אני אתחיל לראות את משחק החיים שיהיה מעניין, ככה לקראת החצי השני של הפרקים / פרק 70 ככה
___________________
Never again.
Apr-20-2003 16:50
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
quote:
Originally posted by Flotser
כוסאמא של ערוץ הילדים האלה שהורידו את פוקימון, בחיים לא הייתי מכור ככה לסדרת טלוויזיה,
וגם בדיוק ששמו עונה חדשה אחרי איזה הפסקה, ופגשתי את קובי מחט
(כן כן קובי מחט!!!!)
בבריכה שלי, אמרתי לו כמה נאי שמח ששמו עונה חדשה
הוא צחק עלי כי נראיתי קצת גדול יחסית...
ואז בקיץ אין אין אין
הייתה את הסדרה המצוירת הכי טובה בארץ
:
ג'קי צ'אן!!
זה היה כזה טוווווווווווב
ומצחיק
והם הורידו
אמא שלהם זונה
מה קרה לך?
יש עכשיו דרגון בול ז בערוץ הילדים, וזה נראהלי הסדרה המצויירת הכי טובה שראיתי...
וראיתי הרבה, בעיקר אני אוהב יפניות כאלה כמו פוקימון
קיצר, אני מכור לסרטים מצויירים
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Apr-20-2003 16:57
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
פגשת את קובי מחט?@#$?^?#$?@#~@@#?!
בר מזל שכמוך!!!!
אני רק ראיתי אותו מרחוק שהוא הנחה את הפסטיגל של הבתי ספר היסודיים ברעננה שזה היה באולם של הבית ספר שלי...
ועכשיו משעמם לי טיכו!!!!
אז נראה לי אני ילך לראות משחק החיים...
אין מה לעשות... אל תאשימו אותי!!!!
אללה גנגאנה!!!!!!!
___________________
.
Apr-20-2003 16:57
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
רומן, מצויירים זה לא בושה? מה השאלה בכלל? אני בכיף על קארטון נטוורק
Originally posted by DJ-Kreing^^
מה קרה לך?
יש עכשיו דרגון בול ז בערוץ הילדים, וזה נראהלי הסדרה המצויירת הכי טובה שראיתי...
וראיתי הרבה, בעיקר אני אוהב יפניות כאלה כמו פוקימון
קיצר, אני מכור לסרטים מצויירים
כן אני רואה את זה לפעמים כשיוצא לי זה באמת סדרה טובה
רק חבל שמורחים לפעמים קרב אחד לאיזה 6 פרקים,
כל יום בחופש נאי מנסה לקום בזמן לראות דרגון בול אבל לא מספיק
היום קמתי בזמן אבל חשבתי שכבר מאוחר אז לא ראיתי
אבל אין אנשים מי שלא ראה ג'קי צ'אן הפסיד
גם חברים שלי בהתחלה לא הבינו למה אני מדבר על זה כל היום
עד שהכרחתי אותם לראות הם התחילו גם להתמכר
ואז ערוץ הילידם המניזונות אמא שלהם מוצצת לאבו מאזן הורידו את זה
quote:
Originally posted by Hell_Copter
פגשת את קובי מחט?@#$?^?#$?@#~@@#?!
בר מזל שכמוך!!!!
אני רק ראיתי אותו מרחוק שהוא הנחה את הפסטיגל של הבתי ספר היסודיים ברעננה שזה היה באולם של הבית ספר שלי...
ועכשיו משעמם לי טיכו!!!!
אז נראה לי אני ילך לראות משחק החיים...
אין מה לעשות... אל תאשימו אותי!!!!
אללה גנגאנה!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחח שרוט !!!!
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Apr-20-2003 17:29
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
וואי וואי וואי איזה פרק טוב היה עכשיו במשחק החיים1!!!!
תפסו את ירון מסומם בתאטרון ועם סמים בתיק!!!!!
יאללה בלאגן!!!!
ארז הקופיף שתל לו סמים בתיק
וענבר השרלילה הזאת כל היום בוכה על זה שהיא בהריון וחוט]פת מכות מהאודי הזה
גם אפי הזה כלי לא קטן... רק עדיין לא הבנתי בן כמה הוא
הוא אמור להיות בסדרה בן איזה 10 נראה לי...
אבל הוא נראה בן 34!!!
מוזר... הנוער של היום!!
___________________
.
Apr-20-2003 18:16
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
חחחחח
הוא אמור להיות בן 10 אבל איפה תראה ילד בן 10 עם שיערות בגב ובחזה
ועוד פאות כאלה
היה פרק בן זונה!!!
Apr-20-2003 18:22
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
חחחחח
הוא אמור להיות בן 10 אבל איפה תראה ילד בן 10 עם שיערות בגב ובחזה
ועוד פאות כאלה
בגלל בעיות תקציב לקחו שחקן מבוגר שאין לו עבודה במקום ילד
אבל זה נראה כאילו הוא יצא מהתאונה עם פיגור... לא ככה?
___________________
.
Apr-20-2003 18:30
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
האמת שזה גם מה שאני חושב
אבל מה למישהו בן 34 ולהורים שלו ברכב...
מזה הדבר הזה
Apr-20-2003 18:31
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
האמת שזה גם מה שאני חושב
אבל מה למישהו בן 34 ולהורים שלו ברכב...
מזה הדבר הזה
"בטח שאני יכול ללכת איתך כי את נחמדה ויפה ומדברת יפה"
הכניסו אותו לסדרה רק בגלל שלא היה לסוניה הזאת שעות משחק
אותו דבר עם הריקארדו המכוער הזה...
והמטפלת הקופה
___________________
.
Apr-20-2003 18:34
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
טוב
נראה לי אני מתחיל להכין לעצמי חתימת דרגון בול ז חדשה למה גם ככה איזה חצי שנה כבר יש לי את הזאת ומתחיל להמאס לי ממנה...
אני יהיה
dragon ball z addict
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Apr-20-2003 18:44
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
טוב
נראה לי אני מתחיל להכין לעצמי חתימת דרגון בול ז חדשה למה גם ככה איזה חצי שנה כבר יש לי את הזאת ומתחיל להמאס לי ממנה...
אני יהיה
dragon ball z addict
אני יגיד לך ראסמי אחת הסדרות היותר גרועות שראיתי בחיים שלי
באתי לחבר שלי איזה יום אחד כי היינו צריכים לעשות משהו
עכשיו הוא ישב לראות את זה
ואני בחוסר ברירה ישבתי איתו...
כל הפרק הצקתי לו בגלל שזה היה כל כך עלוב שזה לא יאמן!!!!!!!!!!!!!
מאז אני שמח לומר שלא התקרבתי לחרא הזה יותר....
וטוב שככה