|
|
|
|
 |
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002
|
|
|
Apr-27-2003 17:31
|
|
|
 |
 |
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by lonne
Hur kan du säga att det är skitsnack ? Jag är bekant med det flesta namnen på listan, borstett från d&b området. Visserligen har du rätt i att i stort sett alla genrar i representerade...men jag saknar
ändå namnen som finns på Dancevalley och Global Gathering lineupen. Jag tycker att man höjer på ögonbrynen vid fler tillfällen här.
Fler och större namn inom varje genre ! |
Hvis det er ikke store nok navn du er misfornøyd med,så får du skrive det også! Det er nemlig ikke det inntrykket du gir når du skriver dette:
| quote: | | Dance Valley har ju ett mkt bredare utbud, i stort alla genrar du kan be om. |
Dette utsagnet sier nemlig at musikktilbudet på Dance Valley er mye større enn på Nature One,noe jeg beviste for deg at det ikke var.
Og når du i tillegg generaliserer hele programmet til Nature One ved å skrive dette..
| quote: | | annars bara massa tysk hardtrance smörja. |
..når det faktisk bare er to hardtrance djs på hele hovedprogrammet, ja så gir du et meget uvitende og fordømmende uttrykk. Når du så svarer med skrive dette..
| quote: | | Jag är bekant med det flesta namnen på listan, borstett från d&b området. |
...så har jeg ekstremt vanskelig for å tro på deg når du skrev det du skrev i det forrige sitatet mitt.
Apr-27-2003 18:10
|
|
|
 |
 |
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001
|
|
|
Apr-27-2003 19:35
|
|
|
 |
 |
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001
|
|
|
Apr-27-2003 21:09
|
|
|
 |
 |
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
|
|
|
Aug-07-2003 17:34
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:30.
Forum Rules: