Marco V met de V van 'Vis noch vlees'! Dat wordt weer genieten! Ondanks de matig tot zwakke line-up ga ik ook afkomen. Kristof en Luc verzorgen immers de randanimatie.
___________________ No Rules, Great Old
quote:Originally posted by Progrez Kristof en Luc verzorgen immers de randanimatie. Toch niet die zuigplannen waar Christina het over had in de HB-thread?
quote:Originally posted by TOR Toch niet die zuigplannen waar Christina het over had in de HB-thread? als er drie mensen op kristof zijn achterbank kunnen zitten, kunt ge nog mee om het met uw eigen ogen waar te nemen, tor!
quote:Originally posted by Devilex Zijn er maar 3 dj's? Of neemt armin de laatste 3u volledig voor zijn rekening? + Menno de Jong wel nice locatie 'klik' moet ma is uitzoomen
quote:Originally posted by Real Donderdag 17 Mei 2007: A STATE OF TRANCE EPISODE 300 PARTY Tijd: 15:00u - 22:00u Lokatie: Pettelaarse Schans Plaats: Den Bosch Line-up: Armin van Buuren Marco V Rank 1 Voor de ASOT-liefhebbers. Zonde dat het (uiteraard) op een donderdag is, het had me anders wel fijn geleken. edit: het is dan net Onze-Heer-Hemelvaart, interesting. en waar kan je tickets krijgen ?
Het is vandevoorniet.
___________________ https://soundcloud.com/xilvr
quote:Originally posted by Xilver Het is vandevoorniet. ah dat is leuk .
En we zijn weer vertrokken 01. Jonas Steur ft. Jennifer Rene - Falling Into Pieces (Original Mix)
jeeeupla
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
amai, das precies maanden geleden dak nog is geluisterd heb. Toch nog is inchecke
rank 1 is nu = vermijden voor mij
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Was het de moeite om het te missen? Benny maakt eens u lijst af