För mig är det redan klart. Ingen tvekan
jag och polarna jag åkte till TE03 med kommer åka ner igen
May-02-2003 20:39
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
quote:
Originally posted by zamson
line-upen måste ju släppas snart... man kan ju inte köpa biljett innan man vet vad man får
håller med helt...
att inte sett nån lineup innan man köper bilj e ju som att köpa en resa nånstans som man inte vet var det e...kasst å inte släppa linan i tid
utan bra lina e det ju ingen mening...som å dricka cola utan cola i typ
___________________
May-02-2003 21:20
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
grymt skön line-up... gielen, marco o armin har jag sett tidigare och dom lär ju knappast göra en besviken, tvivlar inte på corsten heller.. Marnix vettefan vem d e.. fan nu e jag grymt sugen på o dra ned till holland o dansa...
May-03-2003 10:07
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
även jag har aldrig hört av Marnix
har fan ingen aning vem det är
Marnix er enda et ID&T talent om jeg ikke tar feil,lik Erick-E og Joop.Det jeg lurer på er dog hva Marco V gjør på White Edition...var jo på black i fjor og spilte hardt som faen...
marco v kör ju mycket blandad stil. jag kommer ihåg när dom skulle recensera Godd (tror det var det) i iDJ.. hehe dom fick sätta in den på trance, techno och progressive sidorna.. :P