|
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Roel?
hahaha als jij t bent vind ik t supercool 
beetje uitgewaasd/uitgewausd? 
twas leuk in de trein!! volgende x knikker ik mee
oh ennu..welkom!!!!! |
Yes, it is I
en voor diegene die niet p'cies weten wie "I" is, ik ben de vierde van rechts op de laatste foto van Bas (tussen leander en engeltje). Heb nog naar een ander fotootje gezocht op t net, maar er zijn er maar bijzonder weinig waar ik een beetje normaal op sta.
Last edited by Rulez on May-27-2003 at 23:14
|