Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Valborg for non-cruisers
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

ah lätt

Old Post Apr-29-2003 11:21  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

allla jävla planer man haft inför imorron helt jävla förstörda.. nej fan.. jag sätter mig framför tv:n då

Old Post Apr-29-2003 21:17 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Dioxys
allla jävla planer man haft inför imorron helt jävla förstörda.. nej fan.. jag sätter mig framför tv:n då

funderade också på d e ett tag men jag skulle nog känna mig lite ensam så jag bjöd över alla mina vänner till mig istället...sitta o dricka några bärs o lyssna på musik - inte helt fel

Old Post Apr-29-2003 21:25  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by zamson
funderade också på d e ett tag men jag skulle nog känna mig lite ensam så jag bjöd över alla mina vänner till mig istället...sitta o dricka några bärs o lyssna på musik - inte helt fel

precis det jag tänkte göra, men jag känenr mig lite sviken minst sagt :/

Old Post Apr-29-2003 21:39 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

du fick väl mitt SMS richard?
Du är hemskt välkommen...

Old Post Apr-30-2003 07:29 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

tack som fan mannen
såg precis att du messat!

Old Post Apr-30-2003 11:15 
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002
Re: Re: Valborg for non-cruisers

quote:
Originally posted by Aendy
Festa med sjuksköterskor på KI!

Haha, hoppas du får kul. Själv ska man festa med ett gäng servitriser...sedan ut på krogen.

Old Post Apr-30-2003 12:12  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

kom hem nyss

Old Post Apr-30-2003 22:45  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Vad är väl en bal på slottet... eller en valborgskryssning på Östersjön?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post May-01-2003 01:36  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Måste tacka Kenny (Mindshooter) och Peter (Vizay) för en förjävligt skön valborg alltså! från att ha hoppats på topp sitta vid datorn eller tvn ensam hemma, till att spendera ett par förjväligt roliga timmar med er!

det här får vi fan göra om tycker jag! skönare gubbs är svårt å leta efter alltså

och tack än en gång Kenny för att man fick sova över hos dig när pendeltågen slutat gå! "heeelt lugnt"
tycker det är så jävla skönt när människor kan vara så j**** öppna!
får en att vilja ge tillbaka minst lika mkt!

tack

Old Post May-01-2003 10:56 
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

hehe ja va ska man säga....ni e helt klockrena grabbar båda två mind å dio

va nog min bästa valborg på länge måste jag säga, inte haft så kul sen jag vet inte vad...å trots att mina fingrar värker utav bara helvette så vill jag poia mer idag

måste ju tacka dig rikard för att du ringa å bad mig komma också, annars hade jag också fått en "rolig" hemmakväll...

btw. kenny om du får träningspoisen tills picknicken så ta gärna med dom då...ska jobba stenhårt på att få fram pengarna tills dess...i värsta fall lånar jag av mor min

batteries not included.

- dave

Old Post May-01-2003 15:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Valborg for non-cruisers
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother ID!!! [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPPK: Resurection [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:59.

Forum Rules: