Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Detta spelar GTR (Som kommer på midway)
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Har faktiskt inte bestämt mig ännu. Skulle vara skoj faktiskt, speciellt eftersom jag gillar både midways och GTR's produktioner men aldrig sett dem live.

Många härifrån som ska dit? Sådant gör det ju mer intressant

vi är nog en bunt som ska dit faktiskt...får ta och göra en lista snart

edit: Festen heter midway, midway ska inte spela.. såg at du skrivit det nu

det är Pulser, GTR och Gielen som ska lira

Old Post Apr-15-2003 09:01 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by mindshooter det är Pulser, GTR och Gielen som ska lira
Och Andreas från Rotor

Old Post Apr-15-2003 10:52  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by mindshooter

edit: Festen heter midway, midway ska inte spela.. såg at du skrivit det nu

det är Pulser, GTR och Gielen som ska lira

Hehe, det visade vilken stenhård koll jag hade på läget

http://www.di.fm

Old Post Apr-15-2003 11:00 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

funderar på om man skall dit.. jag skall vara ledig då, och det e ju väldigt lockande... beror nog mest på om typ TC fixar buss från gbg eller nått... men jag får se

vilka härifrån skall dit?

Old Post Apr-15-2003 11:33  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

OMG! vilken natt de kommer o bli!

Old Post Apr-15-2003 15:37  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

HappyHappy

ja det blir fett...hade glömt andreas jag..kommer bara bli kvalitets melodisk och uplifting sound hela kvällen juh..wohooo

Old Post Apr-15-2003 22:29 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
ja det blir fett...hade glömt andreas jag..kommer bara bli kvalitets melodisk och uplifting sound hela kvällen juh..wohooo

så du skall också dit mind???
vilka mer skall dit? förutom peter då som jag redan vet om.

btw... din nya sig passar dig

Old Post Apr-15-2003 23:07  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
XLA
Senior tranceaddict

Registered: May 2002

Jag är tänd som fan på't iaf... måste hitta nån seg kompis som vill också, går man på klubb själv är man ju offer #1

Old Post Apr-16-2003 02:15  Sweden
Click Here to See the Profile for XLA Click here to Send XLA a Private Message Visit XLA's homepage! Add XLA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by dbl
så du skall också dit mind???
vilka mer skall dit? förutom peter då som jag redan vet om.

btw... din nya sig passar dig

Vi kan juh hålla rätt diskussion till rätt tråd finns en midway tråd....skriver där vilka jag vet som ska dit....

signaturen är ritad utifrån mig förresten

Old Post Apr-16-2003 05:23 
mindshooter
Neverchanging avatar

Hörde det här settet idag nu...FAN va fett...han är juh mäktigt grym den där snubben! jävlar va kul det ska bli att se honom!

GTRs set utnämns härmed till:

FETTSET

Last edited by mindshooter on Apr-17-2003 at 20:58

Old Post Apr-17-2003 11:27 
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

ja jag ska ju också med!
jag tankade precis settet! OMG!! JAG VILL DIT NUU!!

Old Post Apr-28-2003 12:04 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Detta spelar GTR (Som kommer på midway)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback-=Champ_21=- Unknown song [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBanco de Gaia - "Obsidian" (The Light vs PFN Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:43.

Forum Rules: