allla jävla planer man haft inför imorron helt jävla förstörda.. nej fan.. jag sätter mig framför tv:n då
Apr-29-2003 21:17
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Dioxys
allla jävla planer man haft inför imorron helt jävla förstörda.. nej fan.. jag sätter mig framför tv:n då
funderade också på d e ett tag men jag skulle nog känna mig lite ensam så jag bjöd över alla mina vänner till mig istället...sitta o dricka några bärs o lyssna på musik - inte helt fel
Apr-29-2003 21:25
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by zamson
funderade också på d e ett tag men jag skulle nog känna mig lite ensam så jag bjöd över alla mina vänner till mig istället...sitta o dricka några bärs o lyssna på musik - inte helt fel
precis det jag tänkte göra, men jag känenr mig lite sviken minst sagt :/
Apr-29-2003 21:39
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
du fick väl mitt SMS richard?
Du är hemskt välkommen...
Apr-30-2003 07:29
Rikard
Supreme tranceaddict
tack som fan mannen
såg precis att du messat!
Apr-30-2003 11:15
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Re: Re: Valborg for non-cruisers
quote:
Originally posted by Aendy
Festa med sjuksköterskor på KI!
Haha, hoppas du får kul. Själv ska man festa med ett gäng servitriser...sedan ut på krogen.
Apr-30-2003 12:12
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
kom hem nyss
Apr-30-2003 22:45
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Vad är väl en bal på slottet... eller en valborgskryssning på Östersjön?
May-01-2003 01:36
Rikard
Supreme tranceaddict
Måste tacka Kenny (Mindshooter) och Peter (Vizay) för en förjävligt skön valborg alltså! från att ha hoppats på topp sitta vid datorn eller tvn ensam hemma, till att spendera ett par förjväligt roliga timmar med er!
det här får vi fan göra om tycker jag! skönare gubbs är svårt å leta efter alltså
och tack än en gång Kenny för att man fick sova över hos dig när pendeltågen slutat gå! "heeelt lugnt"
tycker det är så jävla skönt när människor kan vara så j**** öppna!
får en att vilja ge tillbaka minst lika mkt!
tack
May-01-2003 10:56
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
hehe ja va ska man säga....ni e helt klockrena grabbar båda två mind å dio
va nog min bästa valborg på länge måste jag säga, inte haft så kul sen jag vet inte vad...å trots att mina fingrar värker utav bara helvette så vill jag poia mer idag
måste ju tacka dig rikard för att du ringa å bad mig komma också, annars hade jag också fått en "rolig" hemmakväll...
btw. kenny om du får träningspoisen tills picknicken så ta gärna med dom då...ska jobba stenhårt på att få fram pengarna tills dess...i värsta fall lånar jag av mor min