Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance eller sex?
Vilket är bäst av trance och sex? Om trance: berätta när du upplevde detta?
You do not have permission to vote on this poll.
Att dansa till en riktigt bra låt mixad av en riktigt bra DJ med feteljus och ljud 6 25.00%
Sex (inte dåligt sex då alltså) 9 37.50%
Tveksam, kan inte välja 9 37.50%
Total: 24 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Hmmm?? Kan man ens ställa en sån fråga???
Musik i all ära men ...

Old Post Apr-22-2003 16:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

Min kära vän Lena Handen och jag brukar komma bra överens
gillar t.om. trance

Old Post Apr-22-2003 16:14  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

hahaha den var bra

Old Post Apr-22-2003 16:20 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

tog tveksamt ! men det bästa skulle ju vara båda två samtidigt

Johan Gielen Live @ Sovrummet med bruden

Old Post Apr-22-2003 17:12  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXton
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2002

hehe, jo jag vet det är en ganska skruvad poll. Jag kan nog hålla med om att det är två skiljda saker som man inte borde tvingas välja mellan sådär (därmed alternativet Tveksam).

Men båda sakerna är ju en slags extas man befinner sig i ju, därmed tänkte jag se hur många som är "addicts" och hur mycket isåfall.. det är intressant att faktiskt några har valt trance tycker jag

Kombinationen är bäst, det vet jag själv hehehe

Dock har skulle jag nog inte klara av att ha tjocke Gielen så och glo på när man "utför" det. Även ifall jag älskar honom, fast på ett annat sätt

Old Post Apr-22-2003 18:40  Sweden
Click Here to See the Profile for eXton Click here to Send eXton a Private Message Visit eXton's homepage! Add eXton to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Drunk

quote:
Originally posted by eXton
Dock har skulle jag nog inte klara av att ha tjocke Gielen så och glo på när man "utför" det. Även ifall jag älskar honom, fast på ett annat sätt

mäh..det e bara sätta på honom en ögonbindel lr nåt, så kan man se om han är en "riktig" dj som kan spinna utan att se

Old Post Apr-23-2003 15:31  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

hysterix: för det första så skulle jag inte bli förvånad om han verkligen kunde spinna med bindel å för det andra så ere nog ganska avtändande å ha Mr. Gaylen i rummet när man har sex...även fast han e jävligt grym

batteries not included.

- dave

Old Post Apr-23-2003 16:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tobo99
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2000

två olika typer av extas, men jag kan uppskatta trance mer än sex ibland. Nån mer än jag som har svårt att kunna va i båda typer av extas samtidigt? skulle ha svårt att ha sex till trance.

Old Post Apr-23-2003 18:58  Sweden
Click Here to See the Profile for tobo99 Click here to Send tobo99 a Private Message Add tobo99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Love is in the air

Vizay: jag skulle bara njuta av musiken och bruden

Old Post Apr-23-2003 20:03  Europe
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Endre

no no, nice looong 3 hours blow job

Fy fan va gött!

One of the few ones left

Old Post Apr-23-2003 21:40  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Sex är skönast men att stå på golvet och verkligen njuta och dansa av en trance låt är mer givande än sex...

Frågan är vad man kan leva utan längst... trance eller sex... man behöver trance musiken men man behöver också fysisk närhet...

För tillfället lever jag bara för en sak och det är framtida fester och den musik jag älskar... ser fram emot det hela tiden.

Skulle jag har en flickvän så skulle jag förmodligen se fram emot att få träffa henne hela tiden så länge jag var kär.....

Old Post Apr-24-2003 15:16  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXton
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2002

jag har flickvän sedan lång tid men ska jag vara ärlig så klarar jag mig nog längre utan sex än utan trance...

ibland blir jag helt knäpp när det är tyst i mitt rum och klarar bara inte av att inte sätta på något.

Kan man inte få sex på ett tag så kan man ju alltid ta till Lena Handen som nämndes innan (se även denna coola site: http://jackinworld.com)

Old Post Apr-24-2003 15:29  Sweden
Click Here to See the Profile for eXton Click here to Send eXton a Private Message Visit eXton's homepage! Add eXton to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance eller sex?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI love this tune!!!! I want this tune!! Track ID PLZ!! [2003] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackq-tex -like an angel [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:32.

Forum Rules: