Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Line-up Extrema Festival 2001!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001

2 Akira en Remy D:

Het blijkt wel weer dat het niveau bij jullie niet al te hoog zit... zowel als ik jullie muziekvoorkeur zie en de zielige praatjes die jullie hier neerzetten... Daar ga ik me dan ook niet tot verlagen. Ik zou jullie graag eens in het echt willen spreken. Waar kan ik jullie de komende tijd vinden (welke feesten?)?

Ach ja... altijd lastig he, als je nog in een sexuele identiteitskrisis zit....

Old Post Jun-02-2001 14:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
2 Akira en Remy D:

Het blijkt wel weer dat het niveau bij jullie niet al te hoog zit... zowel als ik jullie muziekvoorkeur zie en de zielige praatjes die jullie hier neerzetten... Daar ga ik me dan ook niet tot verlagen. Ik zou jullie graag eens in het echt willen spreken. Waar kan ik jullie de komende tijd vinden (welke feesten?)?

Vanavond @ Qlimax
08-06-01 @ I love TRANCE
15-06-01 @ Wildlife (daar ben je vast wel te vinden)
16-06-01 @ Mysteryland

Maar je voelt je nu dus eigenlijk nog beter dan ons.......

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-02-2001 15:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
2 Akira en Remy D:

Uhm heb jij wel es van het woord "happen "of geintje gehoord??...die eerste post zit een dikke knipoog() op...maar ja ik zou best wel es willen meeten hoor geen enkel probleem...en dan kom je er achter wat voor aardige jochies we zijn nou vanavond ben ik in de eau in arnhem,zondag mischien in de waakzaamheid.uuuh vrijdag 8 juni zijn remy D en AKIRA beiden in de lexion bij I Love trance ook is bellie natuurlijk aanwezig en ja 9 juni ben ik bij johan gielen(ja die slechte DJ ja)in starlight.

En wat weet jij nou van mijn muziekvoorkeur als ik het een keer voor Gielen opneem?jij vind tiesto toch ook altijd goed en die draait soms dus echt KUT met peren....

Maar ja als jij je niet verlagen met ons moet je ons vooral toch niet meeten hehehe

Old Post Jun-02-2001 15:06  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

he gasten, no hard feelings, dat vooropgesteld!

Helaas ga ik jullie missen de komende feesten... vanavond zit ik in Kremlin (Tijs & Scott Bond) en Wildlife ga ik voor de allereerste keer missen... we gaan de dag erna namelijk naar Gatecrasher Summer Sound System in Engeland.

Akira, woon je toevallig ook in de buurt van Arnhem? Die nieuwe Eau gaan we zker binnenkort checken, bij ons om de hoek.

Ik voel me voor niemand te goed, over smaak valt niet te twisten (nogmaals). Ik geef alleen mijn mening over de genoemde Dj's en die vind ik PERSOONLIJK helemaal niks. Als jullie dat van Tiesto vinden is dat jullie goed recht. Ik zie hem nu 3 jaar regelmatig draaien en mij heeft ie bijna nooit teleurgesteld. Logisch dus dat ie voor mij de onbetwiste Nr. 1 is!

Check ya laters....

Old Post Jun-02-2001 15:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

GIELEN heeft wel ITWT4 gemaakt en die cd is gewoon echt wel TOP...en die laatste cd vond ik ook zeker niet slecht zover ik hem gehoord heb.Ja ok hij draait wel commercieel maar dan hoef je niet meteen een slechte DJ te zijn maar ja dat is mijn mening

Old Post Jun-02-2001 15:15  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Ik geef alleen mijn mening over de genoemde Dj's en die vind ik PERSOONLIJK helemaal niks. Als jullie dat van Tiesto vinden is dat jullie goed recht.

Ehhhhm leg dit is uit???????

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-02-2001 15:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

quote:
he gasten, no hard feelings, dat vooropgesteld!

Helaas ga ik jullie missen de komende feesten... vanavond zit ik in Kremlin (Tijs & Scott Bond) en Wildlife ga ik voor de allereerste keer missen... we gaan de dag erna namelijk naar Gatecrasher Summer Sound System in Engeland.

Akira, woon je toevallig ook in de buurt van Arnhem? Die nieuwe Eau gaan we zker binnenkort checken, bij ons om de hoek.

Ik voel me voor niemand te goed, over smaak valt niet te twisten (nogmaals). Ik geef alleen mijn mening over de genoemde Dj's en die vind ik PERSOONLIJK helemaal niks. Als jullie dat van Tiesto vinden is dat jullie goed recht. Ik zie hem nu 3 jaar regelmatig draaien en mij heeft ie bijna nooit teleurgesteld. Logisch dus dat ie voor mij de onbetwiste Nr. 1 is!

Check ya laters....

Okay hoor als ik voor beiden(Remy D&AKira) mag spreken hebben wij ook totaal niks tegen jou hoor...maar we zaten meer te geinen en te ouwhoeren dat moet natuurlijk ook wel es kunnen of niet dan ?

en dat jij TIESTO echt helemaal god vind is natuurlijk je grootste recht BTW vind ik tiesto ook wel een van de beste Stukken beter dan gielen enzo hoor...maar ja gielen vind ik zeker niet vergelijkbaar met jean of jurgen.

Ja gategrasher word wel een super party zeg....gaan jullie weer met een hele bus??

Ja ID ik kom van de veluwe dus redelijk dichtbij arnhem een half uurtje rijden ofzo...en ja het is gewoon de opera maar dan verbouwd we zullen je vast wel een keer zien op een party
have fun tonight in kremlin

Old Post Jun-02-2001 15:24  Hong Kong
Bouma-Bros
Global Clubbing

ITWT 4 is zeker nog wel ok, maar wat ik daarna van Gielen heb gehoord en gezien vind ik stukken minder... met als dieptepunt zijn optreden op Massive wat ik zag op TMF... Had ie teveel gesnoven ofzo?!
Ook erg jammer dat zijn nieuwe CD wordt aangekondigd met: "de populairste DJ van dit moment". Achter zo'n uitspraak zou ik als ik DJ zou zijn nooit staan, maar goed.

We gaan deze keer niet met de bus naar Engeland, maar met het vliegtuig. We zijn uitgenodigd door een vriendin uit Londen dus financieel is het allemaal goed te doen.
De volgende busreis wordt waarschijnlijk ergens in november naar Gatecrasher in Sheffield (als ie dan weer open is tenminste... hehe)
Zijn jullie daar voor in???

Beest ze vanavond!

greetz

Old Post Jun-02-2001 15:32  Netherlands
Akira
MASTER

quote:
ITWT 4 is zeker nog wel ok, maar wat ik daarna van Gielen heb gehoord en gezien vind ik stukken minder... met als dieptepunt zijn optreden op Massive wat ik zag op TMF... Had ie teveel gesnoven ofzo?!
Ook erg jammer dat zijn nieuwe CD wordt aangekondigd met: "de populairste DJ van dit moment". Achter zo'n uitspraak zou ik als ik DJ zou zijn nooit staan, maar goed.

We gaan deze keer niet met de bus naar Engeland, maar met het vliegtuig. We zijn uitgenodigd door een vriendin uit Londen dus financieel is het allemaal goed te doen.
De volgende busreis wordt waarschijnlijk ergens in november naar Gatecrasher in Sheffield (als ie dan weer open is tenminste... hehe)
Zijn jullie daar voor in???

Beest ze vanavond!

greetz

Ja ok dat ie word aangekondigt als populairste dj dat vind ik ook wel erg griezellig Jean stijl... ja van massive heb ik niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen.

NOu beter hoor dat gatecrasher fest met echt een super line up nou als ik geld heb dan ben ik wel voor zijn reisje hoor

Old Post Jun-02-2001 18:27  Hong Kong

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Line-up Extrema Festival 2001!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWould Like this dance clip song ID`d [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEnya - "Orinoco Flow" (Shootie Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:21.

Forum Rules: