Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > News Trance & Vinyls - Mai 2003
Pages (18): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
Dj Mind-X - Eleven-mixcd-2003

je sais pas ce que vous en pensez mais j'aime bien
tout comme Angy Dee - Best of Switzerland et Dj Tatana - Wildlife

ca faisait lgtps que j'avais pas entendu du bon son suisse comme ca

le tatana je 'lai ecouté et c'est plutot sympa oui, mais les deux autres j'ai pas eu l'occasion de les ecouter encore

ohlala, je viens d'ecouter Goldenscan - Sunrise 2003 (Liquid Life Remix), c'est booooooooooooooooooon

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post May-06-2003 08:34  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Je viens d'écouter le ASOT95XXL (Newest tunes Selected), c vrai qu'il est pas exceptionnel, du moins comparé à d'autres ASOT que j'ai pu entendre.

Le nvo Rank1 me fait pas autant vibrer qu'Airwave, Such is Life ou mm Awakening et Cosmomatic, mais faut qd mm reconnaître qu'ils ont une jolie patte, en particulier pr ce qui est des strings qui sont superbes.
J'ai bien aimé le Mike Shiver - Feelings (Instrumental Mix), hâte d'entendre ça en version plus propre. Bien aimé aussi le Pulser Remix à la fin. Le reste c assez bof

Old Post May-06-2003 09:58  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ze TranceLover
Suspended User

Registered: Dec 2002

quote:
ohlala, je viens d'ecouter Goldenscan - Sunrise 2003 (Liquid Life Remix), c'est booooooooooooooooooon

de la pure bombe! ma fav at the moment for sure!

Merci ZTL pour ces INT hehe

ZTL

Old Post May-06-2003 11:16 
Click Here to See the Profile for Ze TranceLover Click here to Send Ze TranceLover a Private Message Add Ze TranceLover to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Thumbs up

quote:
Originally posted by Ze TranceLover
de la pure bombe! ma fav at the moment for sure!

Merci ZTL pour ces INT hehe

ZTL

ouaip, sympa aussi les cd de nu nrg

OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]

Old Post May-06-2003 11:32  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ze TranceLover
Suspended User

quote:
ouaip, sympa aussi les cd de nu nrg

oui c cooool
cela dit voici ce qui vient d'être releasé aujourd'hui:

Nu-NRG_-_Space_Flower_EP-CDS-2003

Last edited by Lytchix on May-09-2003 at 08:35

Old Post May-06-2003 12:03 
Click Here to See the Profile for Ze TranceLover Click here to Send Ze TranceLover a Private Message Add Ze TranceLover to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

quote:
EXACT! le remix de Tiesto ne sera jamais releas& le label de Madonna à refusé : quelle bande de connards alors!

pas grave, le reconstructed mix de DanceAddict est tres bien
et pour l'histoire des release volées franchement ca me fait ni chaud ni froid, peu importe du moment que ca spread bien

Also available :

Old Post May-06-2003 13:46  France
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
oui c cooool
cela dit voici ce qui vient d'être releasé aujourd'hui:

Nu-NRG_-_Space_Flower_EP-CDS-2003

Ouais, enfin on va en pas en faire tout un plat quand même...

quote:
[b]Originally posted by Ze TranceLover
EXACT! le remix de Tiesto ne sera jamais releas& le label de Madonna à refusé : quelle bande de connards alors!

ça par contre c'est vraiment dommage....
on les comprend pas !!!!
quel est leur intérêt de s'opposer à la diffusion d'un titre que tout le monde voudrait !!!
en plus qd je pense que c'est encore Mirwais qui a signé cet album de Madonna, enfin lui il y peut rien évidemment...

Last edited by Lytchix on May-09-2003 at 08:37

Old Post May-06-2003 15:18  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

a quand un album de Madonna produit par un Tiesto ou un Corsten...

Also available :

Old Post May-06-2003 16:17  France
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

PvD - Live @ Mayday 2003

Time: 58:40 mins
Size: 80.5 MB

Track list:
01. Intro
02. Free State - Release (Dirt Devils Dub)
03. 4 Strings - Let It Rain
04. Rafferty & Kershaw - We Are Connected
05. Paul Van Dyk - Nothing But You (PVD Original MIX)
06. DJ Arabesque vs. Jakyro - Strance (Jakyro Mix)
07. Kyau Vs. Albert - Velvet Mornings (Mirco De Govia Remix)
08. Aalto - Rush (Super 8 Mix)
09. Michelle Nicol - Time
10. Ferry Corsten - Indigo (Original Mix)
11. Paul van Dyk vs. Marco V - For A Revolt
12. ID
13. Polaris - Ripple Driver (Paul van Dyk Rework)

----------------------------------------------------------------------
disponible sur le site de djmixes2k

Old Post May-06-2003 17:20  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ze TranceLover
Suspended User

quote:
a quand un album de Madonna produit par un Tiesto ou un Corsten...

ça pourrait le faire! en tout cas ce serait un bon moyen de faire découvrir la VRAIE trance à des millions de personnes.
Mais bon, le label de merde où elle est refuse de releasé un remix de Tiesto...alors faut pas rêver, un album produit par Corsten ou Tiesto avec Madonna, ça n'existe pas sur cette planète...

ZTS

oops...

ZTL

Old Post May-06-2003 17:33 
DeFpArKs
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2003
Exclamation

le mayday 2003 de PVd est pas mal ! mais il ressemble comme deux goutes d'eau a celui du Qontact (J'y était) !!!! cela m'etonne beaucoup de PVD de jouer la même PLaylist deux soirées de suite ...

Old Post May-06-2003 20:14  France
Click Here to See the Profile for DeFpArKs Click here to Send DeFpArKs a Private Message Add DeFpArKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Effectivement, il est pas mal ce Mayday 2003, avec le Nothing but you et le nouveau Ferry Corsten...

Old Post May-07-2003 08:26  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > News Trance & Vinyls - Mai 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome energetic tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBertine Zetlitz - Adore Me (Cricket Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:57.

Forum Rules: