Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Appell an j.wayne!!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Holodoc
Senior tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: München
King

klaro, hab ich doch auch keine probs mit

wollt nur net meinen defaultnick benutzen, war mir schon klar, dass es wahrscheinlich Resonanz diesbezüglich geben wird, dass es aber gleich 2 Threads zu meiner Wenigkeit gibt, ohne dass ich überhaupt was gepostet hab, konnt ich allerding nicht ahnen

so hi there

Old Post May-01-2003 20:42  Germany
Click Here to See the Profile for Holodoc Click here to Send Holodoc a Private Message Visit Holodoc's homepage! Add Holodoc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MGR
MAREK



Registered: Aug 2002
Location: Underground | GTA #4

quote:
Originally posted by j.wayne
klaro, hab ich doch auch keine probs mit

wollt nur net meinen defaultnick benutzen, war mir schon klar, dass es wahrscheinlich Resonanz diesbezüglich geben wird, dass es aber gleich 2 Threads zu meiner Wenigkeit gibt, ohne dass ich überhaupt was gepostet hab, konnt ich allerding nicht ahnen

so hi there


von mir auch noch mal ein freundliches hallo...


___________________

Old Post May-01-2003 20:49  Germany
Click Here to See the Profile for MGR Click here to Send MGR a Private Message Add MGR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X4216354
trancEaddict in JAIL



Registered: Mar 2001
Location:

ich hab da noch einen Tipp:

wenn man dem "Swamper" nett ne Mail schreibt, denn benennt er einen auch um!

Old Post May-02-2003 00:50 
Click Here to See the Profile for X4216354 Click here to Send X4216354 a Private Message Add X4216354 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DennisF
up & down and all around



Registered: Nov 2001
Location: Europe

huhu auch von mir nimm das alles hier nich persönlich, es is alles nich ernstgemeint . das war wie als ob man ein tier in ein pyranhia becken schmeisst

Old Post May-02-2003 13:52 
Click Here to See the Profile for DennisF Click here to Send DennisF a Private Message Visit DennisF's homepage! Add DennisF to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceEuphoria
MAMBO & SAMBA



Registered: Nov 2002
Location: soon Andalucia, Spain
Arrow

Auch von mir ein "welcome 2 [G]TA @ j.wayne!"


hf here..


___________________

I chase dreams... you chase me...

Old Post May-02-2003 15:17  Europe
Click Here to See the Profile for TranceEuphoria Click here to Send TranceEuphoria a Private Message Add TranceEuphoria to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TheREALMcSoni
Nu NRG Addict



Registered: Jul 2002
Location: Wiesbaden,Germany (The Numberless GTA #)
Hello!

quote:
Originally posted by TranceRulez
ich hab da noch einen Tipp:

wenn man dem "Swamper" nett ne Mail schreibt, denn benennt er einen auch um!


lol

naja von mir auch ein herzliches WELCOME TO (G)TA


___________________

Old Post May-02-2003 15:24  Germany
Click Here to See the Profile for TheREALMcSoni Click here to Send TheREALMcSoni a Private Message Visit TheREALMcSoni's homepage! Add TheREALMcSoni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vandit_freak
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: GTA #27

Herzlich Willkommen!

achja, findest du Jan Wayne wirklich so gut? Keine Sorge, hier wird keiner gebashed...

Bin nur neugierig...

Greetz, Armin

Old Post May-02-2003 15:34  Germany
Click Here to See the Profile for vandit_freak Click here to Send vandit_freak a Private Message Add vandit_freak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TomTom
Progressive addict



Registered: Feb 2002
Location: Frankfurt/Germany GTA #40

Wilkommen in Freak club. Netter Einstieg habt ihr ihm da bereitet, alle Achtung.

Viel Spaß beim Posten, J.Wayne.

Old Post May-02-2003 18:10  Germany
Click Here to See the Profile for TomTom Click here to Send TomTom a Private Message Visit TomTom's homepage! Add TomTom to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Holodoc
Senior tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: München
Dancing Dude

Deiiiiiiiiiiin ist mein ganzes Herz

Nein im Ernst, ich find seine eigenen Sachen wirklich gut, aber da er ja nicht wirklich viel (verschiedenes :>) macht, hör ich ihn trotzdem nur selten. Ich seh ihn (wage nicht, seinen Namen in den Mund zu nehmen in diesem Forum ) aber nicht als Konkurrenz zu Meister Tracid oder Freak Liebing, is halt nur so'ne Funmucke für nebenbei... .

So jetzt isses raus, was ich von Novaspace uns Konsorten halte, behalt ich dann aber doch lieber für mich, riecht irgendwie nach Käse hier....

Last edited by Holodoc on May-02-2003 at 20:20

Old Post May-02-2003 20:11  Germany
Click Here to See the Profile for Holodoc Click here to Send Holodoc a Private Message Visit Holodoc's homepage! Add Holodoc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SKlappi
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2003
Location: GTA #222 - MUC, Germany

quote:
Originally posted by j.wayne
Nein im Ernst, ich find seine eigenen Sachen wirklich gut


was für eigene sachen? sind doch alles cover, oder?

Old Post May-02-2003 20:34  Germany
Click Here to See the Profile for SKlappi Click here to Send SKlappi a Private Message Add SKlappi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Overseas
Party Traveller



Registered: Jan 2003
Location: Frankfurt, Germany
Hello!

Hi & welcome j.wayne

wenn Du J.Wayne gut findest, laß Dich nicht davon abhalten. Ich weiß hier wird immer VOLL über ihn abgelästert aber stell Dir vor, ich persönlich kenne ihn überhaupt nicht (kein Witz)! Ich vermute mal, daß er mir auch eher nicht gefallen würde, weil hier bei den meisten eine relativ hohe Übereinstimmung im Musikgeschmack herrscht (naja, es gibt da diese unterschwellige, ähm, "Meinungsverschiedenheit" zwischen Trancern und Schranzern... , ich bin übrigens beides). Aber egal.

Also dann auf frohes posten!!!


___________________
Sigs are too much work for me.

GTA#34
Efficiency is the key to successful laziness. (R.A.)
45rpm

Old Post May-02-2003 21:35  Germany
Click Here to See the Profile for Overseas Click here to Send Overseas a Private Message Add Overseas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dEEkAy
Guest



Registered: Not Yet
Location:

DJ Hurensohn IST und WIRD auch mein Erzfeind bleiben
Ein Jan Wayne ist einer zuviel

Last edited by on May-02-2003 at 22:18

Old Post May-02-2003 21:51 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Appell an j.wayne!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRussian track I need identified... [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNiels van Gogh - Doppelgänger (Radio Edit) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:55.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!