|
| quote: | Originally posted by Ariels
....זה הכחולים הבני זונות האלה
כל פעם הם עושים את זה
נגיד יש מסיבה לא חוקית ובאים4 שוטרים, יענו 2 ניידות הם לא יכולים לפזר אותה בכח ואנשים שילמו כסף אז הם לא יתפנו ויענו גם יכולות להיות דקירות ובלאגאן, אז הם באים ועושים למי שרוקד שהיה פיגוע בת"א וזורקים שם של מועדון מוכר
לנו עשו את זה במילניום אמרו לנו שהיו 2 פיגועים אחד בדולפינריום ואחד באינטרנשיונל, שאלוהים יקח אותם שרמוטות |
בני זונות :}}
___________________
|