|
Leuk feest, leuk feest.
Hier wat pix die ik heb gemaakt tijdens het 'werken' daar voor de Enschedeploeg(ze komen deels op Partyflock te staan).





Heb echt de hele nacht onder de mainstage in een hangmat gehangen. HOefde echt geen FUCK te doen Beetje met domme snollen praten, van de muziek genieten, foto's maken en mensen kijken en red bull (stuk of 12 :S) drinken. Mooi man! Ik kwam M_Agic nog tegen (IRC mensen weten wel wie het is).
Nog even met Bennie Rodrigues en Kai Tracid gepraat, en verder kapotgelachen om de DarkRaver (steve) en de sletten die hij bij zich had.
Wat kan ik nog meer vertellen? Eh...Michel de Hey draaide HEERLIJK (..iedereen verder vond het kut want ze wilde beuken). Paar keer dik kippenvel gehad, oa tijdens Mr. Feelings van Bennie Rodriguez, en tijdens de megamix. Michel de Hey draaide redelijk hard toch, en draaide ook Alter Ego - Blast (supernr, Remus draaide um ook op Mayday). Verder leuke plaatjes gehoord, check de tracklists.
Oh, en Kuipers, zag je nog op de trap zitten op Duivendrecht met je deels fluoriserende broek.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|