Hmmm?? Kan man ens ställa en sån fråga???
Musik i all ära men ...
Apr-22-2003 16:09
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Min kära vän Lena Handen och jag brukar komma bra överens
gillar t.om. trance
Apr-22-2003 16:14
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
hahaha den var bra
Apr-22-2003 16:20
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
tog tveksamt ! men det bästa skulle ju vara båda två samtidigt
Johan Gielen Live @ Sovrummet med bruden
Apr-22-2003 17:12
eXton
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2002
hehe, jo jag vet det är en ganska skruvad poll. Jag kan nog hålla med om att det är två skiljda saker som man inte borde tvingas välja mellan sådär (därmed alternativet Tveksam).
Men båda sakerna är ju en slags extas man befinner sig i ju, därmed tänkte jag se hur många som är "addicts" och hur mycket isåfall.. det är intressant att faktiskt några har valt trance tycker jag
Kombinationen är bäst, det vet jag själv hehehe
Dock har skulle jag nog inte klara av att ha tjocke Gielen så och glo på när man "utför" det. Även ifall jag älskar honom, fast på ett annat sätt
Apr-22-2003 18:40
dj_hysterix
TFHS
quote:
Originally posted by eXton
Dock har skulle jag nog inte klara av att ha tjocke Gielen så och glo på när man "utför" det. Även ifall jag älskar honom, fast på ett annat sätt
mäh..det e bara sätta på honom en ögonbindel lr nåt, så kan man se om han är en "riktig" dj som kan spinna utan att se
Apr-23-2003 15:31
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
hysterix: för det första så skulle jag inte bli förvånad om han verkligen kunde spinna med bindel å för det andra så ere nog ganska avtändande å ha Mr. Gaylen i rummet när man har sex...även fast han e jävligt grym
batteries not included.
- dave
Apr-23-2003 16:17
tobo99
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2000
två olika typer av extas, men jag kan uppskatta trance mer än sex ibland. Nån mer än jag som har svårt att kunna va i båda typer av extas samtidigt? skulle ha svårt att ha sex till trance.
Apr-23-2003 18:58
dj_hysterix
TFHS
Vizay: jag skulle bara njuta av musiken och bruden
Apr-23-2003 20:03
ExOn
Still around
Registered: Jan 2002
Originally posted by Endre
no no, nice looong 3 hours blow job
Fy fan va gött!
Apr-23-2003 21:40
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Sex är skönast men att stå på golvet och verkligen njuta och dansa av en trance låt är mer givande än sex...
Frågan är vad man kan leva utan längst... trance eller sex... man behöver trance musiken men man behöver också fysisk närhet...
För tillfället lever jag bara för en sak och det är framtida fester och den musik jag älskar... ser fram emot det hela tiden.
Skulle jag har en flickvän så skulle jag förmodligen se fram emot att få träffa henne hela tiden så länge jag var kär.....