daar a.s. zaterdag heen willen ik heb nog iets van 5 vrijkaarten wat een gedoe.

Mja nu ff kort, heb echt een slaapgebrek en moet mijn ouders vannacht (3:00) ook nog naar schiphol brengen

Day 1:
2300 man volledig uitverkocht. 21:20 aangekomen met theseus (niet basd boumaatje )en optimus. Bleek dat ze nog niet open mochten omdat de naam kingdom nog niet op de gevel stond. rond 21:30 ging de boel open. Naja holden, dekay, bliss en rui da silva draaiden top.
Geluid in de 2e zaal was beroerrrrrd. Publiek whaha tsja het bekende marcanti publiek wat kremlin ooit probeerde weg te jagen ) alleen die armen van hun pas ik al 4x in.

Day 2:
500 verkochte passpartouts en slechts 200 day 2 kaarten verkocht dus 700 man. Niet druk, lucien foort deed zijn best voor de 30 mensen die er waren. Lucien you rule!!! picotto draaide 1e uur lekker daarna trok ik het niet meer dus daar kan ik niet veel over zeggen. Helaas moest er opeens vanalles dicht enzo naja.

kleine conclusie enorm veel bekenden lekkere muziek beetje vaag publiek maar ja niet aan ergeren gewoon.

Old Post May-01-2003 15:55  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

zit nu pas achter de pc, heb vandaag nog gewerkt, ben echt brakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

de eerste dag was wel redelijk, James Holden was wel lekker, we hebben de rest van de avond voornamelijk in de kleine zaal doorgebracht omdat bij het aankondigen van Tiesto de hoofdzaal echt stampvol zat NOg ff Sido Bouma gemeet tijden Holden En maar gelijk ff gevraagd wat de tussenstand is van de busreis naar GKGG

En nog een tijdje staan lullen met Magik54 in de kleine zaal over Den Haag en het nachtleven hier. Enne, je krijgt nog steeds 1 bier

Dag 2 was echt FAN-TAS-TISCH
Mensen die ik heb gezien & gesproken: Bellie, Donna, RV, ahp2002 (foto!) en da was t wel geloof ik
IK kwam maar voor 1 man, en dat was Mauro (en een heel klein beetje Lucien Foort )
Wat dus opviel was toen wij rond 11 uur voor de deur stonden was dat er géén rij was en er echt superweinig mensen waren. Eerst hebben we lekker zitten uitbrakken op de banken bovenin, ondertussen genietend van Kevin Saunderson
Toen we naar beneden kwamen nog ff laatste half uurtje van Saunderson meegepakt en toen kwam ie eindelijk, Mauro Picotto!!

Hij begon zijn set met dezelfde track waarmee hij zijn set in maart begon op Radio 1, echt superlekker begin! Hij draaide een kleine drie uur en ik was in die drie uur mijn moeheid finaal vergeten echt top! Het publiek ging er echt helemaal voor, en Picotto genoot er zelf ook van, echt gaaf om te zien was dat Ook draaide hij nog tegen het einde aan effetjes Adam Beyer - Ignition Key (Speedy J Remix), daar hoopte ik al op Jammer dat Coldfunk niet voorbijkwam

Na Mauro zijn we weer weggegaan, we waren echt doodop (nix geslapen en dan ook nog Koninginnedag ff naar LoveLands geweest), om 6 uur lag ik in me nest, om er 4 uur later weer uit te komen om naar werk te gaan

Zo, en nu slapen

Old Post May-01-2003 17:24 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Optimus

En nog een tijdje staan lullen met Magik54 in de kleine zaal over Den Haag en het nachtleven hier. Enne, je krijgt nog steeds 1 bier

Komt wel in de Asta een keer

Down-Under was da bomb

Old Post May-01-2003 17:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

ik ben ook in het land der levenden na Qontact en 2 Days of Kaos

Kwam om 10 uur binnen samen met een maat van mij, was op dat moment nog geen hond binnen (wel een of andere SM-gast ). Eerst maar beetje wezen chillen op een bank met een pilsje erbij. Toen begon om half1 Picotto, en ondanks dat ik niet echt techno-minded ben vond ik het zeker vet.
Daarna kwam DJ Astrid en die draaide iets meer trance-achtig dus dat kon ik wel weer waarderen, maar na een tijdje trok ik dat ook niet meer en zijn we toen maar vertrokken naar Amsterdam Centraal. En dat is nog verrekte ver lopen vanaf daar

publiek was echt top, allemaal superrelax en kon gewoon met iedereen een praatje maken zonder dat ze je raar aankijken. leukste moment was toch wel de gozer die vroeg of die mijn schoenen mocht fotograferen.

Weet trouwens iemand de naam van het nummer die Picotto redelijk vroeg in z'n set draaide, zet die allemaal rare bewegingen met z'n hand omhoog te maken (hand gespreid open en in snelle korte bochtjes omhoog ofzo

conclusie, relax feestje

Old Post May-01-2003 21:26 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Blik
ik ben ook in het land der levenden na Qontact en 2 Days of Kaos

Kwam om 10 uur binnen samen met een maat van mij, was op dat moment nog geen hond binnen (wel een of andere SM-gast

Metal Rob is dat.

Old Post May-02-2003 10:01  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
japeman
tranceaddict

Registered: Sep 2002

Ik ben naar dag 1 geweest, wat een topavond!! James Holden is mijn held, en wat is 'ie lelijk zeg! Geweldig om te zien, zo'n vakman!!
Hij draaide erg veel dingen van 'm zelf, wat ik helemaal geweldig vond, totaal uit m'n dak gewoon.

Tiesto en Don Diablo vond ik weer minder, maar ik was wel erg verwend na meneer Holden.

Nog even bij Sister Bliss wezen kijken, maar ik vond 't geluid helemaal ruk, was wel jammer, want ik zag toch wel een beetje uit naar sister bliss...

Naja, wel een topper van een avond gehad!!

J.

Old Post May-02-2003 14:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for japeman Click here to Send japeman a Private Message Visit japeman's homepage! Add japeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by japeman
Ik ben naar dag 1 geweest, wat een topavond!! James Holden is mijn held, en wat is 'ie lelijk zeg!
J.

Tsja is wel heel belangrijk idd dat ie lelijk is

Old Post May-02-2003 14:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
japeman
tranceaddict

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by Dj Lex
Tsja is wel heel belangrijk idd dat ie lelijk is

Nee, is niet belangrijk, maar viel me wel op...
Zo zie je ze niet vaak hoor...

Old Post May-02-2003 14:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for japeman Click here to Send japeman a Private Message Visit japeman's homepage! Add japeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Kremlin is BACK!!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackeasy id ( 2 samples) [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArea - Definition Of Tekto (Silvio Ecomo Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:47.

Forum Rules: