|
| quote: | Originally posted by New Wave
Dit noemt men in de tv wereld gewoon een minijack, want 3 eneenhalfmilimeterplug dat spreekt niet lekker.
Dus men zegt gewoon minijack en een grote noemt men een jackplug  |
Verdomme 
[edit]
Dit forum is mega traagop het moment, tenminste bij mij.
Ik post dit, en de topic komt nog niet eens bovenaan 
bugje 
[/edit]
[edit2]
Na het editen wel
[/edit2]
___________________
check my website:
www.riechels.nl
Last edited by raoel on Apr-15-2003 at 11:51
|