|
|
|
|
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
|
|
|
Apr-10-2003 19:45
|
|
|
 |
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by MennoB
ps. (voor de mensen die deze plaat hebben) die plaat van tiesto - in memory (fade, airwave, g&b, v-one mix) (van network) klopt volgens mij niet (ja ik weet dat de sticker verkeerd zit), maar volgens mij is de snelheid steeds verschillend omdat ik alleen bij die plaat problemen heb om de beat gelijk te zetten. Maakt trouwens niet uit welke platenspeler ik gebruik... |
Als eerste, welke stikker zit verkeerd?
Ik heb deze plaat ook, en heb er volgens mij geen problemen mee.
Maar die heb ik ook nog niet zo vaak geprobeerd, zal het straks nog wel is doen.
Maar ik heb ook wel is een plaat die voor mijn gevoel niet continu dezelfde snelheid heeft. Misschien dat ik um dan niet goed heb gebeatmatcht, maar kheb het toch wel is verrekkes lang geprobeerd, en dan bleef het klote.
Ik weet zeker dat ik van beide platen de nieuwe mat had, dus da kan het ook niet zijn.
Is het dan misschien dat één plaat om de 8 beats even wacht met de volgende 8 beats? Inplaats van mooi doorgaan op hetzelfde tempo?
Wie kan me dat duidelijk maken.
Of is het altijd zo dat de 32 beats in één maat op één en hetzelfde tempo staan?
volgens mij is het wel zo dat een volgende maat wel "verspringt" in het tempo. (een halve tel ofzow) en das ook heel irritant.
|
Apr-11-2003 12:56
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:31.
Forum Rules: