26:e Juli, sista helgen i Juli alltså, på lördagen.
Då drar man på torsdagen och e hemma på Söndag kväll, om man inte ska vidare till Nature One och softar i Amsterdam någon vecka,
Kom igen Fredrik, lön på fredagen, du vet juh att du vill med,
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Apr-21-2003 20:20
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
quote:
Originally posted by lonne
Exakt vilket datum går festivalen av stapeln ?
26 juli...4pm-7am
måste höra om nån ska me...asså vill inte missa detta.har ju muckbidraget sen lumpen...kan besöka stället 10ggr om.....weee
___________________
Apr-21-2003 20:24
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
OMG... vill diiiiit.. men så e man ju på ayia napa just då
___________________
Daniel
Apr-21-2003 20:47
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
men 4 PM till 7 AM.... det är 15 timmar.....hur fan ska dom få in alla lol dom kan juh inte spela mer än en timme var....men jävlar va fett det kommer bli...helt sjukt juh...
jag funtar seriöst på detta...dansa utomhus..det är grejer det!!!
___________________
Apr-22-2003 10:44
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
man bor alltså i london.. klipper buss därifrån och sen festar sönder sig o åker tillbaka till london - slaggar och sen åker hem till sverige??
Apr-22-2003 11:07
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by zamson
man bor alltså i london.. klipper buss därifrån och sen festar sönder sig o åker tillbaka till london - slaggar och sen åker hem till sverige??
sounds lika a plan to me
___________________
Apr-22-2003 11:16
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Kom igen Fredrik, lön på fredagen, du vet juh att du vill med,
Självklart vill jag det, precis som mycket annat. Jag tillhör en
av dom största drömmarna därute...så vi får väl se vad som händer
i sommar...
Apr-22-2003 14:30
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
[QUOTE]Originally posted by mindshooter
men 4 PM till 7 AM.... det är 15 timmar.....hur fan ska dom få in alla lol dom kan juh inte spela mer än en timme var....
asså dom lirar ju inte i samma arena allihop.. typ 10 arenor, så d blir typ7-9 djs i varje..
problemet blir för oss som vill höra allt men inser att man inte hinner.....missa hur mkt bra som helst i sommras på mystery..för stora lineuper kan va en nackdel oxå...helt klart
___________________
Apr-22-2003 14:54
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Amnezia
[QUOTE]Originally posted by mindshooter
men 4 PM till 7 AM.... det är 15 timmar.....hur fan ska dom få in alla lol dom kan juh inte spela mer än en timme var....
asså dom lirar ju inte i samma arena allihop.. typ 10 arenor, så d blir typ7-9 djs i varje..
problemet blir för oss som vill höra allt men inser att man inte hinner.....missa hur mkt bra som helst i sommras på mystery..för stora lineuper kan va en nackdel oxå...helt klart
You don't say...missade Ferry, Gielen, Diggers, Nick Warren, och en himla massa andra förra året.
Förresten så e det grymt svinigt as dyrt inne på GKGG iaf, man får absolut inget mer än inträdet på sin biljett. Vill man åka bergochdalbana eller hoppa bungyjump så e det bara att pynta.
Hm...hoppas det bli lika schysst väder som förra året, skulle juh suga rejält att dansa runt en himla massa timmar i lervälling...
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Apr-22-2003 15:46
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
quote:
Originally posted by WhiteRussian
You don't say...missade Ferry, Gielen, Diggers, Nick Warren, och en himla massa andra förra året.
Hm...hoppas det bli lika schysst väder som förra året, skulle juh suga rejält att dansa runt en himla massa timmar i lervälling...
missa oxå mr warren...såg bara typ 10min...va igen som ville se han mer än jag.. ferry å gielen hade riktigt sköna set ju...
kan ju inte säga att man får speciellt mkt mer på biljetten i holland...var ju tvungen å va halvdöd innan man får gratis vatten..å då var man väl tvungen å bli bortburen först oxå..knas
bara å hoppas på en lika najz sommar igen...men bara packa ner ett par trekvartsbyxor lr liknande om d skulle bli lerigt..
___________________
Apr-23-2003 17:26
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Re: Re: Re: Godskitchen Global Gathering LineUp
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Bus Fare, e min gissning på att det är.
Tog buss från London förra året, då gick kalaset på 800-900 inklusive inträdet.
Flyg till London med SAS, 1800 T/R. Hotell tre nätter för 500 natten.
Blev en hel del, men det var lätt värt det, kör exakt samma race det här året, nån som vill haka på?
Jag har en bättre plan Jag sover gratis hos min moster utanför London.....om man åker från Skavsta med Ryan air så kostar tur och retur till london 800:- om man åker på dagen och 400:- om man åker jätteitidgt på morgonen....you heard me...400:- kollade idag..har åkt för 700:- tur och retur ett par gånger förut....riktigt najs...
inträde och bussresa
+ vatten () 1000:-
Boende 0:-
resa 800:-