Originally posted by KrazyDJs
וואלה כבוד
אפילו שאני לא ממש אוהב את הטראקםי שלו גיטלמן
למה אחוק ככה?
אני עוד זוכר את אחד הטראקים הראושנים ראשונים שלו
והם אחלה בחלה כמו נגיד
Robert Gitelman Vs. The Martines Brothers - Electrified
ומה אתה לא אוהב את
2 player - signet?
גם
G & M Project - Feeling The Sunrise
חמוד נורא
מביא לי זכרונות עכשיו שאני שומע אותו
(למרות שרשום לי שזה יצא שנה שעברה.... זה יצא לפני לא??)
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
May-05-2003 20:54
GLoBaL-MUZiK
BaBaR King of Jungle
Registered: May 2002
Location: Kibuttz Haogen
quote:
Originally posted by Flotser
למה אחוק ככה?
אני עוד זוכר את אחד הטראקים הראושנים ראשונים שלו
והם אחלה בחלה כמו נגיד
Robert Gitelman Vs. The Martines Brothers - Electrified
ומה אתה לא אוהב את
2 player - signet?
גם
G & M Project - Feeling The Sunrise
חמוד נורא
מביא לי זכרונות עכשיו שאני שומע אותו
(למרות שרשום לי שזה יצא שנה שעברה.... זה יצא לפני לא??)
שכחת את פאפריקה אחי, מטורף, וגם יכולת המיקסוס שלו לא רעה בכלל, הוא בכיוון הנכון
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
May-06-2003 03:26
cluBBer
Sultan Addict again
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
הוא חתום מזמן כבר ב
AFTERGLOW
של
PLASTIC ANGEL
May-06-2003 08:26
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by cluBBer
הוא חתום מזמן כבר ב
AFTERGLOW
של
PLASTIC ANGEL
וגם ב
ID&T
___________________
May-06-2003 08:43
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
הוא משעממם אותי
הכל אצלו אותו דבר
כל רימיקס אותה דבר
גאווה ישראלית...חחח
כמו שאורן אמרת שמעת על מושיק?
אסטרל פרוג'קשיין?
אינפקטד?
לא שמעתי את זה זה אבל אני לא מצפה למשהו מיוחד
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
May-06-2003 09:43
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
מממ אני שמעתי
ודיי אהבתי:]
מממ מושיק באמת גאווה חבל על הזמן..
אינפקטד גם:]
___________________
May-06-2003 10:49
Vortex_SA
universal tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: rehovot
זה שאתם גאים בוא לא אומר שהוא גאה במדינה שלו או משהו, גם מושיק וכל האלה שהזכרתם... אני לא חושב שמעניין אותם כל כך לייצג את המדינה או משהו... בכל מקרה... סבבה לרוברט אבל אל תתפלאו שהוא ירים עוד יותר את האף מאיך שהוא עכשיו...
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
שכחת את פאפריקה אחי, מטורף, וגם יכולת המיקסוס שלו לא רעה בכלל, הוא בכיוון הנכון
נכון
ידעתי ששכחתי את אחד מהטראקים האלה הראושנים שלו,
אני זוכר אהבתי את זה שרוברט שם את זה ברדיו והתלהב שהוא עשה טראק
אבל אף לא היה לי את זה על המחשב נראה לי... אולי אני אוריד
וזה שהוא אומר שאין כל כך כשרונות בארץ,
הוא גם מוציא את עצמו מפגר הבולבולן הזה, למה יש פאקינג כל כך הרבה כשרונות בארץ, זה אחת הסיבות שאני ככה אוהב את המדינה שלנו
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
May-06-2003 14:58
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by Flotser
וזה שהוא אומר שאין כל כך כשרונות בארץ,
הוא גם מוציא את עצמו מפגר הבולבולן הזה, למה יש פאקינג כל כך הרבה כשרונות בארץ, זה אחת הסיבות שאני ככה אוהב את המדינה שלנו
אתה צודק אחי...
הוא פשוט לא מפרגן..
___________________
May-06-2003 15:16
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
שגיא יודע הכל
אתה אומר הרבה שטויות אתה יודע ?
בטח שהם גאים במדינה שלהם..
זה שיש כאלה סנובים שמרימים את האף זה כבר תכוהנ של בנאדם...
כוס אמא של רוברט לא אכפת לי מה הוא חושב אבל בתאכלס כל תקליטן גאה במדינה בה הוא נולד..
לישראל יש שם גדול בעולם הטראנס אין לאף תקליטן \ מפיק סיבה לא להתגאות בה...
___________________
May-06-2003 15:48
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
רוברט תותח ....
נכון האופי שלו , וכבר שמעתי מהרבה אולי מסריח אבל
עדיין כל הכבוד שהוא הגיע רחוק ...
לדעתי
SIGNET
הטראק הכי טוב שלו עד עכשיו .
אבל כמו שמוש אומר - קצת גיוון לא יזיק
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
May-06-2003 16:21
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by luckystrike
לדעתי
SIGNET
הטראק הכי טוב שלו עד עכשיו .
אבל כמו שמוש אומר - קצת גיוון לא יזיק
מסכים איתך ועם מוש.
בונגע לרמיקס לדעתי הכי טוב ששמעתי עד עכשיו זה
של
The Fall