Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlimax roelde zwaar de pannen uit!!!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Jukx
Zo, volgens mij beginnen ze nu allemaal een beetje wakker te worden de mensen die naar Qlimax zijn geweest.... Bellie moet alweer bijna op pad naar het volgende feest (als die al niet vertrokken is!!).
He, ik verwacht trouwens wel dat die foto hier gepost gaat worden!

hahah ow die FOTO jah ....OWJEE ....volgens mij is die onder Mauro genomen .....zal mij benieuwen of ie een beetje gelukt is...'t zal me trouwens niets verbazen als ik er met twee handen in de lucht op sta !!! ach zal wel meevallen

Old Post Jun-03-2001 19:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik heb ook helemaal geen vechtpartij gezien. Wel kreeg een vriend van mij bijna een rolluik tegen ze harses maar hij kon nog net wegduiken. hehe

Maar die vloer is inderdaad errug glad, met Qontact was ik geflikkerd, maar gister kon ik dat net steeds voorkomen, heb wel een paar mensen zien gaan. Altijd leuk om te zien. ghehehe

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jun-03-2001 19:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
Jester

ja wat ik gehoord heb van mijn vrienden was het ionderdaad echt een topper...sommige vonden het zelfs een van de beste feesten ooit wat ze hebben meegemaakt dus dat zegt toch wel wat

Old Post Jun-03-2001 19:43  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

he he,cool!! Wat een feest. Sorry dat ik niet om 1:30 ben gekomen, maar ja...Mauro was zo vet!!! Voornaamste oorzaak was dat ik te hard ging en m'n ogen in men kop begonnen te rollen!! Iets te veel gegeten. Jammer dat het niet was uitverkocht, anders was de tribune boven ook wel open gegaan. Was zeker lekker stampen!! Alleen klopte er volgens mij geen zak van de Line-up... Lisa Loud zou draaien en daar stond in een keer een vent te draaien...Maar ja, was echt super ouderwets stampwerk. He He, mega praatkick gister...He he, het zou me niks verbazen als ik gewoon met een van jullie een kwartier heb staan lulle, want ik heb volgens mij iedereen daar wel gesproken LOL...

MZZLs

Old Post Jun-03-2001 20:43 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Balen dat ik er niet heen ben gegaan.

Maar is er dan ergens een live-set te verkrijgen of is dat niet bekend? Is het op de radio uitgezonden?

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-04-2001 11:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by raoel
Balen dat ik er niet heen ben gegaan.

Maar is er dan ergens een live-set te verkrijgen of is dat niet bekend? Is het op de radio uitgezonden?

zover ik weet niet...andres zou het wel op SLAM FM zijn uitgezonden

Old Post Jun-04-2001 12:37  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlimax roelde zwaar de pannen uit!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksander k @ icon track [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTDR - "Smoked Out" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:18.

Forum Rules: