May-18-2005 21:15
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
VERDONK
wat een ongelooflijk kut wijf
Omdat...........?
En waarom een kutwijf? Doe normaal zeg, reageer niet zoals een baby. Als ze nou persoonlijk je hele familie het land uit gezet heeft: ja. Maar wat heeft ze jou misdaan
Als het gaat om de kwestie Kalou.... dan heeft ze helemaal gelijk.
May-18-2005 21:41
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by SnuggLe
Omdat...........?
Vast omdat ze Kalou niet in aanmerking wil laten komen voor een versnelde naturalisatieprocedure
May-18-2005 21:44
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
quote:
Feyenoorder Salomon Kalou zal voorlopig Ivoriaan blijven. Minister Rita Verdonk van Integratie heeft beslist dat de aanvaller niet in aanmerking zal komen voor de versnelde procedure tot naturalisatie.
Voor de speler zelf, als ook voor de KNVB, is dat een lelijke streep door de rekening. Bondscoach Foppe de Haan had de speler namelijk in willen zetten op het jeugd EK (onder 20), dat volgende maand in Nederland wordt gehouden.
De immigratie- en naturalisatiedienst IND voorzag geen problemen vanwege de meerwaarde van Salomon Kalou. Bovendien lag er ook nog eens een positief advies van het ministerie van VWS.
Verdonk liet via het ministerie van Justitie echter weten dat ze, 'na lang wikken en wegen', anders heeft besloten. Kalou kan nu op z'n vroegst in 2008 Nederlander worden.
gewoon te triest voor woorden als je het mij vraagt, geen toegevoegde waardE??????? echt wel, paar jaar geleden konden er wel een handballer en zeiler nederlander worden omdat ze zogenaamd wél een meerwaarde hadden (bron barend en van dorp .nl)
May-18-2005 21:46
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by @win
Vast omdat ze Kalou niet in aanmerking wil laten komen voor een versnelde naturalisatieprocedure
Had net geedit ja
Man man waar maak je je drukover. Typisch telegraaf/sbs journalistiek. LEKKER BELANGRIJK. Er zijn ergere dingen waar je je druk over kan maken.
Plus, d'r lopen genoeg goede voetballers in NL.
Voetballen doe je met TROTS voor je eigen land.
May-18-2005 21:46
@win
Why So Serious?
Ach ja Verdonk is eigenlijk zowiezo een kutwijf
May-18-2005 21:48
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Ach ja Verdonk is eigenlijk zowiezo een kutwijf
Tsja, als je het zo bekijkt, alle vrouwen hebben idd een kut.
Siesta, je moeder is dus ook een kutwijf netzoals die van mij
May-18-2005 21:49
@win
Why So Serious?
quote:
Tsja, als je het zo bekijkt, alle vrouwen hebben idd een kut.
Siesta, je moeder is dus ook een kutwijf netzoals die van mij
Nou ja ik bedoelde het meer politiek gezien. Ik vind het maar een ijskoude tante zonder enige vorm van geweten.
Maar goed laat haar maar lekker zo doorgaan, januari 2007 hangt mijn rode vlag uit
May-18-2005 21:51
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Nou ja ik bedoelde het meer politiek gezien. Ik vind het maar een ijskoude tante zonder enige vorm van geweten.
Maar goed laat haar maar lekker zo doorgaan, januari 2007 hangt mijn rode vlag uit
Ik vind dat goed, dat hebben we nodig in NL.
Geen gezeik, geen consessies, geen links gelul.
Mooie is trouwens ook dat die mongolen die om het hardst roepen dat buitenlanders eruitmoeten, zich nu verdringen om te kunnen roepen dat Kalou toegelaten had moeten worden. Kan het nog krommer! Ook hier op de site zitten daar voorbeelden van (ik noem geen namen)
"Nee, dat is dan een goede".
Rot toch op.
May-18-2005 21:53
@win
Why So Serious?
quote:
Ik vind dat goed, dat hebben we nodig in NL.
Geen gezeik, geen consessies, geen links gelul.
Op dat punt juist niet. Vaak gaat het om welwillende mensen die bereid zijn om energie te steken in onze samenleving die worden weggestuurd. Laat haar lekker haar tijd steken in zaken als 'KutMarokkanen' en dergelijke probleemgroepen. Die mogen wat mij betreft aangepakt worden!!
May-18-2005 21:56
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
quote:
Mooie is trouwens ook dat die mongolen die om het hardst roepen dat buitenlanders eruitmoeten, zich nu verdringen om te kunnen roepen dat Kalou toegelaten had moeten worden. Kan het nog krommer! Ook hier op de site zitten daar voorbeelden van (ik noem geen namen)
"Nee, dat is dan een goede".
Rot toch op.
lekker fuckin kortzichtig ben jij, beetje jammer. Als er wet is dat je KALOU versneld nederlander mag laten maken, en als je dan zegt dat "meneer" kalou geen meerwaarde heeft, zonder dat ze enig verstand van voetbal heeft.... schiet mij ff in het verkeerde keelgat. Het is gewoon dom, want half nederlland verafschuwt dat wijf nu en dat hele cda gebeuren. Ze had zichzelf nu wat populairder kunnen maken zegmaar. maja
tis en blijft een kutwijf