___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
May-12-2003 11:15
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Blik
The Matrix komt vanavond op SBS6, 20:30 (schijt hard van Nederland ertussen)
Om 23:40 (geloof ik) ook nog the making of Matrix Reloaded, maar die ga ik pas kijken na de film. Anders zie ik vantevoren alweer te veel.
GreetZ, DC
___________________
May-12-2003 13:41
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by Blik
The Matrix komt vanavond op SBS6, 20:30 (schijt hard van Nederland ertussen)
idd.. net als nu
Maar die stukkies die ze van Reloaded al hebben laten zien, zien er echt veelbelovend uit.. Wat een spektakel!
May-12-2003 20:58
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ik ga maar ff kijken of er plaats is in Pathé zaterdag...
May-13-2003 00:13
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Duke2003
IK ZIE DE FILM LEKKER ALS EERSTE
Hehe... De film mag niet voor 22:00 's avonds vertoond worden Dus iedereen zal 'm wel zo'n beetje tegelijk zien denk je niet
quote:
Originally posted by robin
ik ga eens kijken.. misschien ga ik naar de sneak preview (je kon op internet al van te voren opzoeken wat daar komt, als die komt dan ga ik)
Die komt niet... Om dezelfde reden die hierboven staat
quote:
Originally posted by arjoderoon
volgens een website is 7 november de sneak preview: November 7, 2003 The Matrix Revolutions
Wederom om dezelfde reden zal ook die waarschijnlijk niet in de sneak komen... Trouwens knap dat ze dat al weten... Het sneak programma is niet zover van te voren al bekend... (release data willen nog weleens veranderen dus is het lastig plannen )
quote:
Originally posted by Jappio
hmm deze film komt toch niet in de sneak.. Over het algemeen zijn dat alleen minder rated films
Je zou je nog kunnen verbazen... Dat films niet zo bekend zijn wil niet zeggen dat ze niet goed zijn...
Ach, wat is het toch fijn om in een bioscoop te werken Hopen dat die film gewoon woensdagavond binnenkomt en niet pas donderdagavond om 20:00 uur ofsow... En dan lekker in een lege zaal woensdag nacht of donderdagmiddag die film erin knallen! Heerlijk! Zit je tenminste niet zo in de drukte
May-13-2003 02:33
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
quote:
Die komt niet... Om dezelfde reden die hierboven staat
zal idd wel niet.. dit is natuurlijk ook wereldwijde premire..
gister wel matrix gekeken.. vond beetje jammer.. je weet al hoe t zit dus je zit niet meer met open bek je hersens te breken op die film..
May-13-2003 09:58
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Ik zit ook donderdag in de bios . Voorstukjes zagen er koel uit, vooral op die snelweg
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
May-13-2003 11:40
Duke2003
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2003
Location: Amsterdam
tuurlijk zien de voorstukjes er cool uit de hele film is cool
May-13-2003 13:11
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
mare ei.... is die sneak preview in alle bioscopen t zelfde dan??.. dacht dat dat per bios anders was
May-13-2003 15:37
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
meestal 3 films per week die gespreid over alle sneak anders is.. (maar meestal 2 films die het meest worden gedraaid)