|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
MarkzMan_X
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2002
|
|
|
Vandaag ben ik dus in Arnhem geweest, en daar drie vinylshops bezocht.
Jemig, wat een (zeer) matig aanbod!!
1 winkel was alleen maar hardcore/hardstyle op wat verotte trance platen na (met stickers erop met een beschrijving van de plaat - omg, alsof ik niet weet wat ik zou gaan kopen).
Dan was er nog een hele trendy zaak (UD records ofzo?), waar je overigens aardig wordt geholpen enzo. Helaas hadden ze er alleen maar techno/progressive.
Tja, dan blijft de Drugstore over, en omdat ik niet met lege handen thuis wilde komen heb ik (van de 15 beschikbare trance plaatjes) er uiteindelijk 2 gekocht (Marco V - Solarize/C:\Del *.mp3 & Cream Team + Dave202 Remixen van Human Beings). Best goeie platen naar m'n mening, maar ik zat meer te wachten op Solar Coaster, Urban Shakedown en Damaged (Plummet).
In heel Arnhem is in totaal iets van 25 trance plaatjes te halen! Hoe kan dit? Is de trance die ik leuk vind (dezelfde smaak van 90% van de gasten hier op het forum) zo underground?? Dacht het niet, maar Techno/DnB/hardstyle is nu "helemaal de bomb"... BAH!
Waar haalt Armin (al dan niet z'n platenplugger) eigenlijk z'n platen? Dan moet ik daar maar naar toe.
May-01-2003 16:46
|
|
|
 |
 |
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by MarkzMan_X
In heel Arnhem is in totaal iets van 25 trance plaatjes te halen! Hoe kan dit? Is de trance die ik leuk vind (dezelfde smaak van 90% van de gasten hier op het forum) zo underground?? Dacht het niet, maar Techno/DnB/hardstyle is nu "helemaal de bomb"... BAH!
Waar haalt Armin (al dan niet z'n platenplugger) eigenlijk z'n platen? Dan moet ik daar maar naar toe. |
Dat zelfs feesten als Qontact niet uitverkocht raken met zulke Line-Ups is het teken dat trance aan het dood bloeden is in NL
Ik denk dat je voor de beste trance toch naar Magik in Breda moet gaat. Je weet wel die Tent van Tiesto, Ferry Corsten en Kid Vicious halen hier hun platen.
May-03-2003 11:11
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:12.
Forum Rules: