haha, ni är väl för goa Glorie: Riktigt snajsig "spänny" smiley du "kokat ihop" dära..
aaa, min brorsa kallar mig för spänny tyckte den passa fint, rosa å allt
___________________ Tom Cloud - Told You So
grattis, hur mycket fyller du?
quote:Originally posted by SWE_TRANCE Tackar Tackar.. MEN så trevligt Ni är allihopa bjudna på en grogg kl 19.00 i Borås IKVÄLL BLIR DET PAAARTY!! fan då.. missade groggen :/ bor ju inte så långt ifrån så jag hade ju kunnat komma men grattis på dig
___________________ Daniel
GRATTIS ! Här får du nåt från mig:
Jag fyllde 22.. Börjar bli gammel nu dbl: Ja faan, det var synd... Men det går fler tåg
Gammel Farfish!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA