Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Kijk, dit is weer een ouderwetse discussie op hoog nivo, die hebben we een tijd niet gehad hier. Vooral doorgaan

Old Post Oct-12-2003 00:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Original
Kan me niet herrineren dat ik dat heb gezegd. was volgens mij TranceFool (die iig iets in die richting zei)
maar nu ik dan toch aan het typen ben laat ik ook ff mijn bijdrage doen.

Excuus als ik je naam ten onrechte heb geplaatst hier, maar ik kon me herinneren dat jij zoiets zei een keer.

Old Post Oct-12-2003 06:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Ehhhh leuk dat woorden zo verdraaid kunnen worden.....ik heb het woord arrogant niet genoemd. Ik zei alleen dat ik het beeld had dat een line-up voor een groot feest bij Snuggle nooit goed kan doen. Hier is genoeg over geluld en uitgelegd, het was ook niks persoonlijks tegen Snuggle.....hij moet ook zeker door blijven gaan met gewoon kritiek leveren want hij levert hier een grote bijdrage aan het forum. Ik poste dit alleen om te zeggen dat het mij opviel (en dat het misschien ook een verkeerd beeld was), arrogantie heb ik nooit bedoeld

Old Post Oct-12-2003 08:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Cosmic
Kijk, dit is weer een ouderwetse discussie op hoog nivo, die hebben we een tijd niet gehad hier. Vooral doorgaan

En jij hebt zoals altijd niets zinnigs in te brengen. Vooral doorgaan

Old Post Oct-12-2003 09:06 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

Ik ga binnenkort mijn kaartje voor Innercity halen. Ja het zal ongeloofelijk druk zijn met volk wat nou niet echt totaal partyminded is (die 2bij2 kerels + bijbehorende barbiepoppen), maar ik ben dit jaar eigenlijk nog maar naar heel weinig feesten gegaan. Innercity is al enkele jaren een vast feest geworden waar ik naar toe ga en deze line-up stelt mij zeker niet teleur.

Als er een lijst vol met onbekende DJ's was geweest weet ik niet of ik wel zou gaan. Ik betaal er wel € 50,- voor en verwacht dan ook flink wat terug voor dat geld. De DJ's die me erg aanspreken (Tiësto, PvD, Mauro, Marcel Woods) wil zeker wel meemaken. Ik ga echtwel op een naam en reputatie af...Dat is toch hetgeen wat een DJ moet hebben! Ik verwacht dan ook topsets van deze mannen.

Volgend jaar zal ik wat meer naar andere feesten gaan, maar nu heb ik bv Tiësto maar 1 keer live gehoord dit jaar. Als dit aantal nou een stuk hoger zou liggen dan is het waarschijnlijk een ander verhaal. Dan ga ik me wat meer oriënteren op andere feesten/Dj's..maar straks eind december, dan wil ik gewoon een goed feest met goeie DJ's!

Old Post Oct-12-2003 12:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
En jij hebt zoals altijd niets zinnigs in te brengen. Vooral doorgaan

Ga vooral door met afzeiken, ben je goed in

Old Post Oct-12-2003 12:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:

Het is geen afzeiken, hij heeft gewoon gelijk.

de technozaal:

Agoria
Bart Skils
Cristian Varela
Dave Clarke

Hmzzz........MC Nicky Nicole?!?!?!
Ik weet niet waar ID$T mee bezig is maar om nou een travo als MC te boeken

Last edited by New Wave on Oct-12-2003 at 13:14

Old Post Oct-12-2003 12:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:

Kijk, dit is nou ECHT een kansloze reply.
Jij vind het dus afzeiken allemaal. Nou kijk, dan snap je het ECHT niet. Jij ziet het verschil niet tussen zeiken/flamen en discussieren. Als je het met iemand niet eens bent en wat kritiek uit is het meteen afzeiken. Wat een 'naar persoon' ben jij dan. Je begrijpt het dus echt neit.

Wat breng je in dan? NIETS toch?! Ik zie van jou geen 1 goede reply in deze thread, alleen nu een zeik-post dus. Dus waar bemoei je je mee, je zeikt met je post alleen maar mensen af. Dus hou je mond man...
Zo'n kansloze reply van jou, verdient een kansloze reply terug.. Maarja, nu 'zal ik me wel weer laten kennen'. Whatever, doe toch niets goed meer.

Sorry hoor, maar om dit soort dingen kan ik pissig worden :S

Old Post Oct-12-2003 15:12 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
{Knip]

DEN HAAG HOOKLIGAN, DEN HAAG HOOLIGAN

Old Post Oct-12-2003 15:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by New Wave
DEN HAAG HOOKLIGAN, DEN HAAG HOOLIGAN

mwha, niks Den Haag hooligan, hij is een "Super"boer of kakkerlak

Old Post Oct-12-2003 15:31 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Optimus
mwha, niks Den Haag hooligan, hij is een "Super"boer of kakkerlak

Hou je mond man , of ik stuur de wouten op je af!
Of de vreemdelingendienst!

Old Post Oct-12-2003 15:34 
New Wave

JOEEHOEEEEEEEE, johan gielen en Jean zijn ook weer op Inercity dus ik ga van een 2 naar een 1 want ik wil deze topdj's zeker NIET missen!!!
Optimus, haal jij effe kaartjes !

Old Post Oct-12-2003 15:43  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
JOEEHOEEEEEEEE, johan gielen en Jean zijn ook weer op Inercity dus ik ga van een 2 naar een 1 want ik wil deze topdj's zeker NIET missen!!!
Optimus, haal jij effe kaartjes !

Kappen Tim , zo lok je wel geflame uit slet

Old Post Oct-12-2003 15:47 
New Wave

quote:
Kappen Tim , zo lok je wel geflame uit slet

Ga jij beweren dat deze dj's niet kunnen draaien?

Old Post Oct-12-2003 15:49  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Ga jij beweren dat deze dj's niet kunnen draaien?

Geen mening, ik zou me verder uit de discussie houden.
Ik ga nu naar Den Haag..later!

Old Post Oct-12-2003 15:58 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhard techno :-) [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCarlo Resort - "O Class" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:27.

Forum Rules: