Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Pages (14): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Smeagol

OM jag kommer tar jag med käglor, bollar, facklor knivar osv!

Just det, jag känner ju faktiskt Aendy åxå! Spelade i samma innebandylag. Fast han känner mig under CF...

FETT ME FETT mannen! det kommer förmodligen fler jonglörer och akrobat folk, så det kommer finnas mycket att lära vi kan poia fett....

Endre: Vad som är sommartrance är upp till var och en att avgöra

Old Post Apr-21-2003 21:28 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

mmmmmmmm, Trance, Progressive, Ambient, Techno eller Drum'N'Bass?

Old Post Apr-21-2003 21:28 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

åhme, asså jag menade inte vilka gengrer som är sommartrance och inte

För mig är Solar stone - The calling, sommartrance medans
Jan Jonhston - Flesh, inte är det beror på vad jag får för känsla när jag lyssnar, om det är en sommrig känsla eller en mörkare vinterkänsla....

Old Post Apr-21-2003 21:40 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

ah, fattar det.

York - Awakening, Rui Da Silva - Touch Me , fett med sommar och sensuell svett

Old Post Apr-21-2003 21:42 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

york är verkligen sommar

on the beach, kan inte bli mer sommar än så

Old Post Apr-21-2003 21:51 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

You got it verkar som att det finns ett starkt intresse för detta event....hoppas ni alla kan komma.....folk får nog ta med sig en och annan extra filt tror jag skitkul!!!

Old Post Apr-21-2003 21:51 
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

om alla drar med sig en filt så kan det onekligen inte slå fel å bli för lite filtplats

batteries not included.

- dave

Old Post Apr-21-2003 21:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Vizay
om alla drar med sig en filt så kan det onekligen inte slå fel å bli för lite filtplats

har ju då bara liite smått problem med det eftersom jag inte bor i sthlm

och förresten.. om man skall käka.. finns det typ mataffär och sånt i närheten eller nått?
har ju inte direkt tillgång till kylskåp eller så i lumpen och jag klarar knappast av att springa och vela runt i sthlm... hittar just nu typ till NK, Åhléns, pressbyrån vid plattan där jag träffade mind och vizay och till apoteket vid trappan ner mot mcdonalds där mot central station

behöver nog någorlunda hjälp med att hitta till stället också

fan då.. får ta och flytta till sthlm tror jag

Old Post Apr-21-2003 22:07  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

några av er kan juh mötas upp vid plattan och ta sällskap ut kanske....jag är juh där från 1...kan möta upp folk vid halv 1 på plattan om det är svårt att hitta
Givetvis är filt inget krav...finns inga krav!!

Old Post Apr-21-2003 22:17 
dbl
Whitesun

kan ju komma typ när som helst... e ju ledig och har ju inte ett smack att göra på loggementet eller så, så halv 1 låter ju ganska bra

EDIT: jag tar med mig mina hypetraxx och scooter skivor
kan även ta med mig smurfhits och ronny & ragge.. och varför inte e-type medans jag ändå håller på

Old Post Apr-21-2003 22:31  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

vi kan väl alla mötas på plattan halv 1 och åka tillsammans. eller dom som kan och har lust.

Old Post Apr-21-2003 22:34 
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Endre

vi kan väl alla mötas på plattan halv 1 och åka tillsammans. eller dom som kan och har lust.

det låter som en trevlig idé

Old Post Apr-21-2003 22:46 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID .this track please PG2 TXITXARRO [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHenrik B Feat. Christian Aelvestam - Now And Forever (Norman Doray Cazzo Remix) [2010]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:52.

Forum Rules: