אם אתה מגדיר קלאבר כאחד שמתלבש עם בגדים של קוקסינלים עם חולצות בטן ובלאגנים כאלה אז אני לא כזה
אם קלאבר מבחינתך זה אחד שהולך מתי שרק אפשר למסיבות אז אני כן
ואני מעשן נרגילה פעם ב...
סיגריות בקושי אבל מדי פעם שבא לשבור שגרה לא קורה כלום אם אני מעשן
וסמים אני לא נוגע וגם לא יגע...
___________________
.
Apr-27-2003 23:00
Vortex_SA
universal tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: rehovot
Re: קלאברים כמוכם מעשנים?
quote:
Originally posted by LioR
אתם (יותר נכן אנחנו) הולכים לפול מסיבות
ואם לא אז בטח תקועים באיזה זולה מעפנה (אופס) הקיצר
סקר קטן שלי מעשנים או לא?
אם כן מה מעשנים?
זולה מעפנה??? רואים שלא היית בזולה שלנו
רק נרגילה, סיגריות גועל...