ת'אמת שאני לא מכיר את ההרגשה הזאת כי לצערי כל מיקסר שאני נגע בו אני מצליח איכשהו להרוס אותו
where is my muze???
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
May-02-2003 17:08
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
quote:
Originally posted by Flotser
אה ואחי שלחתי לך פיאם עם האייסיקו שלי,
..אז שביקשת
ולא חזרת אלי
ממש סילחה על העניין הזה
היו לי כל מיני בעיות
בכל אופן
תודה!
אני מסכים שיותר קל למקסס פסיי אבל לעשות את זה טוב זה לא פיקניק
בכל אופן אני מעלה את זה עכשיו
נקווה שבערב תשמעו
יש אנרליס אחד שאני לא יכול לתת את השם שלו
tracklist:
Infected Mushroom - Opagiffa Night
Panick - The Punisher
Spectrum - Im Real (GMS Rmx)
Pixel & Sub6 - One Shot
1200 Mic's - Hashish
psysex - survival kit
COSMA AND OMC - Keep your mind
GMS - juice by gms
unrealeased
DUAL HEAD AND W. MACHINES - Which one
Panick - Time Flash
69 minutes of trance
___________________
May-02-2003 17:13
GLoBaL-MUZiK
BaBaR King of Jungle
Registered: May 2002
Location: Kibuttz Haogen
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
ממש סילחה על העניין הזה
היו לי כל מיני בעיות
בכל אופן
תודה!
אני מסכים שיותר קל למקסס פסיי אבל לעשות את זה טוב זה לא פיקניק
בכל אופן אני מעלה את זה עכשיו
נקווה שבערב תשמעו
יש אנרליס אחד שאני לא יכול לתת את השם שלו
tracklist:
Infected Mushroom - Opagiffa Night
Panick - The Punisher
Spectrum - Im Real (GMS Rmx)
Pixel & Sub6 - One Shot
1200 Mic's - Hashish
psysex - survival kit
COSMA AND OMC - Keep your mind
GMS - juice by gms
unrealeased
DUAL HEAD AND W. MACHINES - Which one
Panick - Time Flash
69 minutes of trance
ממממממ יאמי נשמע מדהים אחי, אתה מעלה לאינשהו??? אני ישמח להטריד את השכנים שלי בקצת פסאיי
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
May-02-2003 17:16
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
אחלה טראקליסט בן אדם
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
May-02-2003 17:23
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
ממממממ יאמי נשמע מדהים אחי, אתה מעלה לאינשהו??? אני ישמח להטריד את השכנים שלי בקצת פסאיי
מעלה לצ'וק
יקח לזה איזה שלוש שעות לא יודע למה
אולי בגלל שאני מוריד בטירוף עכשיו
והגעתי למסקנה שהשכנים שלי אוהבים פסיי
כי אחרת אני לא יכול להסביר שאין תלונות שאני ממקסס בחמש לפנות בוקר בפול ווליום מהמערכת שלי
והיא פאקינג חזקה.
___________________
May-02-2003 17:25
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
quote:
Originally posted by Flotser
אחלה טראקליסט בן אדם
תודה..
___________________
May-02-2003 17:27
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
וואיי וואי אחי נישמע סט בן זונהההה
נקווה שגם המיקסים:]
אני מחכה ללינק להוריד הרבה זמן לא שמעתי סט פסיי טוב חוץ מהאחרון של אליין פרוגקט וראגה ראם
___________________
May-02-2003 18:17
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
quote:
Originally posted by Sniper
וואיי וואי אחי נישמע סט בן זונהההה
נקווה שגם המיקסים:]
אני מחכה ללינק להוריד הרבה זמן לא שמעתי סט פסיי טוב חוץ מהאחרון של אליין פרוגקט וראגה ראם
אז אתה תכיר חלק מהטראקים..
ונכון לעכשיו (22:30) זה עלה לשרת של צ'וק
ולינק אני לא יכול לתת.
___________________
Last edited by MASTERsplinter on May-02-2003 at 19:40
May-02-2003 19:07
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
מי שרוצה שיפנה אלי לקבלת הלינק
___________________
Never again.
May-02-2003 19:42
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
נו מישהו שמע כבר?
___________________
May-02-2003 20:58
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אחי עשית מה שאמרתי ?
כי לפי דעתי העלת קובץ דפוק
ואף אחד לא פנה אלי בבקשה לכתובת אז ככה שאני מניח שאף אחד לא שמע...
אבל כמו שאמרתי, לדעתי זה דפוק, מישהו מוזמן לבדוק גם
(שיפנה אלי ואז)
ופשוט נראה...
___________________
Never again.
May-03-2003 01:21
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
quote:
Originally posted by DjChook
אחי עשית מה שאמרתי ?
כי לפי דעתי העלת קובץ דפוק
ואף אחד לא פנה אלי בבקשה לכתובת אז ככה שאני מניח שאף אחד לא שמע...
אבל כמו שאמרתי, לדעתי זה דפוק, מישהו מוזמן לבדוק גם
(שיפנה אלי ואז)
ופשוט נראה...
אחי עשיתי מה שאמרת
והקובץ שהורדתי הוא נשמע מצוין
לא מבין מה הבעיה.