Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Via Virtualis
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by oxy
Oui, merci bcq j'ai vu

J'ai tout essayé, mais a chaque fois, ça me met erreur 404 non trouvé,et je retourne sous lycos.
Je c po si je suis débile ou quoi, mais je décole pas et ça m'énerve

OXY ----> [mode boulet /ON]

La réponse c rien de tout ça... Faut lire les questions, on te demande le suivant, pas un de ceux qui sont dejà là!

Sinon, ce serait bien que tu édites ton post, que tt le monde trouve pas la réponse en le lisant, merci!

Old Post May-02-2003 11:45  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by oxy
Je c po si je suis débile ou quoi

Oui ca doit etre ca.
lol
Et pis donne pas les réponses ici, les autres pourront pas essayer.

EDIT :
Shito & Stan, sur la mm longueur d' ondes ???

+ 800 Vinyles à vendre

Last edited by Lytchix on May-02-2003 at 12:28

Old Post May-02-2003 11:46  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

J'ai honte aussi, comme Mochu...

Old Post May-02-2003 12:30 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001

Hey j'en suis à la 4
C'est vraiment chaud, et je suis fier d'avoir empecher un pote de dormir toute une nuit sur la 2

EDIT: /me pète un cable sur la 4ème lol

Last edited by Mochu on May-02-2003 at 14:03

Old Post May-02-2003 13:50  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Ben moi je comprends même pas ce qu'elle veut comme réponse l'énigme 1.
Je cale rien du tout !!!

Old Post May-02-2003 13:57  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by maxxyme
Je cale rien du tout !!!

Euh... moi non plus. En même temps, ça me rassure de savoir que je suis pas le seul

Old Post May-02-2003 14:08  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by maxxyme
Je cale rien du tout !!!

T'inquiète maxx...

Sinon les autres, bonne chance pour la 4. Demandez de l'aide, surtout n'hésitez pas!

Old Post May-02-2003 14:15 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Lytchix
T'inquiète maxx...

Sinon les autres, bonne chance pour la 4. Demandez de l'aide, surtout n'hésitez pas!

Need HELP

Old Post May-02-2003 14:17  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Lytchix
T'inquiète maxx...

En fait si j'ai compris, mais j'ai triché: j'ai regardé le nom de l'image de l'enigme et puis je crois qu'en fait Shito en avait parlé au début du thread mais j'avais pas capté

Old Post May-02-2003 14:21  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Aide pr la 4: en fait c une énigme visuelle.

Vous devez REGARDER les ORIGINES

Old Post May-02-2003 15:08  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djlemon
Senior tranceaddict

Invisible Grin

moi j'ai déjà abandonné , parce que les suites logiques, les charades,etc... j'aime bien, mais les énigmes à la Père Fourras (comme la 4 par exple) c'est pas mon truc

j'ai "malencontreusement" apercu la réponse de la 4 sur un forum ( :smileykiahonte: ), mais j'ai toujours pas compris, c'est dire...

Old Post May-02-2003 15:50  France
Click Here to See the Profile for djlemon Click here to Send djlemon a Private Message Add djlemon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

quote:
Originally posted by djlemon
moi j'ai déjà abandonné , parce que les suites logiques, les charades,etc... j'aime bien, mais les énigmes à la Père Fourras (comme la 4 par exple) c'est pas mon truc

j'ai "malencontreusement" apercu la réponse de la 4 sur un forum ( :smileykiahonte: ), mais j'ai toujours pas compris, c'est dire...

PTDR, rien à voir avec le Pere Fouras, c'est plutôt à tes yeux qu'il faut faire appel!

Par contre, là je coince sur la XVII. Et c vraiment de la folie, je m'avoue vaincu.
Un aperçu:

Old Post May-02-2003 16:22  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Via Virtualis
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome progressive ish track [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrbital - "Illuminate" (Charlie May Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:51.

Forum Rules: