Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sporttråden
Pages (34): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

har sett värre....va på nurburgering (stavning) för några år sedan när det regnade på vissa delar av banan å va snustorrt på andra delar, fyfan va chaos det blev då

men jag tycker det e bra att dom har infärt dom nya reglerna i F1 circusen nu...äntligen slut på ferraridominansen

personligen e jag stor fan av Trulli, bra förare som aldrig riktigt fått visa sitt bästa...han förtjänar att sitta i ett av toppstallen

batteries not included.

- dave

Old Post Apr-08-2003 14:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Det vart en rejäl smäll för Alonso om man säger så allså....

Rakt in i ett däck som låg på banan....

Klart att det är bra med dom nya reglerna på ett sätt...Ferrari är inte lika överlägsna ännu...

Men hoppas att dom grejar det i år igen...Schumifans som man är

Old Post Apr-08-2003 14:46  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Be Cool!

etta för att inte skriva i den här tråden
OBS denna post räknas inte

Tom Cloud - Told You So

Old Post Apr-08-2003 16:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
XLA
Senior tranceaddict

Registered: May 2002

Nä, usch för Schumi och Ferrari... fula fiskar säger jag bara. McLaren är ju på G nu, skule verkligen gilla att se Räikkönnen ta hem serien i år. Fast när Ferrari släpper sin nya bil blir det väl samma gamla vals... nåja, man kan ju alltid hoppas. Förövrigt är jag ett stort Minardi-fan diggar sättet som de alltid lyckas hitta talanger på... Fisichella, Trulli, Gene, Webber... värsta talangfabriken

(Hälsar galen F1 fan som kollat sedan 1994 och aldrig tröttnat, utom 2002 då )

Old Post Apr-08-2003 16:38  Sweden
Click Here to See the Profile for XLA Click here to Send XLA a Private Message Visit XLA's homepage! Add XLA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rem_monster
tranceaddict

Registered: Feb 2003
Angry

När jag såg ordet sport tråden trodde jag det skulle diskuteras sådan sport/träning man själv håller på med, men nähe

Old Post Apr-09-2003 16:25  Sweden
Click Here to See the Profile for rem_monster Click here to Send rem_monster a Private Message Add rem_monster to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by rem_monster
När jag såg ordet sport tråden trodde jag det skulle diskuteras sådan sport/träning man själv håller på med, men nähe

Det är väl inget som hindrar en från att göra det. Sport som sport oavsett om man utövar det själv eller tittar på det.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Apr-09-2003 16:27  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by rem_monster

en sådan tråd finns redan om du gräver lite

Old Post Apr-09-2003 16:31 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Ni som har Stockholmsupplagan av Expressen. Glömt inte bort att läsa om mitt underbara lag i dagens sportdel *hint*. :)

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Apr-10-2003 11:44  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Aendy
Ni som har Stockholmsupplagan av Expressen. Glömt inte bort att läsa om mitt underbara lag i dagens sportdel *hint*.

läser inte tramstidningar

sthlm äger allsvenskan... min tippning är att topp 4 består av aik,dif,hif och mff (ingen speciell ordning...sålänge gnaget hamnar på förstaplats)

Old Post Apr-10-2003 16:42  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by zamson
läser inte tramstidningar

sthlm äger allsvenskan... min tippning är att topp 4 består av aik,dif,hif och mff (ingen speciell ordning...sålänge gnaget hamnar på förstaplats)

baaaah!
Det var som 17 vad gnagare (läs råttor ) det fanns här inne då...

Old Post Apr-11-2003 06:39  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

har ingen tokfavorit i allsvenskan asså...Ösk hamnar ju som varje år på 6 lr 7:e plats så e ju inte direkt spännande...har ju iaf lurat i nån att satsa på vår kära eyravallen hehe weee
men men..vågar nästan satsa mitt muckbidrag på en 7:e plats i årets serie.....

får hoppas på att Brynäs knäcker i elitserien nästa år istället.....hehe

Old Post Apr-12-2003 12:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Fy satan vad skönt det kändes med säsongens 3 första poäng!
Sen att slå MFF med 3-0 är underbart!
Kommer att bli en intressant fortsatt säsong

FORZA BLÅVITT!

Old Post Apr-14-2003 22:41  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sporttråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (34): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID this track [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Witchboard Project - The Fog [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:07.

Forum Rules: