quote:Originally posted by Phortje als je de tijd hebt... En die hebben we niet, want moet zo echt weg naar me oma
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by MaGiK54 En die hebben we niet, want moet zo echt weg naar me oma nou veel plezier dan maar
___________________ moo.
quote:Originally posted by Phortje nou veel plezier dan maar ja dank je wel, jij ook he
quote:Originally posted by MaGiK54 ja dank je wel, jij ook he ja dank je
Gezellig hier
quote:Originally posted by Phortje ja dank je Graag gedaan, ben nu echt pleite
quote:Originally posted by jp Gezellig hier Valt wel mee hoor
Effe biertje scoren, dan wordt het nog gezelliger
quote:Originally posted by jp Effe biertje scoren, dan wordt het nog gezelliger koffie hier
Vlak VOOR de kippenrolade? yuck!
effe sokken aan doen, koude voeten
Wintertenen
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA